וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצא פגז: היוצר מהעוטף שעיצב פסלים מהרקטות ששוגרו לביתו

מתי אורלוב מכפר מיימון הגיע אל יריד העסקים של ארגון עובדי קק"ל שהוקם למען בעלי העסקים מהדרום והצפון שנפגעו במהלך מלחמת 'חרבות ברזל'

מתי אורלוב. יחצ,
מתי אורלוב/יחצ

מתי אורלוב הוא פסל המפסל פסלים מברזל ונחושת המוצגים בארץ ובעולם. צורת העבודה שלו ייחודית, במגע יד, ולכן חד פעמית. הוא מפסל את חייו מאז הגיע לכפר מיימון ב-1936. במהלך מלחמת חרבות הוא פונה עם משפחתו למלון בירושלים.

הוא גדל למשפחה של אמנים ובמיוחד על ברכיה של דודתו חנה אורלוף. בעקבות מסעו האישי המורכב, אורלוב מפסל את ההיסטוריה של חייו, בין היתר לצד ההתרחשויות בעקבות מגורי בעוטף עזה.

ביריד העסקים בהאנגר 11, הציג אורלוב את יצירותיו של העשויים מקאסמים שנורו לעוטף עזה על ידי ארגון חמאס. בין היצירות ניתן לראות חנוכיות, פסלים ויצירות נוספות.

מתי אורלוב. יחצ,
מתי אורלוב/יחצ

יו"ר ארגון העובדים הארצי של קק"ל, ישראל גולדשטיין: "ימים קשים עוברים על כולנו ובפרט על העסקים שנפגעו ונסגרו במלחמה. עובדי ועובדות קק"ל נרתמו למען תושבי העוטף והצפון ותרמו ימי חופשה שהומרו לתרומה בסך מיליון ש"ח בשביל להפיק את האירוע הנפלא הזה, לתת הזדמנות לעסקים להגיע ולהתפרנס בכבוד. אנחנו קוראים לכולם לבוא לכאן ולקנות מוצרים כחול לבן".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully