וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמבור תתרום 2 מיליון שקל לשיקום מרחבים ציבוריים עבור ילדי עוטף ישראל

מכריזה על מהלך שבמסגרתו היא מתחייבת לתרום ולספק צבע לטובת שיקום מבני ילדים - בין היתר, גני ילדים, בתי ספר, מתנ"סים, גינות ציבוריות וכל מרחב ציבורי אחר המשמש ילדים בעוטף

טמבור - מחזירים צבע לילדי עוטף ישראל. טמבור,
טמבור - מחזירים צבע לילדי עוטף ישראל/טמבור

טמבור, חברת הצבע וחומרי הגמר לבנייה המובילה בישראל, מתגייסת למען שיקום מושבי וקיבוצי העוטף אשר נפגעו באירועי ה-7 באוקטובר ומכריזה על מהלך שבמסגרתו היא מתחייבת לתרום ולספק צבע לטובת שיקום מבני ילדים - בין היתר, גני ילדים, בתי ספר, מתנ"סים, גינות ציבוריות וכל מרחב ציבורי אחר המשמש ילדים בעוטף.

טמבור מתחייבת לתרום צבע בשווי של כ -2 מיליון שקל. החברה כבר החלה לפעול באופן ישיר מול מועצות העוטף לטובת ריכוז הצרכים לקראת עבודות השיקום. במקביל מזמינה טמבור את חברי קהילת connect- קהילת העיצוב, האדריכלות ובעלי המקצוע של טמבור, להצטרף אליה ולתרום ממקצועיותם בתהליך השיקום והחידוש .

מיכה שרייר, מנכ"ל טמבור. הדס דנון,
מיכה שרייר, מנכ"ל טמבור/הדס דנון

מיכה שרייר, מנכ"ל טמבור: "ליבנו ומחשבותינו עם תושבי העוטף וכוחות הביטחון. בדומה לחברות ישראליות רבות במשק גם אנחנו נרתמנו מייד למען חיילי צה"ל ולקחנו חלק ביוזמות שונות לרבות תרומה משמעותית של ציוד ללוחמים, עיצוב וצביעת חדרים לחיילים שנפצעו בקרבות, תרמנו מוצרים לשיקום מבנים לרווחת מפוני הדרום וכן גם תרמנו מאות גלונים של צבע לטובת כתובות גרפיטי ענקיות להעלאת המודעות להחזרת החטופים. הסיפור של טמבור שזור בסיפורה של המדינה, ומבטא חיבור עמוק של מותג ישראלי לחברה הישראלית. מהיום הראשון היה ברור לנו שהתפקיד המשמעותי והטבעי של טמבור הוא לסייע בשיקום מושבי וקיבוצי העוטף ובפרט בשיקום וחידוש המרחבים הציבוריים המשמשים את דור העתיד, את הילדים ובני הנוער. אנו תקווה כי החזרה לסביבות מעוצבות ונעימות יותר ישמחו את הילדים ויקלו ולו במעט על שיקומם וחזרתם לשגרה המיוחלת. במיוחד בתקופה זאת, נמשיך לעשות ככל שביכולתנו בכדי להושיט יד למאמץ הלאומי ולהמשיך לקחת חלק פעיל בעיצובה ובנייתה של המדינה. "

  • עוד באותו נושא:
  • טמבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully