וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג המיקסרים המוביל DAVO PRO משיק קולקציית מלחמה כחול לבן

המותג משיק מהדורה מיוחדת של מיקסרים עם עיצובים מיוחדים של אמנים ישראלים בצבעי כחול ולבן, עם כיתובים ואיורים הקשורים למלחמת חרבות ברזל

מותג המיקסרים DAVO PRO. יחצ,
מותג המיקסרים DAVO PRO/יחצ

מותג המיקסרים המוביל דאבו פרו משיק מהדורה מיוחדת של מיקסרים עם עיצובים מיוחדים של אמנים ישראלים בצבעי כחול ולבן, עם כיתובים ואיורים הקשורים למלחמת חרבות ברזל.

עופר גבאי, מבעלי DAVO PRO: "מה שעמד מאחורי הרעיון הוא הרצון לחבר את עולם האומנות לעולם המטבח דרך קטגוריות שונות של אומנות, לקחנו סדרה של מיקסרים ועיצבנו אותה עם מסרים פטריוטיים ארץ ישראלים כי רק ביחד ננצח!. אנו נרתמים ככל הניתן למאמץ המלחמתי, מצדיעים ללוחמים, מתפללים להשבת החטופים ומשתתפים בצערם של המשפחות שאיבדו את היקר להן מכל."
במותג המיקסרים המוביל DAVO PRO נעשים כל העת מאמצים רבים על מנת לסייע לתושבים שפונו מכל חלקי הארץ, ובימים אלה מתוך רצון להעלאת המורל ועל מנת לייצר פעולות הפגה, השיקו ב-DAVO PRO מיקסרים חדשים במהדורה מיוחדת ובכמות מוגבלת, בצבעי כחול ולבן, עם כיתובים ואיורים הקשורים למלחמת "חרבות ברזל". על העיצובים חתומים אמנים ישראלים מובילים, דוגמת יוסי ארביב שאייר את מפת ארץ ישראל ועליו נכתב "אל תירא ישראל".

מותג המיקסרים DAVO PRO. יחצ,
מותג המיקסרים DAVO PRO/יחצ

בתקופה האחרונה מקיימים הקונדיטורים והמשפיענים של החברה מדי שבוע סדנאות בצקים למפונים מהדרום, העוטף והצפון שכן פעילות עם בצק משמשות לתרפיה בקרב הורים וילדים כאחד, והיכולת לעסוק בבצק שעות ארוכות, מסייעת להם בהשגת מעט נחת ושלווה מהתקופה הקשה אותה כולנו חווים. המיקסרים בהם משתמשים בסדנאות הינם מיקסרים שעוצבו במסגרת המיזם המחבר בין אמנים ישראלים מתחומים שונים דוגמת מקעקעים, אמני גרפיטי ועוד, ותכליתו - להביא לידי ביטוי את היכולות שלהם דרך עיצוב על גבי המיקסר ברוח התקופה, וכך עוצבו מיקסרים עם סטיקרים או משפטים שנכתבו על צמידים, שרשראות שרבים מאיתנו משתמשים בהם ביום יום מאז ה-07.10.

טווח מחירים מיקסרים: 500 שקל ועד 4,500 שקל. ניתן להשיג דרך אתר החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • מיקסר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully