וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה לחג: ניסינו רדיאטור שמותאם לחדרי ילדים

דוד רוזנטל

18.12.2023 / 9:03

אחד האתגרים שמלווים הורים הוא חימום חדר הילדים מבלי לדאוג לבטיחותם. הרדיאטור החדש של Normande ממלא את הפונקציה הזאת

רדיאטור Normande לחדרי ילדים ותינוקות. יחצ,
רדיאטור Normande לחדרי ילדים ותינוקות/יחצ

המוצר: רדיאטור לחדרי ילדים של Normande
תיאור מוצר: רדיאטור חשמלי
תקופת הניסיון: שבועיים
משוווק ב: אתר החברה וברשתות החשמל
המחיר המומלץ: 699 שקל

המוצר

החורף מזמן לא מעט אתגרים, במיוחד להורים. איך משאירים בביטחון חימום בחדר של התינוק, למשל?

מותג מוצרי החשמל Normande מציג סדרת רדיאטורים חשמליים המבטיחה לפתור את הבעיה החורפית בצורה בטוחה. הסדרה החדשה המיועדת במיוחד לחדרי תינוקות וילדים, מציעה פתרון חימום יעיל ומתקדם, כך לטענת החברה: "הרדיאטורים מצוידים במערכת בטיחות מתקדמת, המספקת הגנה מפני עודף חימום ומאפשרת הפסקה אוטומטית במקרה של נפילה. מערכת זו מבטיחה שימוש בטוח ונעים, מבלי לדאוג לסכנות הכרוכות בחימום חשמלי".

עיצוב הרדיאטורים מודרני ונקי, בצבע לבן אלגנטי, המתאים לכל חלל בבית. הם מאובזרים במתג תרמוסטט עם שלושה מצבי חימום שונים, מאפשרים שליטה נוחה ומדויקת על טמפרטורת החדרים וכוללים שעון טיימר מובנה לתזמון כיבוי המכשיר עד 24 שעות (דבר שהופך אותו לאידיאלי גם עבור שומרי שבת). הרדיאטורים מספקים הגנה מפני חימום יתר, מכילים תרמוסטט מתכוונן לחיסכון בחשמל ופועלים באופן שקט המאפשר שינה נעימה ללא הפרעות.

הרדיאטורים בולטים בניידות וכוללים גלגלים להזזה נוחה ומהירה ברחבי החדר, וידית הרמה מעוצבת שמקלה על העברתם ממקום למקום. מתג ההפעלה החכם מאפשר שליטה פשוטה ונוחה, מה שהופך את השימוש בהם לאידיאלי עבור כל משפחה.

לכל ביקורות "מתנה לחג" לחצו כאן.

חוות דעת

טוב, אז אני לא בדיוק יודע מהו "רדיאטור לתינוקות", אני כן יודע שמדובר במוצר טוב, נעים ובעיקר לא מעיק מבחינת מקום ועיצוב החדר ומתאים גם לאנשים שאין להם ילדים. אלמנט הבטיחות מאוד, מאוד חשוב ולכן המוצר הזה ממלא את הפונקציות המצופות ממנו אם יש לכם עוללים ואתם רוצים לישון בשקט.

אנחנו רגילים לישון ללא חימום (פוך מספיק לחורף הישראלי עבורנו), אבל ניסינו למספר לילות את הרדיאטור. הפצת החום נעימה ולא מכבידה בדרך כלל, אם כי כן היו לילות שבהם הרגשנו שעדיף להסתדר בלי. כך או אחרת, העובדה שיש למכשיר טיימר מקלה גם היא.

בשורה התחתונה, מדובר במוצר נוח עם חימום עדין, לא מחניק ולא מכביד. שווה 699 שקל? אם יש לכם ילדים קטנים ואתם דואגים לבטיחותם - בהחלט.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully