וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים", 25.12: המבצעים והפריטים החדשים לבית

מבצעי סוף השנה ממשיכים. כל העדכונים

זגה מיקס סט שולחנות סלון לואיז מתכת מחיר 1,107 במקום 1,370 שקל. סטודיו זגה,
זגה מיקס סט שולחנות סלון לואיז מתכת מחיר 1,107 במקום 1,370 שקל/סטודיו זגה

מותג העיצוב החדשני ZAGAMIX, מבית זגה- פינות אוכל, משיק לשנה החדשה 2024 את הטרנד המוביל בעולם העיצוב: שולחנות קפה ושולחנות סלון ממתכת בעיצוב אומנותי.

שולחנות המתכת מספרים סיפור, הם מעניקים נופח אומנותי לחלל, אי אפשר להתעלם מהם, הם מעוצבים במשחק צורות גאומטרי ומשתלבים בהרמוניה בכל חלל, מוצעים בצבעוניות קלאסית של שחור ולבן לצד תכלת טרנדי .

בקולקציית שולחנות הסלון מוצע גם סט המורכב משלושה שולחנות קטנים שניתן לפרק ולהשתמש גם כשולחן סלון וגם כשולחן קפה. בעבר היה נהוג לעצב את הסלון רק עם שולחן סלון כיום הטרנד המוביל הוא הוספת שולחן קפה שמיועד לקפה, ספר, משקפי קריאה וכו'.

שולחן הקפה הוא לא רק רהיט להניח עליו את כוס הקפה אלא מהווה חלק חיוני בכל סלון, מוסיף סגנון ופונקציונליות. הוא קטן, קל להזזה וניקוי וניתן לנייד אותו בבית למגוון שימושים: כהדום לרגליים, תוספת מבורכת במרפסת, בגינה, כשידה בחדר שינה ועוד.

מחיר: החל מ-497 שקל (במבצעי סוף שנה עד ה 31.12.23) - ניתן להשיג באתר המקוון, זמן אספקה מהיר של 5 ימי עסקים.

עצמל'ה מיטת ילדים דגם גאיה מחיר 795 שקלים. שחר פליישמן,
עצמל'ה מיטת ילדים דגם גאיה מחיר 795 שקלים/שחר פליישמן

לקראת תחילתה של שנת 2024, רשת רהיטי הילדים והנוער, עצמל'ה מתחדשת במגוון פריטי ריהוט ואביזרים. המוצרים החדשים שמתאימים לעיצוב חדרי ילדים, נוער ותינוקות, יתווספו לתמהיל המוצרים הרחב של החברה ויימכרו באתר ובסניפי הרשת.

מבין המוצרים שהושקו: שלושה דגמים של מיטות בניהם מיטת נוער דגם "ראטן" המעוצבת בסגנון בוהו שיק לצד שידת ראטן תואמת, מיטת יחיד לילדים ומיטת נוער מדגם "גאיה" עם גב מיטה מרופד בבד קטיפתי המוצעת במחיר אטרקטיבי במיוחד ומיטה מדגם "עומר" לנוער ולילדים עם גב מיטה מרופד ומגירת אחסון קדמית.

כמו כן, הושקו גם שטיחים, כריות נוי, כוננית בצורת בית לאחסון צעצועים וספרים ,סטים של שולחנות יצירה וכסאות, ארגונית צעצועים חד קרן ועוד מגוון אביזרים לעיצוב החדר.

לדברי עדי הופמן מנהלת השיווק בעצמל'ה: "הרשת מתחדשת מספר פעמים בשנה בריהוט ואביזרים כדי להציע ללקוחות מוצרים עדכניים בהתאם למגמות המובילות בעולם העיצוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
צמר שטיחים יפים שטיח פילטון - בזלת אדריכלים. אלעד גונן,
צמר שטיחים יפים שטיח פילטון - בזלת אדריכלים/אלעד גונן

צמר שטיחים יפים משיקה שירות חדש במיוחד בימים אלה, על מנת להקל על כל לקוח. מדובר על שירות וירטואלי לבחירת השטיח המושלם, באמצעות שיחת וידאו עם נציג מטעם החברה שיעזור ללקוח בבחירת השטיח הנכון והמתאים לצרכיו ולטעמו.

אז מה זה אומר' שירות וירטואלי? הלקוח משאיר פרטים ונציג מטעם צמר שטיחים יפים מתאם עמו שיחת וידאו. במהלך השיחה בין השניים, הנציג מלקט את המידע על טעמו האישי של הלקוח, על צרכיו, ולאחר מכן נעשה סיור וירטואלי באולם התצוגה במהלכו הנציג מראה ללקוח ב"לייב" את מגוון קולקציות השטיחים הרחב, תוך סיוע בבחירת השטיח המושלם. במידה ועדיין הלקוח מתלבט, נציג מטעם החברה יגיע עד הבית ויפרוס ללקוח שטיחים שונים בחלל הרצוי, זאת על מנת שיוכל לקבל את הרושם איך השטיח מתקבל בחלל הפרטי שלו, מבחינת גדלים ומידות, צבעים וכל מה שיוכל לעזור לו לקבל את ההחלטה המושכלת.

השירות הווירטואלי ניתן ללא עלות.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully