וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק פנטון: נירלט הכריזה על צבע השנה שלה

הכירו את NRC 129 UNITY - גוון חול עם נגיעה רכה של פודרה אדמדמה

צבע השנה של נירלט ל-2024. מעיין גולן הדמיות, באדיבות גלריה 1of135,
צבע השנה של נירלט ל-2024/מעיין גולן הדמיות, באדיבות גלריה 1of135

חברת הצבע הישראלית, נירלט, שמפעלה שבקיבוץ ניר עוז נשרף בעקבות המאורעות של ה-7.10, החליטה גם השנה ולמרות הכל להמשיך במסורת של בחירת גוון השנה שלה. היום מכריזים בחברה כי הגוון הנבחר הינו NRC 129 UNITY, כשהתרגום בעברית של המילה UNITY הוא אחדות. זהו גוון בעל מראה חם וטבעי, שמשמש כעוגן צבעוני, יציב ותומך לכל חלל. גוון אדמתי נעים, שמזכיר בנראות שלו תערובת חול זהובה עם נגיעה רכה של פודרה אדמדמה.

לדברי שרון לשם, מנהלת קשרי אדריכלים בחברת נירלט:" מדובר בצבע, בעל נוכחות ומשמעות, שלדעתנו יוביל את הרוח העיצובית במהלך השנה הקרובה. שרשרת האירועים המטלטלים של החודשיים האחרונים, שיבשה את המציאות של כולנו והובילה אותנו לשנות את צבע השנה שכבר נבחר. בחרנו לזנוח את המתודולוגיה אליה הורגלנו במהלך השנים ולהציע צבע שנה חלופי, שממוקם בסקלה הפחות רוויה של הצבע המקורי, אך הוא בעל ממד אנושי, עוטף ומחבק יותר- אחדות / .NRC 129 UNITY תקוותנו היא שלצבע השנה שנבחר, תהיה היכולת לאחד ולחזק את אזרחי ישראל בימים שכאלה. ימים של מתח וחוסר וודאות, בהם זכינו לראות את שעתה היפה של ישראל: את גל ההתנדבות האדיר של האזרחים לטובת הלוחמים המגויסים ולטובת התושבים שפונו מבתיהם שבדרום ובצפון ואת הרצון העז ויוצא הדופן של תושבי הארץ, לאורכה ולרוחבה, לעמוד יחד איתנים ומאוחדים, בתקווה שכל החיילים והחטופים יחזרו בשלום.

צבע השנה של נירלט ל-2024. יחצ,
צבע השנה של נירלט ל-2024/יחצ

צבע השנה הנבחר הוא בעל מראה חם וטבעי, שמשמש כעוגן צבעוני, יציב ותומך לכל חלל. הגוון האדמתי הנעים, שמזכיר בנראות שלו תערובת חול זהובה עם נגיעה רכה של פודרה אדמדמה, מהדהד זיכרונות נוסטלגיים של הארץ, בתקווה לימים טובים, שקטים ובטוחים יותר. זיכרונות שמיד מעלים בנו חיוך ומעודדים את מצב הרוח- רגבי אדמה, שזורעים את ניצני החיים, שיצמחו ויפרחו אחרי הגשם ומפסלים מציאות חדשה ומעודדת יותר. צבע השנה מעניק תחושה של רוגע ואמפתיות, הוא מסביר פנים ומשתלב נפלא עם מגוון רחב של סגנונות עיצוב, חומרים וצבעים. הצבע הנינוח, מאזן בצורה מושלמת בין פלטות מונוכרומטיות וניטרליות מחד לבין אלו הצבעוניות, הנועזות והבולטות מאידך, ייראה נפלא בשילוב של מתכות כמו פליז, נחושת וזהב לצד פריטי ריהוט מעץ טבעי ומחבר בהרמוניה בין הערגה לעבר ובין התקווה לעתיד. NRC 129 UNITY, נבחר מתוך מניפת NRC- Nirlat Refined Collection, שהושקה בתחילת שנת 2023 ומהווה תוספת נהדרת של 132 גוונים חדשים ומעט מעושנים למניפת ה- IS המוכרת והפופולארית.

המפעל המרכזי של נירלט בניר עוז ניזוק משמעותית במתקפת המחבלים על הקיבוץ והשבית את יכולת הייצור של החברה במקום, שגם הפך לשטח צבאי סגור. נירלט, שמעסיקה כ- 400 עובדים, מתוכם 200 בניר עוז, שמגיעים למפעל מבאר שבע, מנתיבות, משדרות ומהקיבוצים של העוטף, בחרה להמשיך ולייצר, באזורים שלא ניזוקו במפעל ולהפיץ בכך קרן של אור להמשך עשייה ונורמליות. בנוסף, נירלט עשתה כמיטב יכולתה להציג פתרונות לוגיסטיים מהירים והציגה חוסן כלכלי ושאר רוח, תוך שעבדה עם מלאים קיימים, כדי לעמוד בהתחייבויות שלה לכל אחד מהפרויקטים בהם היא מעורבת בארץ. בנוסף, עד שיקומו מחדש של המפעל בדרום, נירלט רכשה את חברת "דקוליין", יצרנית צבעים מאזור התעשייה בעמק חפר, שתשמש כפתרון חלופי למפעל בקיבוץ לייצור השליכט ותעבוד גם עם ספק אירופאי מוביל, במטרה לייצר עבורה את אקווניר, סדרת מוצרי הצבעים האקריליים וזאת על מנת להבטיח אספקה שוטפת של המוצרים האיכותיים והאהובים. החברה גם שכרה מרכז לוגיסטי גדול בבאר שבע, כדי שייתן מענה למרכז הלוגיסטי שנפגע בניר עוז. אנחנו בנירלט, נעשה כל מה שנדרש, כדי לבנות מחדש את המפעל בניר עוז, שימשיך לייצר כחול לבן ונעטוף את הארץ בצבע ובאינסוף אופטימיות ותקווה.

  • עוד באותו נושא:
  • נירלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully