וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיאטור זה גם עיצוב, לא רק חימום

המותג הבינלאומי DeLonghi מציע לחורף 2024 רדיאטורים מעוצבים, משוכללים ואיכותיים + טיפים ועצות לחימום הבית

רדיאטור דלונגי מבית ברימאג החל מ-799 שקל. יחצ,
רדיאטור דלונגי מבית ברימאג החל מ-799 שקל/יחצ

חברת ברימאג המייבאת ומשווקת את המותג הבינלאומי DeLonghi מציעה לחורף 2024 רדיאטורים מעוצבים, איכותיים ומשוכללים.

הרדיאטורים, נחשבים לאמצעי החימום הבטיחותי ביותר. למותג האיטלקי דה-לונגי מגוון רחב של דגמים המיועדים לחימום כל חדרי וחללי הבית השונים וגם למשרדים, וייחודם העיקרי בנראות: בעיצובים חדשניים ולא רק כמכשיר חימום פונקציונלי. בנוסף, מצוידים הרדיאטורים במנגנונים כנגד קפאון, המתחילים לפעול אוטומטית בטמפרטורה של 5 מעלות ובמשטח הקרנה גדול המבטיח זרימת אוויר מהירה יותר ומפזר את החום בצורה חזקה יותר.

כמו כן יש רדיאטורים עם ידית נשיאה קדמית, כולל גלגלים לנשיאה נוחה או רדיאטור 9 צלעות - עם חריצים טרמיים מיוחדים מוגנים. בזכות חריצים אלו, מתאפשר חמום מהיר של האוויר וכך נשמרת טמפרטורה קבועה. ברדיאטור זה מנגנון הגנה בפני קפיאה והוא עומד בסטנדרט האירופאי המחמיר ביותר.

TRRS1225 רדיאטור דלונגי מבית ברימאג, 899 שקל. יחצ,
TRRS1225 רדיאטור דלונגי מבית ברימאג, 899 שקל/יחצ
  • רדיאטור 10 צלעות - רדיאטור זה בעל משטח גדול בעיצוב חדשני. משטח ההקרנה במכשיר גדול ומבטיח זרימת אוויר מהירה יותר הגורמת לאפקט ארובה, המפזר את החום בצורה חזקה יותר. ברדיאטור מנגנון הגנה בפני קפיאה, הגורם לפעולה אוטומטית של המכשיר בטמפרטורה של 5 מעלות. מחיר מומלץ לצרכן: 1,099 שקל.
  • רדיאטור 12 צלעות - RADIAS - בעל הספק גדול במיוחד של 1100-2500 וואט וחזק במיוחד. ניתן להגדיר את התרמוסטט של המכשיר באופן אוטומטי בכדי לשמור על הטמפרטורה הרצויה. עיצוב הרדיאטור הינו חדשני והוא בעל ידית נשיאה קדמית. גוון לבן. מחיר מומלץ לצרכן: 899 שקל.
  • רדיאטור 12 צלעות -VENTO - הידית של החלק העליון של סוללת הרדיאטור דוחפת בחוזקה את זרימת האוויר כלפי חוץ ובכך מגבירה את זרימת החום בצורה משמעותית. מצויד בטיימר ל-24 שעות ביממה. עם ידית וגלגלים נוחים לנשיאה. גוון לבן מחיר מומלץ לצרכן: 949 שקל.
  • מחירים לצרכן החל מ-799 שקל עד 1,099 שקל.
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully