וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עכשיו": המיצג של נירלט למען החטופים

מיצג זעקה אמנותי לשחרור הוקם בכיכר החטופים בהשתתפותם של המשפחות, השבים והציבור הרחב

מיצג עכשיו נירלט וסאם חלבי. ניר פקין,
מיצג עכשיו נירלט וסאם חלבי/ניר פקין

מיצג זעקה אומנותי לשחרור החטופים הוקם בכיכר החטופים בהשתתפותם של משפחות החטופים, והציבור הרחב. על גבי קיר לבן בגודל של 6 מטרים עם כיתוב ענק של המילה עכשיו!, הוזמן הציבור לטפטף ולהשפריץ צבע בטכניקה האופיינית לאמן, סאם חלבי כאות זעקה לשחרור החטופים, כשגוון השולט במיצג לצד גוונים נוספים, הוא הגוון הצהוב , שהפך למזוהה עם מאבק השבת החטופים.

היוזמה למיצג הינה של האמן הדרוזי סאם חלבי מדלית אל כרמל , יחד עם חברת הצבע נירלט מניר עוז. השותפות בין סאם חלבי לחברת נירלט התחילה כבר כשחלבי הקים את "בית הצבעים" ונירלט תמכה בו.

מיצג עכשיו נירלט וסאם חלבי. ניר פקין,
מיצג עכשיו נירלט וסאם חלבי/ניר פקין

סאם חלבי הוא אמן דרוזי בינ"ל, היוצר מייצגי ענק, בטכניקת טיפטופי והשפרצות צבע ייחודית לו. יצירותיו יוצאות ממסגרות הציור המוכרות והופכות חלקים שלמים של מציאות לעבודות אומנות הסופגת השראה מעוצמת התרבות הדרוזית, המחוברת בכל עוצמתה לעם ישראל ויוצרת מרקם בלתי רגיל של הזדהות.

לדברי סאם חלבי: "מאז השבת השחורה, הלב שלנו שבוי בעזה עם כל משפחות החטופים והחיילים. הרגשתי צורך עז ליצור מייצג עם חברת נירלט שמפעלה בניר עוז נשרף. המייצג בכיכר החטופים, זועק את זעקת משפחות החטופים וכל עם ישראל להשבת כל החטופים- עכשיו! האפשרות ליצור זעקה בעזרת האומנות והשפרצת הצבע הצהוב המזוהה עם החטופים ולשתף את הקהל בטפטופי צבעים נוספים, יהפכו את היצירה אופטימית ומלאת תקווה, להשבת כולם הביתה"

לדברי תמי מרקוביץ, סמנכ"לית השיווק בחברת נירלט: "שמחה על הזכות של נירלט להקמת מיצג שהינו זעקה והעלאת המודעות להשבת כל החטופים. לנירלט יש קשר למאורעות ה-7.10 שכן המפעל של החברה השוכן בקיבוץ ניר עוז נשרף וניזוק משמעותית במתקפת המחבלים על הקיבוץ , מה שהשבית את יכולת הייצור של החברה". עוד מציינת מרקוביץ כי "ניר עוז זה הבית של נירלט ובכוונת החברה לעשות כל שיידרש במלוא הנחישות כדי לבנות מחדש את המפעל בניר עוז, שימשיך לייצר כחול לבן. בהזדמנות זאת אציין שכל עובדי החברה שמחים ונרגשים על חזרתה מהשבי של ילנה טרופנוב שעובדת במפעל ומתפללים לחזרתם של כל החטופים במהרה"

  • עוד באותו נושא:
  • נירלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully