וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית, 20.12

מבצעי סוף השנה ממשיכים, כולל מבצע גדול ב-H&M HOME. כל הפרטים

מצעים של קוטון קלאב. בר שריר,
מצעים של קוטון קלאב/בר שריר

מצעי הסאטן 500 הינם מוצר הדגל של Cotton Club. המצעים עשויים 100% כותנה מצרית משובחת באריגת סאטן, בצפיפות של 500 חוטים לאינץ' המעניקים לבד רכות מלטפת בשילוב גימור עשיר ומבריק והם בעלי מראה זוהר ומגע חמאתי, נעים, איכותי ועמיד לאורך זמן.

איכות הבד בה אנו מייצרים היא מהגבוהות שיש ולכן אנו ממליצות לכבס את המצעים לפני השימוש בטמפ' של עד 40 מעלות על סל"ד נמוך. רצוי לייבש על חבל כדי לשמור על הסיבים, הצבע והאלסטיות. בשימוש במייבש, בחרו בחום נמוך לקבלת התוצאות הטובות ביותר. כדי להימנע מקמטים בבד, הוציאו את המצעים מהמייבש בעודם לחים מעט ותלו לייבוש בצורה ישרה.

בין ה-24-31.12 ייערך End of the year sale - קנו ב-350 שקל, קבלו 15% הנחה. קנו ב- 550 שקל, קבלו 20% הנחה. קנו ב- 750 שקל, קבלו 25% הנחה. מחיר המצעים לאחר הנחה- 584 שקל.

להשיג באתר המותג או בחנות המפעל בקיבוץ משמרות.

H&M HOME סט זוגי ציפה וציפיות, לפני 229 שקל, אחרי 114.5 שקל. יחצ,
H&M HOME סט זוגי ציפה וציפיות, לפני 229 שקל, אחרי 114.5 שקל/יחצ

החל מהיום יתקיימו מבצעי סוף עונה במותגים H&M ו- H&M home. המבצע: פריטים נבחרים ב30% - 50% הנחה, בכל המחלקות: נשים, גברים ילדים, תינוקות והום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שואב שיאומי S10T. יחצ,
שואב שיאומי S10T/יחצ

קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי לישראל, משיקה הבוקר (ה') את השואב הרובוטי שוטף החדש דגם S10T Xiaomi Robot Vacuum שמציע שיפור משמעותי בביצועים עם עוצמת שאיבה משודרגת של 8000PA, סוללה עוצמתית במיוחד ומערכת ניווט מבוססת לייזר.

מקבוצת המילטון נמסר:" בשנים האחרונות אנחנו למדים עד כמה שואבי האבק הרובוטיים מקלים על איכות החיים ותחושת הניקיון בתוך הבית שלנו. אנחנו שמחים להביא לישראל את השואב הרובוטי החדש שמבטיח שדרוג משמעותי בעוצמה , בסוללה ובביצועים."

שואב האבק הרובוטי Xiaomi Robot Vacuum S10T הינו דגם חדש מבית המותג שיאומי, בעל עוצמת שאיבה אדירה של 8000PA עם אפשרות להפעלה ב-3 מהירויות שונות: סופר, טורבו וסטנדרט. בעזרת מערכת ניווט בלייזר מתקדם LDS מתבצעת סריקה 360 מעלות ומיפוי מדויק של הבית כולו למניעת מגע עם מכשולים, והפחתה משמעותית של התנגשויות עם חפצים גם בסביבת תאורה חלשה. לשואב סוללה עוצמתית בקיבולת mAh5200 המספיקה לשימוש של עד כשעתיים של עבודת ניקיון רציפה וטעינה בהתאם לצורך תוך כדי עבודה, השואב יודע לחזור באופן עצמאי לעמדת העגינה ולשוב להמשך ניקיון מהנקודה בה הפסיק. מחזור שאיבה בודד ורציף מספיק לכיסוי שטח עבודה של עד כ-180 מ"ר (במהירות רגילה).

השואב מצויד בטכנולוגיה ייחודית מוגנת בפטנט למניעת קשרים של שערות במברשות באמצעות חיתוך שיער אוטומטי ללא צורך בהסרה ידנית. כמו כן, השואב מסוגל לחלוף מעל מכשולים בגובה 20 מ"מ.
את שואב האבק החדש ניתן לתפעול מלא מרחוק באמצעות יישומון Mi Home, החל מזיהוי ובחירת החדרים הרצויים לניקוי ועד לבחירת תכנית עבודה הנדרשת לכל חדר. בנוסף השואב הרובוטי מצויד עם מכל המים שמבצע פעולת שחרור מים בצורה מדודה ללא נזילות, ותומך בשלוש רמות של בקרת זרימת מים על מנת לנקות באופן יסודי רצפות בכל הבית.

במהלך השימוש ניתן לצפות במפת הניקיון בזמן אמת דרך יישומון Mi Home , היישומון מאפשר גם תזמון שעת הפעלה מכל מקום ובכל זמן עם תמיכה בהפעלה קולית עם אמזון Alexa ו- Google Assistant.

מחיר השואב: 2,490 שקלים. את הדגמים החדשים יהיה ניתן להשיג ברשת חנויות Mi Store בראשון לציון רוטשילד 64 , דיזינגוף סנטר, מודיעין, קניון עופר הקריון וקניון מול היום באילת, באתר הרשמי שיאומי ישראל ואצל המשווקים המורשים.

נעלי בית פרוותיות מבית הלב הכחול, 179 שקלים, להשיג בסניפי רשת הלב הכחול ובתר www.BlueHeart.co.il. עמנואל רבני,
נעלי בית פרוותיות מבית הלב הכחול, 179 שקלים, להשיג בסניפי רשת הלב הכחול ובתר www.BlueHeart.co.il/עמנואל רבני

בזמנים קשים כשבחוץ משתוללת סערה כזו או אחרת, הבית הופך למקדש האישי, למקום הבטוח שלנו ואנו נוטים לבלות בו זמן רב. אי לכך חשוב להרגיש בו נוח ולהפוך אותו למקום שנעים להיות בו. לחלק מהאנשים, במיוחד אלו שעובדים מהבית מאז הקורונה, הדבר נראה ברור מאיליו, אך ישנם אנשים שבזמנים רגילים נמצאים מרבית היום מחוץ לבית ולפתע השהות בין קירותיו זמן כה רב היא לא רגילה.

בתמונה: נעלי בית פרוותיות מבית הלב הכחול, 179 שקלים, להשיג בסניפי רשת הלב הכחול ובאתר.

תרמוס מזון תרמי מבית סולתם בנפח 1 ליטר, 169 שח, להשיג בחנויות הרשת ובאתר www.Soltam.co.il. אסף אמברם,
תרמוס מזון תרמי מבית סולתם בנפח 1 ליטר, 169 שח, להשיג בחנויות הרשת ובאתר www.Soltam.co.il/אסף אמברם

דאגה לאוכל ולמזון היא אלמנט חשוב, מרכזי ואפילו בסיסי כשמדובר במצב הישרדותי. כלים תרמיים הם כאלו בעלי בידוד אשר שומר על הטמפרטורה של האוכל או השתייה וכן טריותם למשך שעות ארוכות וללא קשר לתנאי הסביבה. גם הם מעולים הן לבית, הן לשטח ויכולים לשמש את כל בני המשפחה.

בתמונה: תרמוס מזון תרמי מבית סולתם בנפח 1 ליטר, 169 שקל, להשיג בחנויות הרשת ובאתר.

גולף & קו. יחצ,
גולף & קו/יחצ

גולף & קו במבצע סוף שנה - 40% הנחה ברכישת שני פריטים ומעלה מקולקציית החורף, בתוקף עד 31.12. ניתן להשיג ברשת החנויות, על הפריטים שבמבצע, ללא כפל מבצעים, כפוף לתנאי המבצע.

מארז מעוצב לוריאל פרופסיונל. יחצ,
מארז מעוצב לוריאל פרופסיונל/יחצ

מותג השיער המקצועי לוריאל פרופסיונל מעצב לרגל השנה האזרחית החדשה מארזי טיפוח לשיער מסדרת Serie Expert ("סרי אקספרט"), הכוללים מוצרי טיפוח מקצועיים המעניקים פתרונות ייעודים לכל מצבי השיער. מדובר ב - 5 סוגי מארזים שונים, אשר כל אחד מהם מכיל 3 מוצרים: שמפו, מסכה - ובנוסף מוצר טיפולי משלים במתנה, בגודל מלא.

המארזים מתאימים כמתנה. כערך מוביל של לוריאל פרופסיונל, הם גם מקדמים איכות סביבה וקיימות, כאשר מוצרי סרי אקספרט עשויים 100% פלסטיק ממוחזר או שניתן למחזור. אחד הדגשים הוא על עיצוב המארז ולא רק על תוכנו.

להשיג במספרות מורשות לוריאל פורפסיונל, ובאתרי המכר המורשים.

  • עוד באותו נושא:
  • צרכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully