וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נירלט נרתמת לפרויקט אומנותי חדש שמספר את מאורעות ה-7 באוקטובר

תורמת כ- 250 ליטר צבע לפרויקט האומנותי "קירות מדברים", בו 26 אמנים יצרו מוזיאון רחוב של ציורי קיר אשר מספרים את הסיפור הישראלי של מאורעות ה-7 באוקטובר, בהם גם ציור קיר שמספר את הסיפור של מפעל נירלט

ציור קיר מתוך פרויקט קירות מדברים. גל חן,
ציור קיר מתוך פרויקט קירות מדברים/גל חן

חברת הצבע נירלט שמפעלה שבקיבוץ ניר עוז נשרף בשבת השחורה תורמת כ- 250 ליטר צבע לפרויקט האומנותי "קירות מדברים" בו 26 אמנים יצרו מוזיאון רחוב של ציורי קיר אשר מספרים את הסיפור הישראלי של מאורעות ה 7 באוקטובר, ביניהם גם ציור קיר שמספר את הסיפור של מפעל נירלט. בציור שהוקדש לנירלט, צויר דלי שנשפך מתוכו צבע בצורת מפת ארץ ישראל , הצבע שנשפך מצד אחד מסמל את ההרס והאובדן ומצד שני זה שהוא יוצר את מפת ארץ ישראל , מסמל את אהבת הארץ והתקווה.
נירלט תומכת דרך קבע באומנות מקומית והפרויקט הנוכחי כאמור, נוגע אליה באופן אישי מאחר ומפעל החברה שיושב בקיבוץ ניר עוז נשרף כתוצאה מהמתקפה הרצחנית של חמאס ב-7.10.

"הציורים בפרויקט "קירות מדברים" צויירו בפסאז' המעבר להולכי הרגל מרחוב הנמל בחיפה לרחוב קדושי בגדד. במוקד אזור הבילוי והאמנות בעיר התחתית בחיפה ובסמוך לשער הנמל המשמש מעבר לאלפי תיירים בתקופת ההפלגות. הציורים מספרים באופן כרונולוגי את הסיפור הישראלי, החל מהאוטופיה שלפני המלחמה, דרך טבח ה 7 באוקטובר, מלחמת חרבות ברזל, הגיבורים והתקווה הישראלית ולבסוף, קריאה לעולם החופשי להתייצב לצד ישראל ולתמוך בה במלחמתה בארגון הטרור של חמאס. הפרויקט הינו יוזמה של קרן מולדת, אשר פועלת לתמיכה ומיגון העורף ולהסברה ישראלית בארץ ובעולם על הניהול האומנותי אמונה מעיין בכר.

ציור קיר מתוך פרויקט קירות מדברים. גל חן,
ציור קיר מתוך פרויקט קירות מדברים/גל חן
ציור קיר מתוך פרויקט קירות מדברים. הראל עציון,
ציור קיר מתוך פרויקט קירות מדברים/הראל עציון

האמנים המשתתפים: AVIV & SHAYZ; ADIGO; EREZOO; GUY HAYOUT; DINA SEGEV; IGOR MIKUTSKI; IGALSKI; TALI GENSHFT; MAAYAN BACHAR; KOTKIT; NAOMINNA; YUVALZ; SHTARK; ALIN MOR; ZIVINK; NATALIE WIESS; RITA ADAMOVICC; MICHAL ARCHANGORODSKI; IDDO MARKUS; YARIN MANSOUR; TALI GENSHAFT; EYAL&ZOHAR ;ראשית; כתיבה תמRה, אבי בן אדיבה.

נירלט מחויבת להקמה מחדש של המפעל בקיבוץ ניר עוז לאחר סיום המלחמה ועד שיהיה ניתן לייצר בניר עוז רכשה נירלט את "דקוליין", יצרנית צבעים מאזור התעשייה בעמק חפר, שתשמש כפתרון חלופי למפעל בקיבוץ ובמקביל תעבוד גם עם ספק אירופאי מוביל, במטרה לייצר עבורה את קשת מוצרי הצבעים האקריליים. החברה גם נמצאת במשא ומתן לשכירת מרכז לוגיסטי גדול בבאר שבע, כדי שייתן מענה זמני למרכז הלוגיסטי בקיבוץ ניר עוז. כל זאת, על-מנת להבטיח ללקוחותיה אספקה שוטפת של המוצרים האיכותיים שלה.

למרות הפגיעה הקשה במפעל לנירלט חשוב להמשיך לפעול בכל הכוח למען יישובי העוטף, שרבים מתושביהם עובדים בחברה, ולהשתתף במיזם חשוב זה. עם ישראל ככלל ותושבי העוטף בפרט יעברו תקומה, כך גם נירלט והמפעל. אנחנו בנירלט, נעשה כל מה שנדרש כדי שנעטוף את הארץ בצבע ובאינסוף אופטימיות ותקווה.

ציור קיר מתוך פרויקט קירות מדברים. צבי רוג'ר,
ציור קיר מתוך פרויקט קירות מדברים/צבי רוג'ר

תורמים נוספים לפרויקט הם חברת מישורים שתרמה את הנכס לטובת הפרויקט ,משפחת ויצנר מחיפה שבבעלותה חברה לציוד בניין ותרמה את ציוד הציור והצביעה לאמנים וחברת GSG מימנה את האירגון וההקמה

  • עוד באותו נושא:
  • נירלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully