וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לצד זה: השכנות הדומיננטית של האדום והכתום

הם נמצאים זה ליד זה בגלגל הצבעים ולא בכדי הם דומיננטיים בחנוכה. עידן שובי, בעלי חברת רוזטו, מסביר כיצד הם משתלבים בבית בכל ימות השנה

עיצוב סלון בצהוב רהיטי רוזטו. יחצ,
עיצוב סלון בצהוב רהיטי רוזטו/יחצ

אדום וכתום הינם צבעים אנלוגיים הנמצאים זה בסמוך לזה על הגלגל. דווקא שני צבעים דומיננטים אילו תואמים את חג חנוכה שזה עתה הגיע. צבעי להבה אילו יכלים לייצור מראה רגוע ותחושה פסטורלית בחלל למרות הדומיננטיות, חסרת הפשרות כשאל אלה מתגנב הצהוב, נוצרת חמימות בחלל וגם בלב הדואב של כולנו החל מה-7.10. צבעים אילו משדרים לחלל המעוצב גם אהבה, רומנטיקה יחד עם תעוזה ועליונות.

כסא אוכל כתמתם ברוזטו. יחצ,
כסא אוכל כתמתם ברוזטו/יחצ

הכתום - חום בעל ייצוג בולט ונועז והופך את החלל למעניין ושונה. עידן שובי, בעלי חברת רוזטו, טוען שהכתום משמש בטבע כצבע של הסוואה ומצד שני צבע מושך, צבע המעניק חיות , אנרגיה ונועם והיות וצבעים יכולים לשנות את דרכי החשיבה ומשפיעים על תוואי ההתנהגות ועל אופי הפעולה, חשוב לתכנן בקפידה איך והיכן למקם פריט בגוון כזה בין אם בחלל המרכזי או בחדר השינה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
כסאות בצהוב רהיטי רוזטו. יחצ,
כסאות בצהוב רהיטי רוזטו/יחצ

פריט בכתום, מוכיח מעל לכל ספק את הטעם הייחודי והמעז של בעלי הבית. הצבע הכתום, הצבע החברתי שחברות רבות בוחרות להשתמש בו בלוגו וגם הנזירים הבודהיסטים מעורר יצירתיות, תקשורת ודמיון. אם רוצים מראה הרמוני רך ושלו רצוי לבחור תמיד צבעים מאותו הצד בגלגל ואז ניתן לשחק בכהויות המשתנות, הנגזרות מאותם הגוונים.

גווני הלהבה הם בדיוק הצבעים המשתלבים יחדיו ואם מעצבים את הפריטים בצבעי הקירות בהתאם.
עיצוב באדום מעורר את הלב, התאווה ומכניס ביטחון של צבע וביטחון של תחושה, צבע מלא בחיוניות, אך חשוב לשמור אותו במינון המתאים לו.

כורסת הומו ספייאנס ברשת רוזטו. יחצ,
כורסת הומו ספייאנס ברשת רוזטו/יחצ

הצהוב שזלג לתחום העיצוב , היישר מתחום האופנה והפך לגוון על זמני מזמן התרחשויות עיצוביות שבשילוב נבון יוצר מראה מושלם. את הצהוב רצוי תמיד לבודד אל עבר האסכולה הגורסת,רק פריט אחד כדי שייחודו יבלוט. הצהוב הוא צבע אשר יכול להשתלב עם אינספור גוונים, גם מעבר לגווני הלהבה.

כורסא בסגנון אירופאי מבית רוזטו. יחצ,
כורסא בסגנון אירופאי מבית רוזטו/יחצ

ברוזטו השכילו לשלב פריטים ייחודיים כמו כורסאות כולל כורסאות עור משולבות ברגלי מתכת, המצננות קמעה את האווירה, כורסאות הומו ספייאנס - כורסאות המצויות בחזית הטכנולוגיה בתחום מחקר הנדסת האנוש והארגונומיה, בעיצוב שובב ומרנין, מערכות ישיבה דומיננטיות וכסאות פינת אוכל שמפצירות במתבונן לא להסיר הן את העיניים.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully