וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא עכשיו: מכון פילאטיס מעוצב לגוף, לנשמה ולעיניים

את מכוני הכושר המונוטוניים הפכו בשנים האחרונות לחללים מעוצבים ומוקפדים, כאשר המתאמנים הם אלו אשר עומדים במרכז

סאן פילאטיס. לני צדקי אקבאי,
סאן פילאטיס/לני צדקי אקבאי

החורף כבר כאן, ולמרות שבימים אלו במיוחד, קשה לעסוק בפעילות פיזית, יש לא מעט אנשים שבוחרים למען הגוף והנפש, לעסוק בכושר. את מכוני הכושר המונוטוניים הפכו בשנים האחרונות לחללים מעוצבים ומוקפדים, כאשר המתאמנים הם אלו אשר עומדים במרכז ועל כך בדיוק חשבו ב"סאן פילאטיס" כאשר הקימו מכון פילאטיס בלב הירוק והפועם באחוזת פולג שבתל יצחק.

"הנוף היה השיקול המרכזי אצלנו" מספר אדריאן לנוס, מנהל מכון סאן פילאטיס' '"רוב המכונים באזור שוכנים במרתפים ועל כן החלטנו בעיקר להדגיש את היתרון שלנו והוא הצבע הפסטורלי הטבעי שקיים. למעשה החלטנו לקחת את הטבע הנוכח והדומיננטי, וסביבו לעצב את המכון. כל היום אנו רואים ירוק מעורר השראה ובשעות השקיעה מברכים על צבעים מהפנטים שאף חברה לא יכולה ליצור: כתום, צהבהב ולעיתים סגלגל. על כן החלטנו לקרוא למכון סאן (שמש) פילאטיס".

עיצוב החלל מאופיין בעיצוב מינימלסטי, עם חלונות גבוהים מהרצפה ועד התקרה, על מנת שהמתאמנים יחוו כמה שיותר פנורמה "החלטנו לחבר את הטבע כאמור, בצורה הגבוהה ביותר למכון ןלכן בחרנו בצבעים שלא יאפילו על הנוף. את הרצפה חיפינו בפרקט עץ בכדי שייצור אווירה חמימה ונעימה" מסביר לנוס.

סאן פילאטיס ממקום באזור השרון, תל יצחק. בסטודיו מתקיימים שיעורים בקבוצות קטנות ובאווירה קסומה של מרחבים ירוקים, טבע ושמש התורמים לנשימה מיטבית ולאיזון המופלא והחשוב כל כך בין הגוף והנפש.

  • עוד באותו נושא:
  • פילאטיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully