וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהו התנ"ך הקטן בעולם שעונדים חיילי צה"ל ותושבי העוטף?

חברת תנאור התגייסה במתן תרומות בציוד, אוכל והתנדבות בבתי חולים. מעבר לכך, נתרמו על ידי תנאור אלפי תכשיטים שהוענקו לחיילים ולמפקדים שנמצאים בלב הלחימה על מנת שיענדו איתם את התנ"ך

שרשרת של תנאור. יחצ,
שרשרת של תנאור/יחצ

ה-7 באוקטובר, עם כל הקושי והכאב, הזכיר את החשיבות של אחדות העם והדגיש את ההתגייסות המטורפת של אזרחים, שוטרים וחיילים. בעקבות המלחמה, תכשיטי תנאור שמכילים צ'יפ עם כל התנ"ך הפכו לסמל של החשיבות באחדות העם. בצורך שלנו אחד בשני. בחשיבות להנציח שעל אף המחלוקות כולם משפחה אחת גדולה שמבוססת על אותם ערכים, עם אותה ההיסטוריה ועם התנ"ך שהינו המכנה המשותף הרחב ביותר בין כולנו.

קולקציית תנאור, בתהליך פיתוח ארוך ובשיתוף עם אוניברסיטת ת"א, מבוססת על טכנולוגית ננו חדשנית שמאפשרת את מזעור כל 24 ספרי התנ"ך - מבראשית דרך תהילים ועד דברי הימים - על שבב סיליקון זעיר. כך תנאור יצרה את ספר התנ"ך הקטן בעולם בתוך תכשיט. התכשיטים פורצי דרך עם ערך מוסף - מאפשרים זיקה למורשת ולשורשים.

לאור המלחמה ולצד זכות אדירה להעניק אור, תקווה ותחושה של השגחה החליטה חברת תנאור לקחת חלק אקטיבי בהתגייסות למתן עזרה. חברת תנאור התגייסה במתן תרומות בציוד, אוכל והתנדבות בבתי חולים. מעבר לכך, נתרמו על ידי תנאור אלפי תכשיטים שהוענקו לחיילים ולמפקדים שנמצאים בלב הלחימה על מנת שיענדו איתם את התנ"ך ותהיה עליהם תחושה של שמירה והשגחה.
כמו כן, נתרמו תכשיטים לניצולי העוטף שביקשו למצוא קצת שפיות בכל הטירוף וביקשו לחזק את עצמם ואת הקרובים לה. כמו כן , תנאור יצאה כעת במבצע של עד 40% הנחה על כל העיצובים באתר, כדי לאפשר לכמה שיותר אנשים להפיץ את מסר האחדות.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully