וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי דירות נרכשו: כל הפרטים על פרויקט הנדל"ן הראשון מסוגו בנהריה

בשיתוף גשם החזקות

26.2.2024 / 13:11

גשם החזקות משיקה בימים אלו את השלב האחרון והאקסלוסיבי של פרויקט "THE VALLEY" - קולקציית דירות פורצות דרך, יחידות וראשונות מסוגן בנהריה

פרויקט "The Valley" בנהריה. סטודיו לומו,
פרויקט ראשון מסוגו בנהריה/סטודיו לומו

פרויקט אקסקלוסיבי וראשון מסוגו מושק בימים אלו בנהריה על ידי גשם החזקות - פרויקט "THE VALLEY", הכולל קולקציית דירות פורצות דרך, יחידות וראשונות מסוגן בנהריה.

המתחם האחרון "וואלי סוואט" מציע דירות דו קומתיות בנות 7 חדרים בבנייני בוטיק של 7 קומות בלבד והוא כולל תכנון המקנה פרטיות מקסימלית ונוף של שלושה כיווני אוויר מביא את חוויית המגורים לשיאים חדשים. מדובר למעשה בכל היתרונות של בית פרטי במגורים בבניין.

בפרויקט, שעל החלק האדריכלי שלו אמונים שלג אדריכלים וסימון דרוקמן (אדריכל אחראי), קיימות דירות דו קומתיות, כשבקומות הקרקע גינה הרחבה ואילו בדירות הפנטהאוז נוף פנורמי משגע ומרחב ענק. בקומות האמצעיות התחושה היא כמו בווילה מרחפת.

פרויקט "The Valley" בנהריה. ארקרפ הדמיות,
למעלה מ-1,500 משפחות הצטרפו לפרויקט עד כה/ארקרפ הדמיות
פרויקט "The Valley" בנהריה. סטודיו לומו,
כלל הדירות בפרויקט תוכננו בקפידה/סטודיו לומו

רובע חדשני, חיי קהילה ושטחים ירוקים

הפרויקט נמצא באחד המיקומים המנצחים בעיר - בסמוך לבתי ספר חדשים, גני ילדים, גני משחקים, פארקים רחבי ידיים ובקרבה לכביש 89, המתחבר עם כבישים 4 ו-6. תחנת הרכבת נמצאת במרחק נסיעה קצר של כ-5 דקות, וממנה ניתן להגיע בקלות לקניון ארנה, לטיילת העיר ולחופים היפים של נהריה, בצת ואכזיב, וכמובן למקומות היפים ביותר בגליל.

פרויקט "The Valley" בנהריה. ארקרפ הדמיות,
נמצא באחד המיקומים המנצחים בעיר/ארקרפ הדמיות
פרויקט "The Valley" בנהריה. ארקרפ הדמיות,
"מביאים בשורה חדשה לעיר נהריה"/ארקרפ הדמיות

"מדובר על קולקציית דירות אקסלוסיביות של חברת גשם", נמסר מסמנכ"לית השיווק בתי אלדד. "חיכינו כדי להוציא את הדירות האלה לשיווק כי אנחנו מביאים בשורה חדשה לעיר נהריה - כל היתרונות של בית פרטי אבל בבניין. אין עוד מוצר כזה בנהריה ואנחנו הראשונים שמוכרים כזה מוצר שם".

פרויקט "The Valley" בנהריה. ארקרפ הדמיות,
"מדובר למעשה בווילות בתוך בניין מגורים קטן ובוטיקי"/ארקרפ הדמיות

"חלום על בית צמוד קרקע למשפחה עם שלושה ילדים הופך לבלתי נגיש עם השנים בשל התייקרות מרכיב הקרקע וצמצום בניה נמוכה צמודת קרקע בכל רחבי המדינה", נמסר מלירן צ'ציק, אדריכל הפרויקט. "הצורך לתת פתרונות לבית גדול למשפחה המבקשת 6 או 7 חדרי שינה שעדיין יהיה נגיש במחיר למשפחות, הוליד תכנון של דירות גדולות בשני מפלסים בשטח כולל של כ-200 מ"ר. מדובר למעשה בווילות בתוך בניין מגורים קטן ובוטיקי".

"היחידות מתוכננות כך שבקומה הציבורית נפרש חלל ציבורי עם סלון, מטבח, פינת אוכל, ממ"ד ויחידת הורים וכמובן חדר רחצה גדול ושירותי אורחים בשטח של כ-111 מ"ר. מקומה זו עולים בגרם מדרגות לקומת החדרים המכילה 3 חדרי שינה נוספים, חדר הורים נוסף, חדר רחצה גדול וחלל משפחה הנפתח למרפסת של 23 מ"ר שיכולה לשמש בקלות גם כחדר נוסף. למעשה, אלו יחידות של 7 חדרי שינה שיכולים לשמש גם כמשרד ביתי, חדר קולנוע או חדר אירוח נוסף.

4 מתוך 6 יחידות אלו מציעות בנוסף למרפסות גם שטח גינה או מרפסת גג המוצמדות אליהן ומאפשר גם שטחי חוץ משמעותיים ממש בדומה לווילה. 2 היחידות הנוספות מאפשרות מרפסת בקומת החלל הציבורי של 12.5 מ"ר בנוסף למרפסת בקומה העליונה של 23 מ"ר".

בשיתוף גשם החזקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully