וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב, מים, יבשה - וגרמניה

עיריית ת"א הודיעה על שת"פ עם גרמניה, במסגרתו ייבנה בקיבוץ בארי מרכז תרבות בהשקעה של 7 מיליון יורו

ספה מבית דומיסיל הגרמנית ברוזטו רהיטים. יחצ,
ספה מבית דומיסיל הגרמנית ברוזטו רהיטים. ההשפעה הגרמנית בעולם העיצוב ניכרת/יחצ

בית לייבלינג, מרכז האדריכלות והמורשת העירונית של עיריית ת"א, משתף פעולה עם ממשלת גרמניה ומשרד הבינוי הפדראלי, להקים בית שישמש כבית עבור גלריית האמנות של הקיבוץ שנשרפה כליל.

גרמניה הייתה תמיד כר פורה ליצירת טרנדים חדשים בתחום העיצוב ולראיה כל תרבות הבאוהאוס פורצת הדרך החלה שם, מיד לאחר מלחמת העולם הראשונה.

נושא החדשנות והיצירתיות הוא נדבך מרכזי בתוך תרבות העיצוב הגרמנית. העיר ברלין הוכרזה לא מכבר ע"י אונסק"ו כעיר העיצוב ובעיר מוצגים פרויקטים של חשובי האדריכלים. אין ספק שהעיצוב שמקורו בגרמניה שם לו לדגש מעבר למראה מיוחד, גם פונקציונאליות, בלתי מתפשרת, כזו שלא ניתן לעמוד נוכחה.

ברזי הנס גרוהה אקסור. יחצ,
ברזי הנס גרוהה אקסור/יחצ

תערוכת אמבינטה , התערוכה החשובה ביותר בעולם למוצרי צריכה שתיערך בפרנקפורט כמדי שנה תציג בשנת 2024 אפיזודות מרכזיות, כמו Living - לעיצוב הבית, אביזרים ורעיונות לריהוט ועיצוב הבית ו- Dining- כלי אוכל ומוצרים למטבח הסגנון הנקי של הבאוהאוס, שנולד כאמור ב-1919 עם לידתו של בית ספר באותו השם, הינו סגנון ששינה את פני האדריכלות והעיצוב של המאה ה-20, סגנון שימושי, פשוט, שדגל בביטול הקישוטים ומאופיין בקווים נקיים או מעוגלים. הרעיון הנוסף מאחורי התנועה העיצובית הוא של התחדשות מתמדת ושינוי, ללא הפסקה, סגנון שמתאים את עצמו לרוח השינוי האנושי.

חברת הנס גרוהה הגרמנית שהוקמה בשנת 1899 עסקה דווקא בטקסטיל אך מהר מאוד שנתה פניה ופרשה מעסקי הטקסטיל לטובת עסקי המים שבעליה כה אהב ונכנסה לתחום המקלחות באמצעות אמבטיות העשויות מיריעת פח, זו היתה ראשית הדרך, כיום החברה הגרמנית הינה אחת מהחברות הבינלאומיות המובילות בעולם ייצור הברזים, כיורים ועוד.

לאורך שנות פעילותה זכתה הנס גרוהה ביותר מ-400 פרסי חדשנות כמו if design award וכיום מדורגת בהרבה לפני מתחרותיה. קיימות, עיצוב, ניהול ותקשורת אירגונית מנחים את ערכי הליבה של החברה. החברה מקפידה ליזום ולהפתיע והיא ממוקדת בהשקעה מתמדת בחדשנות ועיצוב.

בדומה לסגנון הבאוהאוס הברזים מעוצבים בעיצובים נקיים, צעירים ורעננים עם קווים מינימליסטיים וקלאסיים, גם עם קוים ריבועיים עם פינות מעוגלות, שיוצרים אסתטיקה נעימה לעין. גם הברזים הזוכים לעיצובים מיוחדים של מיטב האומנים והמעצבים, נשארים נאמנים למגמה של תחכום נקי ומיוחד כדי לייצור אווירה ציורית במרחב הביתי, האישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ברז של הנס גרואה. יחצ,
ברז של הנס גרואה/יחצ

סגנון הבאוהאוס שדגל בחוסר בקישוטים והדגיש קווים ישרים דומה מאוד לטרנד העיצוב בחברה. לדברי אוהד לוי מחברת נוטלי, יבואנית ברזי הנס גרוהה, גם הטכנולוגיות מאוד חדשניות כמו טכנולוגיית ה- air power, פיתוח חדש לברזים חסכוניים במים, עם מערכת מכנית המחדירה אוויר לתוך סילוני המים ובכך מייצרת מים מועשרים באוויר היוצרים תחושה מאוד נעימה לגוף.

חברת הנס גרוהה מדייקת מאוד את התחכום והייחוד של עולם העיצוב הגרמני, בכך שהיא מותירה את חותמה בתוך עולם המים, אשר כל העת צועד לעוד ועוד קידמה.

חברת רהיטי רוזטו מייבאים לארץ את פריטי חברת דומיסיל שנוסדה באמצע המאה ה-20. הדגש בעיצובי החברה שנחשבים לניצחיים עם טוויסט עכשווי, המתעלות מעל לטרנדים חולפים. לחברה מאוד חשוב להביא את נושא הנוחות לדרגת עליונות , לעשות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת , בעיצוב מינימליסטי שמאפשר את מקומם של הדיטיילס מה שמדגים בספות את הארומה הלאונג'ית.

לדברי עידן שובי בעלי חברת רוזטו: "העדינות והצניעות והקווים הישרים הם בעצם העוצמה הגדולה ביותר. הקווים הנקיים והישרים הם אילו שמעניקים תחושת ניקיון ואלגנטיות באווירה נעימה ומפנקת".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully