וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייתם קונים חנוכייה ב-200 אלף שקל?

ברשת הצורפים מדווחים על כ-5,000 חנוכיות שיימכרו השנה, בטווח מחירים שבין 500 שקל עד חנוכיות ייחודיות ב-200,000 שקל ויש גם כאלה שמגיעות למיליון שקל. מה הכללים לרכישה נבונה של חנוכייה מכסף או ציפוי כסף?

הצורפים. צחי קיבנשטיין,
הצורפים/צחי קיבנשטיין

חג הניסים, חג החנוכה כבר פה ומותג היוקרה וכלי הכסף הבינלאומי "הצורפים" מציג את קולקציית החג המהודרת המשלבת מבחר חנוכיות בשלל סגנונות עיצוב לצד דגמים קלאסיים ונצחיים, כאלו שעוברים מדור לדור. הקולקציה מציעה את פריטי החנוכיות המסורתיות לצד עיצובים חדשים ומרגשים במגוון סגנונות . החנוכיות הן פרי יצירתם של אמני המותג בהובלת יעקב מרדינגר , מאחורי כל חנוכייה הסיפור וההשראה הייחודית לה. כל עיטור וחריטה נוצר בעבודת יד מוקפדת מה שהופך את החנוכיות ליצירות אומנות על זמניות. הקולקציה משלבת חנוכיות העשויות מכסף לצד חנוכיות בציפוי כסף.

על פי הערכות בענף, לקראת החג ימכרו כ-50 אלף חנוכיות, שוק המגלגל כ-100 מיליון שקלים בשנה ברחבי העולם. מתוך כמות זו, 15 אלף מהחנוכיות יהיו עשויות מכסף טהור, שעשויות לעלות עשרות ומאות אלפי שקלים.

חנוכייה השפע מוזהבת, חנוכייה קיר קרלוס ג'מבו לגאסי המחירים של יצירות האמנות האלה יכול לנוע בין חצי מיליון למיליון שקל. צחי קיבנשטיין,
חנוכייה השפע מוזהבת, חנוכייה קיר קרלוס ג'מבו לגאסי המחירים של יצירות האמנות האלה יכול לנוע בין חצי מיליון למיליון שקל/צחי קיבנשטיין

מפעל ''הצורפים'' הממוקם בכפר דניאל הינו סדנת הצורפות הגדולה בעולם לייצור כלי כסף ומוצרי יודאיקה. לפי ההערכה, במשך השנים ייצר מפעל הצורפים כ400,000 חנוכיות בעבודת יד. הביקוש לחנוכיות כמו בכל שנה מתעצם כעשרה ימים לפני החג. השנה ימכרו חנוכיות בישראל ומחוצה לה בשווי כולל של כ-20 מיליון ש"ח - השנה גם יש גידול משמעותי בשוק המוסדי, יש מספר חברות גדולות במשק אשר רכשו חנוכיות כמתנות לעובדים. גידול של כ-20% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בתקופה הנוכחית חנוכיות הם סימבוליות מתמיד. בעלות ערך ומשמעות רבה בקרב כלל המגזרים. הביקוש לחנוכיות בקרב הקהילות היהודיות בחו"ל עולה, חנוכייה משמשת כמתנה הוקרה מושלמת לתורמים מחו"ל. הצורפים מדווחים על למעלה מ-5000 חנוכיות שיימכרו בתקופת החנוכה השנה, טווח מחירי החנוכיות מכסף או ציפוי כסף ברשת נע בין 500 שקל למיליון שקל.

לפני שרוכשים חנוכייה - מומלץ לקרוא את רשימת הכללים שגיבשנו בסיועו של יעקב מרדיגר, הצורף הראשי והבעלים של מותג הצורפים:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
  • טיב הכסף - מי שמחפש כסף טהור, צריך לחפש את חותמת היצרן המוטבעת על הכלי, ועליה רשום 925 - סמל האיכות של כסף טהור.
  • עיצוב - מאחר והחנוכייה עתידה לשמש את המשפחה ואף לעבור מדור לדור במשך שנים רבות, רצוי לבחור עיצוב קלאסי שיפה ורלוונטי לדורות.
  • עובי - הכסף חייב להיות מספיק עבה על מנת שהחנוכייה לא תיפגע.
  • פרופורציה - החנוכייה צריכה להיות בפרופורציה הנכונה לגובה ורוחב, מבחינת היציבות והנראות שלה.
  • גימור וליטוש - בדקו היטב את החנוכייה הן בפרטים הקטנים והן ברמת הליטוש, על מנת שתישמר כחדשה ונוצצת לשנים רבות.
  • חוזק - אל תתפתו לקנות חנוכיות שנראות גבוהות וקלות, הדבר מצביע על עוביו הדק של הכסף.
  • יופי - כדאי שהחנוכייה תהיה יפה ושניכר יהיה כי נעשתה בידי מומחים כך גם יעלה ערכה עם השנים.
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully