וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכים לכם בארץ: האם אלה האנשים שיסייעו לתחום העיצוב?

את התקוות בימים אלה אנו תולים בקרב תושבי חוץ וישראלים שיביאו להתאוששות המצב הנוכחי בענף העיצוב. איך התהליך קורם עור וגידים?

עיצוב מיטל צימבר. עידן גור,
עיצוב מיטל צימבר/עידן גור

הרבה תקווה אנו תולים בקרב תושבי חוץ וישראלים חוזרים שיאוששו את המצב הנוכחי של ענף העיצוב. זאת , לצד התעניינות שהולכת וגוברת בקרב תושבי חוץ וישראלים חוזרים, לגבי רכישת נכס בישראל, בין אם זה למגורים או לטובת השקעה.

מעצבת הפנים מיטל צימבר מסבירה "אני מקבלת יותר ויותר פניות מתושבי חוץ שרוצים להבין איך התהליך הזה קורם עור וגידים. יש להם הרבה שאלות. הם מכירים את ישראל כתיירים בלבד ולצד החששות והספקות הם מבקשים לקבל מענה ולהבין לקראת מה הם הולכים".

עיצוב מיטל צימבר. עידן גור,
עיצוב מיטל צימבר/עידן גור

ראשית, אומרת צימבר, "חשוב לבחון את כל האופציות העומדות ללקוח מבחינת צרכים ותקציב. זה לא פרוייקט רגיל של שיפוץ, זה פרוייקט שמצריך גם טרום עבודה. לצד זה, הבית הנכון עבור כל משפחה תלוי בהרבה מאוד היבטים. גילאי הילדים, הקרבה לים, האם יש משפחה כאן בארץ, תחביבים, עבודה ופרנסה וכמובן החשוב ביותר האם הבית ישרת אותם לטובת מגורים או לטובת השקעה".

"לאחר תשאול מעמיק והבנת הצרכים התפקיד שלי כמעצבת פנים הוא לבדוק ביחד עם מתווכים מספר אופציות כדי להבין מהו הנכס הנכון עבור המשפחה. כמעצבת פנים יש לי וויז'ן ואני יודעת להעריך ולהבין איך ייראה הנכס בתום התהליך".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תכנון ועיצוב מיטל צימבר. עידן גור,
תכנון ועיצוב מיטל צימבר/עידן גור

עוד אומרת צימבר "להבדיל מתהליך שיפוץ רגיל, התפקיד שלי כמעצבת פנים הוא לנהל את כל הפרוצדורה מול המתווך והרשויות השונות, לנהל את הפרוייקט מול הספקים השונים, מקבלת את הסחורה, מתאמת בין הספקים, עד לשלב קבלת מפתח ובסופו של דבר התמונה שעל הקיר".

היא מוסיפה: "בימים אלה אני עובדת מול שתי משפחות ישראליות שמתגוררות כבר שנים רבות בארה"ב ורכשו דירות בנתניה לטובת השקעה. אחת המשפחות החליטה שהבית ישרת אותה לטובת מגורים, מאחר והעלייה החדה במקרי אנטישמיות הובילה את המשפחה להחלטה החד משמעית - שחוזרים הביתה. גם כאן נדרשות התאמות, מאחר והדירה להשקעה ההתייחסות אליה שונה לעומת דירה למגורים".

מיטל צימבר. עידו לביא,
מיטל צימבר/עידו לביא

"כמובן שכל התהליך מתבצע בשלט רחוק. בין היתר כל מה שקשור בבחירת הריהוט, אבזור, תשתיות, חומרים, מטבח ועוד החלטות קטנות כגדולות, לצד הבנה שחלק מהריהוט המקורי יגיע במכולה. זאת, לצד התנהלות מול הקבלן, ושוכרים פוטנציאליים. התהליך הוא עניין של שלושה חודשים ועד שמונה חודשים, בהתאם להיקף השיפוץ, לא כולל זמן חיפוש והתאמת הכנס למשפחה".

ולסיכום אומרת צימבר "מחכים לכם כאן בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully