וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריכוך הסיטואציה: כך דווקא הצבע השחור מרגיע אותנו

"את הדרמות החיים כבר מספקים לנו" מסביר מעצב הפנים דניאל מיכאלי, "עכשיו הגיע הזמן להירגע ולהרגיע, לעדן ולרכך". אז למה דווקא באמצעות הצבע השחור?

עיצוב דניאל מיכאלי. שרון צרפתי,
עיצוב דניאל מיכאלי/שרון צרפתי

"הרבה נאמר על הצבע השחור, הוא משדר קרירות, אפלה, סגנון קודר ועוד ועוד סופרלטיביים שליליים וחיוביים כאחד. אבל יש בו משהו עוצמתי שמאפיין רק אותו - על זה אין עוררין. באחרונה אנו עדים יותר ויותר למגמת העיצוב השחור, שבעיקר ניכרת במטבח ויוצרת עבורו חלל עוצמתי. יחד עם זאת, קיימת דרישה גדולה יותר מצד הקהל לשלב את אותה דרמה אך להפחית את עוצמתה עם אלמנטים רכים ומעודנים". כך מסביר המעצב דניאל מיכאלי.

עיצוב דניאל מיכאלי. שרון צרפתי,
עיצוב דניאל מיכאלי/שרון צרפתי
ניגא שף FOR HOME. איתי אבירן,
ניגא שף FOR HOME/איתי אבירן
מטבחים עם משטחי Laminam. Laminam ישראל,
מטבחים עם משטחי Laminam/Laminam ישראל

"ההשראה הדרמטית הגיעה מהמטבחים האירופאיים. מגמה שהחלה באיטליה והתקבלה בזרועות פתוחות בקרב הקהל הישראלי. כעת, המגמה היא לתת למטבח פרשנות יותר עכשווית ומודרנית עם נגיעות בהירות שירככו את המראה שלה חלל המרכזי בבית. הרי המטבח, כמו יתר חדרי הבית, הוא הבבואה שלנו. חלל שמשקף את מי שאנחנו", אומרת יעל מוסקוביץ', סמנכ"לית שיווק ומבעלי ניגא שף FOR HOME, "כמי שמייבאת את מותגי המטבחים מהחשובים בעולם, ומצד שני בקשר יומיומי עם קהל המעצבים ואדריכלים, אני מבינה את הרצון לאזן לתת ביטוי רך יותר בחלל. בין אם זה על ידי נגיעות בהירות של מוצרי חשמל, איים בהירים, חזיתות בהירות וכו".

ניגא שף FOR HOME. איתי אבירן,
ניגא שף FOR HOME/איתי אבירן
מטבחים עם משטחי Laminam. Laminam ישראל,
מטבחים עם משטחי Laminam/Laminam ישראל

גל נרדי, סמנכ"לית שיווק ב Laminam ישראל, אומרת: "מטבחים דרמטיים תמיד יהיו באופנה, לא מדובר בטרנד רגעי בר חלוף. אלו מעוצבים בגוונים כהים, פלטות עם גידים, שמעצימים את חלל המטבח. לצד זה, רוח התקופה משפיעה כמובן על החלטות ובחירות גם בבית. השחור כעת נהנה ממשחק של חומרים וגוונים שמעדנים את הנוכחות שלו. אם זה באמצעות פלטות שמעצימות את הטבע, לצד גוונים בהירים ועדינים יותר. יש לציין כי לצד השחור הדרמטי, הגוון הבהיר מעולם לא נעלם. הוא תמיד היה ותמיד יהיה באופנה. הם משדרים ניקיון ואסתטיקה, מוארים ומרווחים".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully