וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקום מהקרשים: כך משפצים בזמן מלחמה

האנרגיות לא מדהימות, אבל מהרבה בחינות עכשיו הזמן הנכון לשפץ. אדריכלים ומעצבים מסבירים מדוע

עיצוב מיטל צימבר. עידן גור,
עיצוב מיטל צימבר/עידן גור

כן , כן , הגיע הזמן לרענן, לשנות ולחדש. המלחמה רק זירזה את ההחלטה לתת מגע של קסם לבית. יש אחרים שבשל אילוצים אלו או אחרים, כמו מעברי דירות, הרחבת המשפחה, עבודה מהבית, הבינו שחייבים לשפץ עכשיו.

"חשוב לציין, שגם בקרב אלו שמתכננים לשפץ ביולי- אוגוסט זה הזמן להתחיל להתכונן לקראת השיפוץ ולסגור אנשי מקצוע, תוכניות, רכישות וכו", מסבירה מעצבת הפנים מיטל צימבר, בעלת משרד בהוד השרון, שמתמחה בשיפוץ דירות ובתים באזור השרון.

שלומית זלדמן. אלי פסנדי,
שלומית זלדמן/אלי פסנדי

לדברי שלומית זלדמן, בעלת משרד לאדריכלות ועיצוב ברעננה "שלא כמו בתקופה רגילה, יש השלכות וצריך לקחת אותן בחשבון כאשר משפצים בזמן מלחמה. התהליך אינו תהליך ברור כמו של שיפוץ בזמן רגיל. ההוצאות ולוחות הזמנים עשויים להשתנות, יש בעיות בשילוח, וכוח אדם, כך שהסיכונים עולים ויש להיאזר בסבלנות והרבה אורך רוח. אין המלצה גורפת לכאן או לכאן, אולם כל מי שנכנס לתהליך של שיפוץ צריך להבין לקראת מה הוא הולך בתקופה הנוכחית".

עוד אומרת זלדמן "אם אתם נאלצים לצאת מהבית ולשכור דירה בזמן השיפוץ, אני לא ממליצה לעשות זאת. יש הרבה גורמים משתנים שאין לנו עליהם שליטה כמו בתקופה רגילה".

צימבר מסבירה "מצד אחד יש בעיית כוח אדם, שעשויה לייקר את המחירים, ומצד שני הספקים מורידים את המחירים, כך שעלויות השיפוץ עשויות להתאזן". בנוסף, אומרת צימבר "יש לקחת בחשבון שכל התהליך בתקופה הנוכחית הוא איטי יותר, וצריך להיאזר בסבלנות והבנה ועשויים לקרות בלת"מים בקרב הקבלן ואנשי המקצוע, שילוח, מילואים וכו. אלו שחושבים לשפץ ביולי-אוגוסט כדאי שכבר עכשיו יסגרו עם אנשי מקצוע אמינים וישריינו אותם לחודשי הקיץ. עד אז, אנשי המקצוע שבחרתם יחלו בתהליך התכנון. בינתיים תוכלו לשוטט בקרב ספקים, לבחור ריהוט, לתכנן נגרות, ובכך גם תקחו מקדם זמן ראוי, כדי שהכל יתנהל בזמן".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אדריכלות_ועיצוב בועז שניר. ולרי זויז,
אדריכלות_ועיצוב בועז שניר/ולרי זויז

אדריכל בועז שניר, בעל משרד בהרצליה, שמשרדו מתמחה בבנייה ושיפוץ במגזר הפרטי מסביר ""מאז השבת השחורה נכנס אתגר נוסף ופרט לחוסר החשק ולאנרגיות הירודות שגרמו לרבים לא לבצע רכישות נדל"ן או להתחיל לבנות, נכנס מימד מוחשי נוסף- העדר כוח האדם. כל עוד ימשך המחסור בפועלים אנחנו נראה האטה משמעותית בהתחלות הבניה אך ברגע שהמשבר יסתיים תגיע גם התנופה. תנופת הבניה תדרוש הקלות בקבלת היתרי בניה ותאיץ את רפורמת הרישוי העצמי- כך ההליך יהפוך למהיר וקל בהרבה. בינתיים אני מייעץ לאלו שהחלו בתהליך בנייה או שיפוץ לנשום עמוק, ולהבין שהכל יבוא על מקומו בשלום, אבל כן ייתכנו גורמים לא צפויים בתהליך".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully