וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על ילדים ואמבטיה: פיתרון מרגיע בימי מלחמה ומתח וגם בשגרה

אמבטיות או מקלחון לילדים שלכם? זו דילמה. למזלכם אנחנו כאן כדי לתת עצות

הנס גרואה-axor. יחצ,
הנס גרואה-axor/יחצ

מאז ומעולם קיימת הדילמה האם עדיף בעבור הילדים אמבטיה או מקלחון, דילמה שלא נפתרת בקלות.

אוהד לוי, מנכ"ל חברת נוטלי בע"מ, יבואנית ברזי הנס גרואה - axor ואמבטיות kaldeweiעושה לנו סדר ו"מכוון" את טמפרטורת המים בעולם המים הביתי.

Finoris. יחצ,
Finoris/יחצ

לדבריו, אמבטיה מאוד נוחה לילדים, ניתן להושיב אותם בתוכה ולהפוך את האמבטיה למקור ענין ופעילות ממושך גם בתוספת של משחקים וצעצועים.

בהנס גרואה מבינים את חשיבות האמבטיה לילדים ופתחו סדרת מזלפים עם ראשי חיות בטכנולוגיה מתקדמת שמשדרגת בעבור הילדים את חווית הרחצה. בדרך זו הילד חווה את המים הזורמים במעין הרפתקה משעשעת ובסטייל.

משפחות רבות מעדיפות מקלחונים אם בגלל היעדר מקום או מתוך רצון לחסוך מים. במקרה כזה ניתן להציב לילדים שלל צעצועים עומדים במקלחון. המים הזורמים בעיניהם כמו ממזרקה משפיעים לטובה על הבריאות הרגשית והפיזית, זרימת המים מפיחה בילדים תחושה עילאית בזמן שהמים הנתכים על הגוף משרים נועם.

חשוב גם שהצליל של המים יהיה עדין כמו מנגינה נעימה. זאת משיגים באמצעו המזלפים מבית הנס גרואה המזליפים את המים גם כמו גשם טרופי, בצורת טיפות עדינות וממכרות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הנס גרואה-axor. יחצ,
הנס גרואה-axor/יחצ

אין ספק שחדר האמבטיה מהווה כר פעולה עבור הילדים, מקום מהנה שגורם להם לרצות להתקלח ללא כל קושי. עיצוב הברזים לוקח לעצמו בהנס גרואה-אקסור חירות ליצר ברזים שהנם שילוב של חדשנות, פונקציונאליות ופרקטיות. היות והברזים הינם פריט קרדינלי בחדר האמבטיה חשובה מאוד גם הוויזואליות ושישלבו פתרונות ופטנטים רשומים לחיסכון במים בברזים.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully