וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מזוהה עם הבית: דברים שלא ידעתם על תה

אריק איינשטיין שר על "התה והלימון והספרים הישנים". תה הכי מזוהה עם בית, ולקראת יום התה הבינלאומי שיחול ב-15 בדצמבר - זה הזמן לכמה דברים שלא ידעתם

גאלה הום מבית שופרסל קנקנן תה ו-4 כוסות 99 שקל. יחצ,
גאלה הום מבית שופרסל קנקנן תה ו-4 כוסות 99 שקל/יחצ

התה הוא משקה מסורתי בן אלפי שנים, מוזכר ברפואה הסינית והיפנית העממית כבעל סגולות מרפא ייחודיות. טקס התה ידוע בחשיבותו כבעל ערך מדיטטיבי המיצר רוגע, שלווה והתבוננות פנימית מרגיעה. הוא גם הכי מזוהה עם הצטופפות חורפית סביב התנור, או כמו ששר אריק איינשטיין - "אוהב להיות בבית, עם התה והלימון והספרים הישנים".

בעשור האחרון גם ברפואה המערבית התה הוא שחקן משמעותי - משקה המקדם אורח חיים בריא ולכן גם בעולמות האירוח הושקו קולקציות מעוצבות לקראת הימים הקרים של החורף. מה כל כך מיוחד במשקה הזה? מה ההבדלים בין שחור לירוק אספנו עבורכם עובדות חשובות שכדאי לדעת על אודות התה - המשקה המחמם של החורף:

TLAB  מחיר קומקום זכוכית 99 שקלים. גליה אבירם,
TLAB מחיר קומקום זכוכית 99 שקלים/גליה אבירם
  • לא כל תערובת של נענע, לואיזה ושאר עלים ירוקים במים חמים זה תה ירוק, מדובר בצמח ייחודי: את כל סוגי התה מפיקים מצמח אחד בלבד, קמילה סיננזיס, שגדל בעיקר בסין ובדרום מזרח אסיה. תה ירוק מכינים רק משני העלים העליונים והניצן של הקמילה סינזיס.
  • עד כמה נפוצה שתיית תה בעולם? תה הוא המשקה השני הנצרך ביותר בעולם אחרי מים.
  • מה מספר סוגי התה? קיימים ארבעה סוגי תה : הנפוצים יותר הם תה שחור ותה ירוק. הפחות מוכרים הם תה אולונג ותה לבן.
  • מה ההבדל בין סוגי התה השונים? אופן היצור שלהם. כאמור כל התה בעולם מופק מאותו צמח וההבדל העיקרי הוא באופן הייצור. כולם עוברים חימום וייבוש (בדרגות שונות), אבל רק התה השחור והאולונג עוברים תסיסה.
sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קוק אנד בייק - קנקן תה Nrgara  ב-199 שקל. יחצ,
קוק אנד בייק - קנקן תה Nrgara ב-199 שקל/יחצ

התה השחור , מופק מעלי הקמילה סינזיס וקיים במספר ווריאציות. ניתן למצוא תה שחור בתוספת טעמים ותבלינים כגון תה שחור בתוספת הל, מגוון טעמי צ'אי שניתן לשלבם עם משקאות חלב.

הצ'אי הוא תה שחור בתוספת תבלינים ארומטיים דוגמת צ'אי מסאלה, המבוסס על תה שחור בתוספת תבלינים הודיים הידועים ברפואה ההודית כמחממים ומסייעים לגוף להתמודד עם מחלות החורף והגברת חיוניות.

גולף & קו קנקן 199 שקלים. עמית שמש,
גולף & קו קנקן 199 שקלים/עמית שמש

תה ירוק - יותר בריאות בכל לגימה. סוג נוסף של תה הוא התה הירוק. התה הירוק מופק גם הוא מעלי השיח קמילה סינזיס, אך תהליך ייבוש העלים עדין וקצר יותר בהשוואה לתה שחור. כך משמרים העלים גם את הצבע הירוק וגם את כמות נוגדי החמצון - מקסימום הבריאות הטבעית שבצמח התה. ההכרה בסגולות הבריאות של התה הירוק ידועות בסין כבר למעלה מ 5,000 שנים ברפואה הסינית התה משמש לריפוי מחלות רבות. בשנים האחרונות גם המערב מגלה את הסגולות הודות לכמות הגדולה של נוגדי החימצון המצויים בעלי התה הירוק. השפעותיו של התה הירוק על הבריאות נחקרות במכונימחקר ובאוניברסיטאות המובילות בעולם.

מדעני המערב גילו שהרכיב הבריאותי שמאפיין את התה הירוק הוא נוגד חמצון חזק ועוצמתי ממשפחת הקטצ'ינים וכינויו EGCG. ל-EGCG ישנם שמונה מוקדים המנטרלים את פעילותם של הרדיקלים החופשיים המזיקים לרקמות הגוף. מחקרים מדעיים מצביעים על כך כי ל EGCG יש יכולת נוגדת חימצון ונוגדת דלקת רבת עוצמה המיטיבה עם בריאותינו. עלי התה מכילים גם את חומצת האמינו -L תיאנין, בעלת אפקט מרגיע במצבי סטרס . ההמלצה היא על כשלוש כוסות תה ירוק ביום סמוך לארוחות.

קומקום ברזל TLAB  נפח 1.2 ליטר. לינוי ודרור,
קומקום ברזל TLAB נפח 1.2 ליטר/לינוי ודרור

חליטות צמחים, בריאות מגוונת מהטבע . להבדיל מהתה השחור והתה הירוק אשר מופקים משיח יחיד "הקמילה סינזיס", קיים מגוון רחב של חליטות צמחים ופירות. תיונים, בטעמים רבים ומגוונים.

חליטות הצמחים מורכבות מעלי צמחים ( כגון לימונית ולואיזה) מפירות (כגון פירות יער ותפוחים) ואפילו מגזעים (כמו קינמון). חלק מהרכיבים הבריאותיים שיש בצמחים מגיעים דרך המיצוי למים החמים, מעניקים להם צבע , טעם וארומה ייחודיים ומוסיפים גם רכיבים בעלות תועלות בריאותיות: כגון ציטרל הנמצא בלימונית ובמליסה,פוליפנולים נוגדי חמצון הנמצאים בפירות כמו חמוציות ורימונים. ורכיבים ייחודים הידועים כבעלי אפקט מרגיע ומצויים בקמומיל, מליסה ולוונדר. החליטות לא מכילות כלל קפאין ולכן הן מומלצות במיוחד לשעות הערב ולפני השינה.

CATRO HOME - קומקום תה 850 מל - 59.44 שקל במקום 99.90 שקל. אודי דגן,
CATRO HOME - קומקום תה 850 מל - 59.44 שקל במקום 99.90 שקל/אודי דגן

קולקציות חדשות שמחממות לנו את הלב:

  • TLAB חנות הקונספט מבית ויסוצקי. ממשיכה להפתיע עם מבחר חדש של תערובות ייחודיות ובלעדיות. שילובים של זני תה משובחים שגודלו במטעים מובחרים מסביב לעולם ונארזים בקפידה באריזת פאוצ' איכותית השומרת על טריותן. מעל 80 סוגים שונים של חליטות ותערובות תה, שמייצרות קסם של חוויית טעמים וניחוחות משכרים לצד קולקציית אקססוריז חדשה לחורף הכוללת קנקני תה, מסננות לתה, כוסות, ספלים ביניהם קומקומי ברזל בגדלים שונים, מחממים לקומקום, לצד קומקומי זכוכית מעוצבים בטווח מחירים: 99- 229 שקלים. עוד בקולקציה מגוון מסננות לתה בעיצובים מיוחדים, מחיר 9.90-39 שקלים. חנות הקונספט של T-LAB ברחוב החשמונאים 103 ת"א
  • גולף & קו משיקה קולקציית קומקומים וספלים לתה. בין הפריטים פלנג'ר זכוכית לתה עם ידית אחיזה נוחה ומכסה עשוי פלדת אל-חלד, 79.90, לצד קולקציה רחבה של קנקני תה זכוכית חסינת חום עם מכסה ומסננת מפלדת אל-חלד לשימוש פונקציונלי ונוח . טווח מחירים: 79.90-199.90 להשיג ברשת החנויות ובאתר
  • CASTRO HOME, מותג העיצוב לבית של קסטרו מציע לימי החורף: קומקום תה עשוי מפורצלן איכותי במראה נקי ומעודן. עם ידית אחיזה נוחה למזיגה ומכסה תואם במראה. אדיאלי לאירוח ולהגשת תה ומשקאות חמים. ניתן לשטוף במדיח הכלים, מתאים לשימוש במיקרוגל
  • ניתן להשיג בנפח של 500 מ"ל ו- 850 מ"ל. מחירים: 500 מ"ל - 29.69 שקל במקום 49.90 שקל
  • 850 מ"ל - 59.44 שקל במקום 99.90 שקל. להשיג בכל חנויות CASTRO HOME ובאתר: www.castro.com/castro-home
  • המותג GALA HOME מבית שופרסל הוא "Quality and Design". תוכלו למצוא בו הקפדה גבוהה במיוחד על רמת האיכות, לצד מוצרים בעלי קריצה עיצובית עכשווית והכל בסכומים שמאפשרים לקהל הרחב ליהנות ולהתחדש. המותג דוגל במראה שמתאים לכל הבית, אחיד ומעוצב, מהמטבח, דרך הסלון ועד לחדרי השינה - כל עולמות התוכן מתחברים וכך לדוגמה, הצבעוניות של כלי הבית משתלבת באופן מושלם עם הטקסטיל וכן הלאה. הקולקציה נבנתה על פי טרנדים מובילים מעולם אופנת הבית. ניתן למצוא קומקום בסגנון רטרו במגוון צבעים, סט קנקן וכוסות לשתיית תה ועוד. ניתן להשיג בלעדית ברשת שופרסל ובשופרסל אונליין.
  • עוד באותו נושא:
  • תה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully