וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיטת בר-אילן הקימה גינה המסמלת את התקווה להחזרת החטופים מהשבי

בגינת השבים והשבות, הממוקמת במרכז הקמפוס הירוק של האוניברסיטה, נשתלו 137 פרחים צהובים שחלקם הובאו מהדרום

מימין לשמאל פרופ אריה צבן נשיא אוניברסיטת בר אילן, ונעמה גת, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי  באוניברסיטה. שלומי אמסלם,
מימין לשמאל פרופ אריה צבן נשיא אוניברסיטת בר אילן, ונעמה גת, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי באוניברסיטה/שלומי אמסלם

גינת השבים והשבות - אוניברסיטת בר-אילן הקימה גינה בקמפוס המסמלת את התקווה להחזרת החטופים מהשבי. בגינת השבים והשבות, הממוקמת במרכז הקמפוס הירוק של האוניברסיטה, נשתלו 137 פרחים צהובים שחלקם הובאו מהדרום.

בתום אירוע לציון חודשיים למלחמה והמסע מחושך לאור הוזמנו הנהלת האוניברסיטה והמשתתפים הנוספים לשתול את הפרחים בגינה החדשה הממוקמת במרכזו של הקמפוס. נשיא אוניברסיטת בר-אילן פרופ' אריה צבן אמר באירוע: ""הלב שלנו חצוי כל עוד יש חטופים בעזה. לכן החלטנו להקים כאן בבר-אילן את גינת השבים והשבות. 137 פרחים צהובים שיפרחו כל השנה ויחכו לחטופים שישובו לביתם".

המסע מחושך לאור עמד במרכז אירוע שערכה אוניברסיטת בר-אילן לציון חודשיים למלחמה וחג החנוכה. באירוע דיבר פרופ' איתן אוקון חוקר במרכז המח וחבר כיתת הכוננות של קיבוץ עלומים בעוטף עזה. פרופ' אוקון שיחד עם חבריו הצליח לחסל עשרות מחבלים ולמנוע את כניסתם לקיבוץ, עדיין נמצא במילואים ובמקביל ממשיך במחקרו לטיפול במחלת האלצהיימר. לפי נתונים שנאספו בהנהלה כ 5,000 איש מקהילת בר-אילן נמצאים כעת במילואים או פונו מביתם. למענם הקימה האוניברסיטה קרן חירום בשווי 12 מלש"ח שתסייע להם במלגות שכר לימוד ומלגות קיום שיאפשרו להם לחזור לשגרה בתום הלחימה.

קהילת בר-אילן המורחבת על עובדיה ובוגריה איבדה 34 חללים ונרצחים, ביניהם 5 סטודנטים. "הלב שלנו חצוי כל עוד יש חטופים בעזה. לכן החלטנו להקים כאן בבר-אילן את גינת השבים והשבות. 137 פרחים צהובים שיפרחו כל השנה ויחכו לחטופים שישובו לביתם", אמר פרופ' אריה צבן, נשיא האוניברסיטה, "לא נשאיר אף אחד מאחור. זה נכון גם לגבי חיילי וחיילות המילואים, בני משפחתם וגם לסטודנטים שפונו מביתם ואנו מלווים אותם בחודשיים האחרונים". חברי ההנהלה והמשתתפים הנוספים באירוע שתלו חרציות ופרחי לוע הארי צהובים, שחלקם הוזמנו ממשתלות בדרום, בערוגה ייעודית בקמפוס. הפרחים שנבחרו הם כאלה הפורחים כל השנה.

  • עוד באותו נושא:
  • בר אילן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully