וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הפכו ארונות הבגדים לכוכבים בבית הישראלי

בפרספקטיבה לאחור, ענף הארונות ממשיך לחדש ולהפתיע. לראייה: מאלמנט מאסיבי, שניסינו להסוות כחלק מהקיר, עברו ארונות הבגדים אבולוציה ממשית וכיום הם מהווים מוטיב חי, משוכלל ומעוצב למשעי שכובש את האגף הפרטי בבית הישראלי. תמיר רז, מנכ"ל חברת 'דלקוב ארונות', משתף

עיצוב_רונית שיסמן, באדיבות דלקוב. ערן תורגמן,
עיצוב_רונית שיסמן, באדיבות דלקוב/ערן תורגמן

ארונות הבגדים המשמימים, אלה שצבענו בגוון הקיר וקיווינו שכמעט ולא נרגיש בקיומם, הפכו בשנים האחרונות לכוכבים הבלתי מעורערים בחדרי השינה. יש לכך סיבות רבות- מהבולטות שבהן היא העובדה שכוכבי ה- A-LIST הבינלאומיים אימצו אתם לחיקם; הם מצטלמים לצידם ובתוכם וזוכים למיליוני לייקים ושיתופים.

לדברי תמיר רז, מנכ"ל חברת 'דלקוב ארונות'- המתמחה בעיצוב וייצור חדרי ארונות ונגרות בהתאמה אישית, "עד לא מזמן מרביתנו ראינו בארונות פריט מגושם ומאסיבי וככזה שאפנו להסוות אותו כחלק ממעטפת החלל, אבל אז הגיעו ה-Instagram, ה-TikTok ותרבות השיתופים, וידוענים, מובילי דעת קהל ויוטיוברים -שאופנה זורמת להם בדם- גילו שאחד הלוקיישנים המעניינים להצטלם בהם הוא דווקא ארון הבגדים. כך הפך אחד האזורים הכי אינטימיים ומוצנעים לפינה שכולם רוצים לראות ולהראות, גם אצלנו בישראל".

מהמגמות הבולטות כיום בתחום הם הארונות השקופים- מוצר שעד לפני שנים בודדות רק הנועזים שביננו נטו לבחור בו: "ארון הבגדים הפך לארון תצוגה ואנחנו פוגשים לקוחות רבים ששואפים לראות ולהראות את הפריטים בצורה שקופה ומוחשית. כפועל יוצא הארונות הם כבר לא מוצר סטטי שמשמש נטו לאחסון, נהפוך הוא, הם מהווים ציר משמעותי בעיצוב החדר".

"הארון הוא הפריט שתופס את הנפח הגדול ביותר וככל שהמגמה להפוך אותו לפריט עיצובי גוברת כך גוברת גם הדרישה לדלתות זכוכית מרצפה עד תקרה; שקופות, חלקות ונטולות פסים וחלוקות. לשם כך פיתחנו ב'דלקוב ארונות', יחד עם מותג Raumplus הגרמני, פרופיל משופע בהשראת קצוות מלוטשים של אבן יקרה, שלשמחתנו וגאוותנו זכה בפרס REDDOT היוקרתי לשנת 2023. עד כה הפרופילים בתעשייה היו מרובעים, לזה החדש שפיתחנו יש זווית חצי ישרה של 45° מעלות, שהופכת את הפתיחה לקלה בהרבה ומאפשרת לארון להשתלב בהרמוניה בעיצוב המודרני המהוקצע".

לא רק ארון בגדים

עיצוב-פינדי עיצובים, באדיבות דלקוב. נדב פקט,
עיצוב-פינדי עיצובים, באדיבות דלקוב/נדב פקט

עיצוב: פינדי בן ארי שמאי

סוויטת הורים בבית צמוד קרקע במרכז הארץ עברה מהפך: "השיפוץ נסוב סביב רצון הלקוחות לייצר פתרונות אחסון רבים ולהנות מפרטיות מרבית", מסבירה המעצבת. "החלל חולק לשלושה אזורים עיקריים: אזור שינה, חדר ארונות וחדר רחצה- באמצעות ארונות רב תכליתיים. שתי דלתות הזזה גדולות מפרידות בין אזור השינה ומובילות לחדר ארונות פנימי גדול מרווח walk in closet) ) שמהווה אזור נפרד לכשעצמו. השימוש בדלתות, שבמרכזן מראות בגוון מעושן, אפשרו להטמיע טלוויזיה נסתרת ויצרו השתקפות שמעצימה את תחושת הגודל והמרחב. השימוש הרב תכליתי בדלתות הללו, הן כמעבר לחדר הארונות נסתר, הן לצפייה בטלוויזיה והן להכפלת תחושת החלל - הוא יקר ערך מבחינה עיצובית שכן החלל נשאר נקי ופתוח, הכל מוצנע ומוסתר ולא נוצרת תחושת עומס".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מרחב דינמי שמשתנה כל העת

עיצוב_רונית שיסמן, באדיבות דלקוב. ערן תורגמן,
עיצוב_רונית שיסמן, באדיבות דלקוב/ערן תורגמן

עיצוב: רונית שיסמן

דירתם של זוג בשנות ה-50 לחייהם ממוקמת בבניין חדש המשקיף לים באחת הערים התוססות בישראל. "חדר הארונות במאסטר משמש כמבואה לחדר השינה וככזה עליו להיות לא פחות ממושלם. לכן בחרנו בדלתות שקופות מרצפה עד תקרה בגוון ברונזה דרכן רואים את תכולת הארונות וככזאת היא הופכת לחלק אינטגרלי מהעיצוב. המראה העוצמתי משדר שקיפות, פתיחות, סטייל ויוקרה- תורמת לכל גם העובדה שכל מדף מואר בסטריפ לד צר וארוך, בדומה לתאורה הכללית במרחב.

בחירתה של הפאשניסטה

עיצוב FT DESIGN באדיבות ארונות דלקוב. איל תגר,
עיצוב FT DESIGN באדיבות ארונות דלקוב/איל תגר

עיצוב: פלורינה פופובסקי וטלי אליאשוב FT Architecture & Design studio

"הארונות במאסטר השינה של זוג צעיר שנישא לאחרונה מהווים ציר חשוב ומרכזי בדירה: "פרט לוויזואליות מרשימה הם מגדירים את הפונקציות באגף הפרטי", מסבירה פלורינה פופובסקי- מבעלות המשרד. בעלת הדירה היא פאשניסטה עם טעם משובח וכחלק מהבריף ביקשה לתכנן ארון בגדים גדול במיוחד עם סקשנים נפרדים לתלייה וקיפולים, ארון נעליים נפרד ופינת טואלט עם תאורה חזיתית. החלל שנוצר אלגנטי וכהה ו'דלקוב ארונות' ידעו לייצר תאורה פנימית עם דימר בגוף הארונות, כך שניתן לשלוט בעוצמתה ולייצר תאורת אווירה".

מראה פנורמית של 360°

קינן אדריכלים,  באדיבות ארונות דלקוב. עודד סמדר,
קינן אדריכלים, באדיבות ארונות דלקוב/עודד סמדר

תכנון ועיצוב: קינן אדריכלות ועיצוב פנים

בביתם החדש של משפחה בת 6 נפשות, הממוקם באחד המושבים שבמישור החוף הדרומי, הוקדשה הקומה העליונה לבני הזוג. מתכנני המשרד יצרו מאסטר שינה גדול ומרווח בו חדר שינה, חדר רחצה וחדר ארונות מאובזר שהפך לגולת כותרת של ממש: "חדר הארונות מרווח, מפנק וכולל ארונות שמכילים את כל מאווייה של בעלת הבית", מסביר מקס קינן, ממתכנני הפרויקט. "הארון עם דלתות הזזה מרצפה עד תקרה מחופות זכוכית מאט בגוון ברונזה בה השתמשנו גם לחיפוי הקירות- כך נוצרת הלכה למעשה מראה פנורמית של 360°."

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully