וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה בישראל: כשהפרסטיז'ה פוגשת את עולם העיצוב

איטליה היא מעצמת עיצוב שממנה יוצאת תמיד הבשורה בענף. איפה תפגשו אותה בארץ הקודש?

רוזטו מציגה את רהיטי מקס דיבאני מאיטליה. יחצ,
רוזטו מציגה את רהיטי מקס דיבאני מאיטליה/יחצ

פיליפ סטארק, מבכירי המעצבים בעולם, ענה לשאלה 'מהו מעצב' בזו הלשון - איש שמכין שרטוטים של חפצים שונים ליצרנים איטלקיים. בכך הוא למעשה קבע מטבע לשון על גדולתם של האיטלקים בתחום העיצוב.

איטליה הייתה ותהיה מעצמת עיצוב, אליה נוהים כל המעצבים שמחשיבים את עצמם ובשל כך העיר מילאנו זכתה להיות בירת העיצוב הבינלאומי. מאיטליה יוצאת תמיד הבשורה, וכדברי המעצב האנגלי ט. קונארד לפני יותר מ-20 שנה - "כל דבר שעשו בני האדם הוא מעוצב, לא כל דבר מעוצב היטב, אבל כל דבר שעוצב באיטליה מושלם".

פיאנקה איטליה ברשת רהיטי רוזטו, היישר מאיטליה. יחצ,
פיאנקה איטליה ברשת רהיטי רוזטו, היישר מאיטליה/יחצ

אסתטיקה היא הציר המרכזי והחשוב בהוויה של האיטלקים, דבר אשר מתקיים מאז ליאונרדו דה וינצ'י ומיכאלנג'לו יצרו את הציורים המדהימים, מאז שנבנתה הקתדרלה בפירנצה והמזרקות המדהימות ברומא , קו אשר נמשך עד ימינו אנו.

העיצוב האיטלקי פורץ דרך ומבקש כל העת לחדש, להפתיע ולייצר פריטים שטרם נראו אשר ברור שיובילו טרנדים חדשים. העיצוב באיטליה הוא חלק מהתרבות מהמסורת ומדרך החיים היומיומית. תחום העיצוב, שהחל בסדנאות הקטנות ודרך העשייה הועברה מאב לבנו תוך כדי עמידה בסטנדרטים גבוהים ביותר, תוך שימת דגש ניכר על לחומרי הגלם המשובחים ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
עיצוב פיאנקה איטליה ברשת רהיטי רוזטו. יחצ,
עיצוב פיאנקה איטליה ברשת רהיטי רוזטו/יחצ

בחברת רהיטי רוזטו משווקים פריטים המעוצבים ומיוצרים על ידי גדולי המעצבים בעולם, אשר נבחרים בקפידה בקונגרס העיצוב השנתי במילאנו. הפריטים משדרים רעננות, קלילות תחכום ומותאמים למרחב הביתי.

חברת פיאנקה איטליה המיובאת לארץ ע"י חברת רוזטו ידועה בזכות העיצובים המיוחדים המתבססים על מלאכת אונות ששמה דגש על פרטים קטנים וחדשנות. חברת מקס דיבאני האיטלקית , מותג המתמחה בספות בעיצובים קלאסיים אבל עם טוויסטים מודרניים וייחודיים, היוצרים פריטים מיוחדים. עידן שובי גאה לספר שהעיצובים הינם פורצי דרך ומקורם בסטודיו של מעצבי על, המבקשים לעשות הומאז' לאומנים.
השילוב של אלגנטי ושובב מאוד מאפיין את הריהוט הקלאסי, דוגמת ספת בד עצוב אלגנטית עם פ'אצים שובבים מעור, המזכירים את השעונים הנשפכים של הצייר הנודע סלבדור דאלי. עיצוב מאיטליה זה כמו אופרה קלאסית עם מנצח צעיר ווירטואוזי.

  • עוד באותו נושא:
  • צרכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully