וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמות בתחום עיצוב הדלתות לשנת 2024: התפריט של רב בריח

מידות לא קונבנציונאליות, ידיות במראה תכשיטים, דגש על אקולוגיה ועל מיגון ובטחון - קבלו הצצה

דלת פנים נסרת רב בריח. יחצ,
דלת פנים נסרת רב בריח/יחצ

רב בריח היא תעשייה כחול לבן, שפועלת בשוק כבר 50 שנה. אם מסתכלים על שוק הדלתות לאורך השנים, אפשר לזהות נקודות מסוימות בהן נכנסו דלתות מחומרים שונים, כמו דלתות אלומיניום למשל. כניסתן היתה בעיקר בשל הדרישה לדלתות מעוצבות, אך מבלי לתת את הדעת על כל נושא המיגון והביטחון.

מאיה דונרשטיין יתיר סמנכ"ל השיווק של קבוצת רב בריח, מובילה את הקבוצה באחת התקופות המשמעותיות של החברה מבחינת פיתוחים טכנולוגים והקשבה לתמורות בשוק העיצוב העולמי, ומציינת את המגמות בתחום עיצוב הדלתות לשנת 2024- מפת הטרנדים שצפויים בתחום הפתחים בעולם ובישראל בפרט.

דלת רב בריח. מיכה לובטון,
דלת רב בריח/מיכה לובטון
רב בריח דלת מדגם אוקספורד בפרוייקט של האדריכלית לימור למברוזו. עינת דקל,
רב בריח דלת מדגם אוקספורד בפרוייקט של האדריכלית לימור למברוזו/עינת דקל
דלת פנים נסתרת רב בריח. יחצ,
דלת פנים נסתרת רב בריח/יחצ

"שנת 2024 תמשיך לעסוק בפרסונליזציה, טכנולוגיה מתקדמת וקיימות. לצד אלו אין ספק שנושא הביטחון יתפוס מקום גדול יותר בתשומת הלב ובדרישה של הצרכן הישראלי", אומרת דונרשטיין יתיר ומדגישה:

הקשר בין עיצוב לביטחון - דלת כניסה תפקידה לתת גם ביטחון אישי כשהם בבית. דלת כזאת עשויה משלד פלדה, והיא מאובזרת בבריחים דו כיווניים. המטרה היא לייצר דלתות כניסה העונות על הצורך בביטחון ושיהיו גם מעוצבות. לרב בריח קיימת קולקציה של דלתות בעיצובים עכשוויים, אופנתיים ומלאי סטייל, אבל, ויש אבל גדול- יש דברים שלא ניתן לעשות. לדוג' אסור שעיצוב יפגע ברמת הבטיחות של הדלת. בדלת אלומיניום יש מרחב לעשות כל מיני מניפולציות, אבל ברגע האמת הדלת הזאת לא עומדת במבחן מול פורצים למשל או כל איום בטחוני אחר. נדמה שאירועי השבת השחורה הוכיחו את חשיבותה האדירה של דלת ביטחון תיקנית.

עיצוב דלתות פנים- פוקוס על מידות לא קונבנציונליות שניתן להדגיש את הקו העיצובי תוך כדי שמירה על איכות הדלת, עמידות בפני רטיבות ותכונות אקוסטיות. רב בריח מציע מגוון קולקציות של דלתות פנים מעוצבות הנותנות מענה לכך, מדובר בבית בו מתגוררים אנשים ולדת פנים יש משמעות פרקטית בנוסף לפן האסתטי.

דלת פנים כפולה רב בריח. מיכה לובטון,
דלת פנים כפולה רב בריח/מיכה לובטון

מבחינה טרנדולוגית, ההקשבה של רב בריח מאפשרת לחברה להצמד לרחשי השוק ולמגמות שמאפיינות אותו. הרבה מהמגמות שאפיינו את השנה שעברה ימשיכו להעמיק גם השנה, כמו דלתות ברוחב ובגובה כפול הן כדלת כניסה והן כדלתות פנים, פתחים במקומות לא קונבנציונאליים בדלת כמו פתחים אופקיים תחתונים, ידיות שנראות כתכשיטים, משחקי דקורים בקווים נקיים - שילוב של קווים אופקיים ואנכיים בהתאמה אישית, צביעה איכותית וירוקה, ידידותית לסביבה, דלתות קו אפס עם משקוף נסתר לקבלת מראה ישר, נקי ומינימליסטי ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully