וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה הם באים, ימים של שקט: פינות רגיעה בחלל הביתי

בתוך תקופה כזו אנו זקוקים לרגעים של מנוחה ורוגע. רגעים של ניתוק ושקט. כיצד נעצב ונייצר אותם בחלל הבית, איזו תאורה, רהיטים ואקססוריז מתבקשים ומה התנאים שיאפשרו לנו זאת?

פינת ישיבה מרגיעה prat living. יחצ,
פינת ישיבה מרגיעה prat living/יחצ

בתוך תקופה כזו אנו זקוקים לרגעים של מנוחה ורוגע. רגעים של ניתוק ושקט. כיצד נעצב ונייצר אותם בחלל הבית, איזו תאורה, רהיטים ואקססוריז מתבקשים ומה התנאים שיאפשרו לנו להגיע לנחלה ולזכות במעט שלווה?

הפרויקט היה שיפוץ טוטאלי של בית פרטי בן 3 קומות שחלק חשוב ממנו היה קומת המרה, חלל מרתף בבית פרטי שעבר שיפוץ מאסיבי , מספרת אדריכלית ומעצבת הפנים ענת רגב ומוסיפה: הייעוד של הקומה היה לאירוח כייפי באווירה אחרת עבור הבנות המתבגרות וחבריהם. בשטחו המרווח תוכנן חדר קולנוע ביתי מפנק ופינת רביצה צבעונית וכיפית להקרנת סרטים ומסיבת פיג'מות. בפועל פינת הרביצה הפכה להיות הפינה האהובה על כל בני הבית. זמן איכות משפחתי, זמן איכות רומנטי להורים ועוד רגעים נעימים ובטוחים במיוחד בימים קשוחים אלו.

העמוד התומך של הבית שעולה לקומה מעלף מגדיר את אזור הישיבה ומפריד אותו מהאזור שהוקצע לשולחן הסנוקר ולמטבחון הקטן. האוירה מהסרטים, הושגה בזכות עיצוב אורבני סטייל ניו יורק סיטי. שחור גרפיטי וספה ססגונית שהמגוון של בדיה נבחרו בהשראת הבריקים שעל העמוד.

ענת רגב אדריכלות ועיצוב פנים. אלעד גונן,
ענת רגב אדריכלות ועיצוב פנים/אלעד גונן
ענת רגב- אדריכלות ועיצוב פנים. אלעד גונן,
ענת רגב- אדריכלות ועיצוב פנים/אלעד גונן

טיפים של אדריכלית ענת רגב לתכנון פינה מרגיעה בבית: "כשמתכננים פינה מרגיעה בבית, ראשית צריך למצוא את החלל הנכון , חלל שאינו מרכזי במיוחד ואינו "תחנת מעבר" בין הפונקציות השונות בבית. המקום צריך להיות שקט, אינטימי, מוגדר ע"י רהיטים, תאורה , מחיצה וכדומה. מומלץ להוסיף טקסטיל לפינה כגון, כריות, שטיח ווילונות שירככו את המקום ויעניקו לו תחושה מחבקת ועוטפת. המקום צריך להסב ביטחון, שקט והרמוניה."

עיצוב פנים ניקול ויינברג. ערן טיירי,
עיצוב פנים ניקול ויינברג/ערן טיירי
עיצוב פנים ניקול ויינברג. ערן טיירי,
עיצוב פנים ניקול ויינברג/ערן טיירי

לדברי מעצבת הפנים ניקול ויינברג המתמחה בעיצוב דירות יוקרה ובתים פרטיים: "כמו בחללים אחרים בבית, פינות הישיבה משחקות תפקיד מרכזי ביצירת סביבה נעימה ונוחה, הטיפים שלי ליצירת פינות מלאות רוגע המאפשרות לייצר ניתוק או להיות יחד בשקט הם:

  • 1. בחרו ספות או כסאות שנראות מפנקים ובעלי נוחות מקסימלית, חשוב שיהיה נעים לשבת עליהם, להתכרבל ולהתפנק.
  • 2. שימוש בכריות ושמיכות: השתמשו בכריות גדולות, שמיכות נעימות או שמיכת פוך שיוסיפו נוחות ויעניקו תחושה ירגיש חמימה ונעימה ומתאימה לאירוח אם רוצים לחלוק עם עוד אנשים זמן איכות. פינת ישיבה יכולה להתאים למי שרוצה להתנתק קצת מהמתרחש בבית ולהיות לבד בשקט וכן מאפשרת להיות יחד עם אורחים, חברים, הורים.
  • 3. השתמשו בתאורה רכה כמו מנורות שולחן או נרות שמייצרים אווירה נעימה ומרגיעה.
  • 4. הוסיפו קישוטים ואביזרים כמו תמונות, צמחים פנימיים או קישוטי קיר שיאפשרו לפינה להרגיש מושקעת ואישית.
  • 5. ארגון פונקציונלי - ארגנו את הפינה כך שיהיה קל לנוח בה ולגשת לדברים שיש בהם שימוש לעיתים תכופות, כמו שולחנות קטנים לכוס קפה או טלוויזיה.
  • 6. עיצוב הפינה הנכונה יאפשר לכם ליצור מרחב נעים, פונקציונלי ומושקע בו תוכלו ליהנות, ממנוחה, רוגע ופינוק.
עיצוב פנים ניקול ויינברג. חגית אריאלי,
עיצוב פנים ניקול ויינברג/חגית אריאלי

בקולקציית הרהיטים והאקססוריז מבית חנויות האיכות prat living תוכלו למצוא מגוון ספות, כיסאות וכורסאות מפנקות, שולחנות קפה, גופי תאורה, ואפילו ערכת יוגה שווה במיוחד. לצד אלו, מגוון רחב של אקססוריז מושלמים לעיצוב פינת ישיבה מרגיעה. חומריות מגוונת, המון טקסטיל, ואזות לשילוב צמחייה ביתית וצבעוניות שקטה ונעימה. תכנון מוקפד של ריהוט נוח מפנק ועוטף ומינימליזם מוקפד שנותן שקט ומעורר השראה.

כורסא מפנקת ועוטפת prat living. יחצ,
כורסא מפנקת ועוטפת prat living/יחצ
כורסא מפנקת ועוטפת - להשיג ב-prat living. יחצ,
כורסא מפנקת ועוטפת - להשיג ב-prat living/יחצ

השתכנעתם? זה הזמן לקנות לעצמכם קצת שלוות נפש. כי מגיע לכולנו.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully