וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבע השנה של Pantone לשנת 2024 מסמל חמלה וחיבורים אנושיים

באמצע קונפליקטים עולמיים ומקורות אינסופיים של מתח, מכריזה אוטוריטת הצבעים פנטון על צבע השנה לשנת 2024-PANTONE 13-1023 Peach Fuzz - גוון אפרסקי קליל ועדין המשמש תזכורת להאט את הקצב

טולמנ'ס. עיצוב פאולה לנטי. יחצ,
טולמנ'ס. עיצוב פאולה לנטי/יחצ

באמצע קונפליקטים עולמיים ומקורות אינסופיים של מתח, מכריזה אוטוריטת הצבעים פנטון על צבע השנה לשנת 2024-PANTONE 13-1023 Peach Fuzz - גוון אפרסקי קליל ועדין המשמש תזכורת להאט את הקצב ולדאוג לעצמנו ואחד לשני. שמו של הצבע הרומנטי מבטא את חוש המישוש הקשורה לגוון: אנחנו מרגישים שבזמן כזה, המישוש חשובה מאוד - לגעת באנשים אחרים ולאסוף אותם לתוך הבתים שלנו".

Leatrice Eiseman, המנהלת של מכון פנטון מדווחת כי Peach Fuzz "הוא צבע המתאים לרגע בו אנו חיים, שיקוף של הצרכים והרצונות האנושיים הבסיסיים שרבים עשויים להרגיש בעיצומם של זמנים מאתגרים".

לדבריה "כשאנחנו נכנסים לשנת 2024, חלק מהדברים שהפכו ברורים לנו במיוחד הוא הרעיון של אורח חיים שמקבל משמעות חדשה", אמרה אייזמן אנו חיים כעת בתקופה של סערה בהיבטים רבים של חיינו, וכתוצאה מכך, הצורך שלנו בטיפוח אמפתיה וחמלה ממשיך להתחזק ככל שאנו מדמיינים עתיד שליו יותר".

RENBY כלי אירוח והגשה בצבעי אפרסק. יחצ,
RENBY כלי אירוח והגשה בצבעי אפרסק/יחצ
RENBY - טקסטיל לבית. יחצ,
RENBY - טקסטיל לבית/יחצ

אייזמן מציינת כי הגוון העדין מזמן את הצופים לחוויה האנושית, תוך שימת דגש על חשיבות הבריאות והרווחה לנפש, לגוף ולנפש. מהצבעים החמים של זריחה או שקיעה ועד לנעימות של שמיכה מכרבלת, הצבע מאפשר רגעים של שלווה פנימית עם צורך עמוק בחברותא, התכנסות וחיבור.

"נזכרנו שחלק חיוני מחיים טובים וחיים מלאים הוא לבריאות טובה, כושר וכוח ליהנות מזה", אמרה אייזמן. "בעולם שלעתים קרובות מדגיש פרודוקטיביות והישגים חיצוניים, חשוב שנכיר בצורך לטפח את האני הפנימי שלנו ולמצוא רגעים של הפוגה, יצירתיות וחיבור אנושי".

RENBY - הדומים מבית האופנה מיסוני. יחצ,
RENBY - הדומים מבית האופנה מיסוני/יחצ
COY24-Hero-White. יחצ,
COY24-Hero-White/יחצ

עבור לורי פרסמן, סגנית נשיא מכון הצבע Pantone, בחירת צבע השנה משמעותית במיוחד, בהתחשב בעובדה ש"צבע השנה" של מכון פנטון חוגג 25 שנים! בעיני פרסמן, הצבע השנה הוא שם נרדף לחיבור אנושי והוא מהווה סמל לא רק לשנה זו, אלא לרעיון הכולל של בחירת צבע השנה.

פרסמן הוסיפה כי "צבע השנה מצביע על הרצון בקרב אנשים בקהילה וברחבי העולם להגדיר מחדש את האופן שבו הם רוצים לחיות ולהעריך את מה שחשוב, וזה הנוחות של להיות קרובים לאלה שאנחנו אוהבים. לדבריה, "הצבע הוא כזה שהחיבוק החם והמסביר פנים שלו מעביר מסר של חמלה ושהרגישות הנעימה שלו מפגישה אנשים ומעשירה את הנשמה. ברוח הצבע החדש Peach Fuzz אנו משקפים את 25 השנים האחרונות של תוכנית Pantone Color of the Year ואנו אסירי תודה לספק שדרה שבה מעצבים וחובבי צבע בכל העולם יכולים להשתתף בשיחה על צבע, לקבל השראה מצבע ולהציג את היצירתיות שלהם בתוך הקהילות שלהם".

  • עוד באותו נושא:
  • צבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully