וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבר לזמן: המהפכה העיצובית בעידן הדיגיטלי

עיצוב אינו רק עניין של יופי, אלא שפה שממלאת תפקיד חשוב בתרבות שלנו. כיוון ששעוני היד כבר מזמן אינם נחוצים לנו כדי לדעת את השעה, הדרישה שלנו מהם היא אחרת - חוויה. לכן התפיסה העיצובית משלבת בין אסתטיקה ופונקציונליות ויוצרות משהו שהוא יותר מפריט שתוחם זמן

רוזפילד  353 שקל  במקום 539 שקל, להשיג ברשת ג'נטלמן. יחצ,
רוזפילד 353 שקל במקום 539 שקל, להשיג ברשת ג'נטלמן/יחצ

בעידן שבו אנו חיים, עיצוב אינו רק עניין של יופי, אלא שפה שממלאת תפקיד חשוב בתרבות שלנו. כיוון ששעוני היד כבר מזמן אינם נחוצים לנו בכדי לדעת מה השעה, הדרישה שלנו מהם היא אחרת- חוויה. לכן התפיסה העיצובית משלבת בין אסתטיקה ופונקציונליות ויוצרות משהו שהוא יותר מפריט שמסמן לנו את השעה. שוק שעוני האופנה מדגים כיצד החיבור בין שתי התכונות הללו מתרחש בצורה מיטבית, ומאפשר לאחד מן המוצרים העתיקים בעולם, להישאר על זמני.

אחד מהאתגרים העיצובים הבולטים מתמקדים באופן שבו מוצרים יומיומיים יכולים להפוך ליצירות אמנות, ובכך הם חושפים את הקשר העמוק בין הפונקציה לאסתטיקה. שעוני האופנה הם דוגמה מובהקת לכך,הם מציגים איך עיצוב יכול להשפיע על האופן שבו אנו חווים ומתייחסים לטכנולוגיה בחיי היומיום.

עולם השעונים חווה בשנים האחרונות שינויים ותהליכים עיצוביים וטכנולוגיים המשנים את הגבולות של מה שאנו מכירים כשעון יומיומי. "השינוי בתפיסה העיצובית והאופנתית של שעוני האופנה משפיע לא רק על המוצרים עצמם, אלא גם על אופן הרכישה של הצרכנים. קונים כיום מחפשים לא רק שעון שיציג רק את השעה, אלא מוצר שמשלב עיצוב, איכות וסגנון אישי. הדרישה לאיכות ולייחודיות מביאה את הצרכנים לבחור בקפידה רבה יותר את השעון שהם רוכשים, ולהתמקד במותגים שמציעים ערך מוסף בתחומי העיצוב והחדשנות. ההשפעה של המגמה הזו מתבטאת בגידול במכירות של שעונים בעלי עיצוב מיוחד ובחירת שעונים שמשקפים יותר מתמיד את אופי הלובש", מסביר טל רז מבעלי רשת ג'נטלמן.

פוליס  717 במקום 1195 שקל, להשיג ברשת ג'נטלמן. יחצ,
פוליס 717 במקום 1195 שקל, להשיג ברשת ג'נטלמן/יחצ

וכשברקע הביקוש לשעונים אלו צומח בקצב מבטיח, יבואני השעונים הבולטים בישראל החליטו להתאחד ולקיים יריד מכירות שנתי מיוחד, במהלכו יוצעו מותגים בינלאומיים מובילים לנשים וגברים במגוון סגנונות. היריד שיתקיים לכל אורך חודש דצמבר בחנויות רשת ג'נטלמן ברחבי הארץ, יכלול מגוון רחב של מעל 30 מותגים של יבואני השעונים הבולטים בישראל מבין המותגים שיוצעו במחירים מיוחדים של 40% הנחה: ,TIMBERLAND MICHAEL KORS , PHILIPP PLEIN, MASERATI וכו', ויציג את הטרנדים הבולטים בשוק שעוני האופנה:

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג׳נטלמן_INGERSOLL_שעון יד לגבר I00405B HERALD_מחיר 1619 שקל במקום 2699 שקל. יחצ,
ג׳נטלמן_INGERSOLL_שעון יד לגבר I00405B HERALD_מחיר 1619 שקל במקום 2699 שקל/יחצ
ג׳נטלמן_TSAR BOMBA_שעון יד , מחיר 897   שקל במקום 1,495 שקל. יחצ,
ג׳נטלמן_TSAR BOMBA_שעון יד , מחיר 897 שקל במקום 1,495 שקל/יחצ
  • שעון עם להב - שעוני ה BLADE מציגים עיצוב מרהיב וחדשני, המבטא את החדשנות והייחודיות בעולם השעונים. אחד המאפיינים הבולטים ביותר של שעונים אלו הוא מנגנון השניות המיוחד, המדמה להבי מנוע מטוס סילון. המנגנון מסתובב בקצב של שנייה אחת, יוצר חוויה ויזואלית מרהיבה ומוסיף דינמיות למראה השעון.
  • ההכלאה המושלמת בין צמיד לשעון - שעונים הם מזמן לא רק כאן בשביל להראות את השעה. הם הפכו עם הזמן לסמלי סטטוס ולפריטי אופנה לכל דבר. אחד מהטרנדים הכי חמים בשנים האחרונות מסרב לעזוב גם החורף הזה: רצועות מש. הטרנד מציע אלטרנטיבה לחוליות, לסיליקון ולעור, עם מרקם ומראה מאוורר וצעיר של רשת ומהווה סוג של הכלאה בין צמיד לשעון. חוץ מהמראה הצעיר, הרצועות מוכרות בשל נוחותן, ויכולתן להיות עמידות אך גם מאוד גמישות בו זמנית. העמידות והגמישות מאפשרות התאמה מיטבית למפרק כף היד לפי הצורך.
  • אן דן דינו- כסוף או זהוב? שעונים זהובים וכסופים היו כאן משחר ההיסטוריה של השעונים, וזה לא במקרה: מדובר בגוונים שמתאימים לכל לוק, מופנים לכל המגדרים ומעניקים תחושת יוקרה ואלגנטיות לכל מראה. אחד הטרנדים הכי בולטים משלב את הצבעים המתכתיים הקלאסיים שאף פעם לא יצאו מהאופנה. שני הגוונים מחמיאים אחד לשני ומאפשרים שילוב עם תכשיטים כסופים וזהובים.
  • כל שעון בצבע - בין אם מדובר בטבעות עם אבנים צבעוניות, בנעליים ססגוניות או בעניבה פרחונית, אין כמו זריקת צבע בלוק שכולו צבעים ניטרליים. אותה הצבעוניות שאפשר לפגוש במלתחה, מגיעה לביקור במגירת השעונים עם צבעים בולטים, משמחים ומלאי חיים. אם בעבר שעון נתפס כפריט "רשמי" שצריך להיות בעל מראה אחיד, כיום הטרנד החדש מאפשר למעצבים "להתפרע" ולספק שעונים יוצאי דופן.
  • מה הקשר בין שלד לשעון? - מכירים את ההתרגשות הזאת של לבקר על הסט מקרוב ולראות איך עשו את הסרט האהוב עליכם? או להתבונן מקרוב בשף שמכין מנה משובחת? שלא לדבר על ברי המזל שזוכים לראות מבפנים את תא הטייס... יש משהו שקוסם לנו ב"מאחורי הקלעים". הקסם הזה מגיע גם לאופנה ובפרט לתחום השעונים. שעוני הסקלטון (שלד) הם שעונים מכאניים שמאפשרים לעונדים לצפות במנגנונים של השעון, אם תרצו, 'מאחורי הקלעים' של השעון. עם זאת, ישנם גם שעוני סקלטון אוטומטיים, כמו למשל השעונים של אחד ממותגי השעונים העתיקים באמריקה, Ingersoll 1892.
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully