וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורף חם: מיניליין מציגה שני מייבשים חדישים

מייבש של Electrolux מקולקציית PERFECTCARE בעיצוב חדש עם טכנולוגיית ה- Heat Pump בעל יכולות הייבוש הטובות בעולם וכולל תוכניות ורמות ייבוש שונות למגוון בדים ודירוג אנרגטי A++, ומייבש מתקדם מבית AEG עם טכנולוגיית ה Heat Pump שחוסך כסף, אנרגיה ושומר על הבגדים

מיניליין_ מייבש כביסה EW7H3863RBM Electrolux, מחיר 2980 שקל. יחצ,
מיניליין_ מייבש כביסה EW7H3863RBM Electrolux, מחיר 2980 שקל/יחצ

הסתיו כאן ונותן את אותותיו, הטמפרטורות צונחות ומזג האוויר קריר יותר מבשר את תחילתה של העונה החמה של מייבשי הכביסה. מיניליין, יבואנית מוצרי החשמל המובילה והגדולה בישראל, משיקה את מייבש הכביסה החדש של המותג השוודי Electrolux, מקולקציית PERFECTCARE סדרה 700.

איליה אומנסקי, מנהל מוצר בקבוצת מיניליין: "בכל שנה בחורף אנחנו עדים לעליה משמעותית במשקי הבית הרוכשים מייבש כביסה, לכן חשוב לנו לחדש ולהביא לקהל לקוחותינו את מייבש הכביסה הטוב והמתקדם ביותר, במטרה לספק תוצאות מעולות בזמן קצר ולהיות העזר שכל בית בישראל צריך.
הצרכנים בישראל כבר מבינים היום את חשיבותו של מייבש כביסה שאינו הורס את הבגדים, ואיך בשימוש נכון אפשר לייבש כמעט את כל הפריטים גם העדינים יותר ולשמור עליהם טוב יותר אף מייבוש בשמש. מייבש הכביסה החדש של Electrolux דגם 3863 מצטרף לקולקציית PERFECTCARE מסדרה 700 - המתקדמת ובעלת טכנולוגיות מהפכניות שעוזרות לשמור על איכות הבגדים ותקינותם, לחסוך בחשמל ובכך לחסוך בכסף".

הדגם החדש של Electrolux 3863 מאופיין בעיצוב חדשני וכולל את היכולות הטכנולוגיות המוכרות של מייבשי Electrolux:

  • Heat Pump: במייבש הכביסה מוטמעת טכנולוגיית Heat Pump אשר חוללה מהפכה בעולם המייבשים. טכנולוגיית ה-Heat Pump היא למעשה משאבת חום המחליפה את גוף החימום הקלאסי. משאבת החום פועלת בטמפרטורות נמוכות יותר עם זרימת אוויר משופרת ובזכות כך הבגדים נשמרים יותר טוב. בנוסף, למייבש חיישנים אשר מזהים כאשר הכביסה יבשה ומסיימים את פעולתו, בכך מתקבלת יעילות אנרגטית חסרת תקדים, המסייעת בין השאר לחסוך עד 50% בצריכת האנרגיה (זאת בהשוואה למייבשי כביסה בטכנולוגיות פחות מתקדמות). חשוב לציין כי בזכות טכנולוגיה זו, הדירוג האנרגטי של המייבש הוא A++ המותאם לתקינה החדשה.
  • Reverse Plus: תנועה ייחודית של התוף המסייעת לצמצום הקמטים בבגדים ובנוסף, ניתן לבחור במייבש אופציה לתוכנית אל קמט מוגבר ועוד.
  • קיבולת גדולה: למייבש הכביסה תוף המאפשר לייבש עד 8 ק"ג. בנוסף, תוף נירוסטה משי האחראי על ניטרול מתיחת הבד ועל זרימת אוויר טובה יותר, דבר המוביל לתוצאות ייבוש מעולות ביעילות ובמהירות.
  • אחת הבעיות הנפוצות במייבשי כביסה היא התכווצות הבגדים, במייבש הכביסה החדש ישנם מספר טכנולוגיות המונעות את כיווץ הבגדים: תכנית ייבוש מיוחדת לפריטים העשויים מבד צמר: פריטים העשויים מבד צמר או משי זקוקים לטיפול עדין על מנת שלא יתכווצו או יהרסו. המייבש החדש של Electrolux יודע לתת מענה גם לפריטים מבדים אלו. המייבש זכה בהסמכת Woolmark Blue לתוכניות ייבוש. הסמכה זו, הניתנת על ידי ארגון בינלאומי, בודק בין השאר אלו מוצרים יכולים לטפל בצמר ומשי ללא חשש לגרימת נזק.
  • תוכניות ייבוש למגוון בדים: במייבש הכביסה החדש של Electrolux אפשר למצוא תוכניות המתאימות למגוון סוגי בדים ואריגים, ביניהן אפילו תוכנית לייבוש כותנה ECO, משי , בגדי ספורט, ג'ינס, פוך, בדים עדינים ועוד.
מייבש כביסה T7DBE832M AEG ,  מחיר 2980 שקל. יחצ,
מייבש כביסה T7DBE832M AEG , מחיר 2980 שקל/יחצ

סדרת המייבשים החדשה של AEG מובנית עם טכנולוגיית ה-Heat Pump המתקדמת ביותר, כאשר במקום גוף החימום הקלאסי, מותקנת משאבת חום העובדת בטמפרטורות נמוכות יותר אשר מונעות בלאי ודהיית צבעים ושומרות על הבגדים לאורך השנים. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, הדירוג האנרגטי של מייבש הכביסה החדש הוא A ותוצאות הייבוש מושלמות.

כמו כן, בסדרת המייבשים החדשה ניתן למצוא תוכניות אוטומטיות המתאימות למגוון סוגי בדים ואריגים, ביניהן אפילו תוכנית לייבוש פריטי צמר, משי, בגדי ספורט, ג'ינס ועוד. המייבש המתקדם בעל תוף המשי מסייע לשיפור ביצועי הייבוש, שומר על מרקם הבד ומונע שחיקה ומתיחה של הבדים. תהליך ייבוש הכביסה מתבצע בסיוע של חיישנים ייחודיים המזהים את רמת הלחות בבד בכל סוג של בגד בהתאם לעומס הכביסה, ומתאימים את עצמם לצרכים המשתנים.

תכונות המוצר

  • מערכת חדישה EasyClean המקלה על ניקוי המייבש. המערכת בנויה ממסנן חדיש המשלב בין מסנני התוף והמעבה המסורתיים ובכך חוסך זמן.
  • מערכת ABSOLUTECARE™ לייבוש עדין ויעיל באנרגיה. המערכת מתאימה את תנועות התוף לפי סוג הבד שהוכנס למייבש הכביסה ובכך מסייעת לשמירה על פריטי הלבוש, אפילו העדינים ביותר.
  • טכנולוגיית ProSense להתאמת צריכת הזמן והאנרגיה לפי כמות הבגדים.
  • חיישני ייבוש אוטומטיים מתקדמים, המפסיקים את פעולת המייבש ברגע שהכביסה התייבשה ובכך חוסכים באנרגיה ובזמן ומונעים ייבוש יתר.
  • קיבולת עד 8 ק"ג.
  • תאורה בתוך התוף.
  • מנוע אינוורטר חסכוני ושקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully