וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרות וחנוכיות: עוד לא קניתם? זה הזמן

עודכן לאחרונה: 11.12.2023 / 14:47

אחרי שעברנו את נובמבר, מגיע סוף השנה ועימו חג החנוכה. אז מה תביאו הפעם להדלקת הנרות?

גולף & קו, מחיר 252 במקום 360 שקלים. עמית שמש,
גולף & קו, מחיר 252 במקום 360 שקלים/עמית שמש

לחג החנוכה, גולף & קו משיקה קולקציית חנוכיות מקריסטל במראה אלגנטי וייחודי. בתמונה חנוכייה מדגם ויולה, מחיר 252 שקלים במקום 359 שקלים. המחיר בתוקף עד 30 בדצמבר.

מימין חיים משען ויצחק אביבי הדלקת נרות אביבי מטבחים. יחצ,
מימין חיים משען ויצחק אביבי הדלקת נרות אביבי מטבחים/יחצ

באביבי מטבחים מציינים בכל ערב את הדלקת נרות החנוכה בכל אחד מסניפי הרשת ברחבי הארץ. אמש, נר רביעי, של חנוכה על הדלקת הנרות בסניף אביבי מטבחים בראשל"צ, יצחק אביבי בעלים ויו"ר אביבי מטבחים וחיים משען מנכ"ל אביבי מטבחים. בין הנוכחים גם יוני אביבי, אסתי אביבי ושלומי כהן המעצב ראשי של הרשת ועוד אורחים ולקוחות. בכל ימי חנוכה יחולקו ללקוחות בכל סניפי אביבי מטבחים מגנטים מיוחדים לרכב עם דגל ישראל ו"ביחד ננצח".

טקסי הדלקת הנרות יערכו כאמור בכל סניפי רשת אביבי מטבחים כל ימי החג בתקווה שחנוכה, חג האור והניסים, יסמל את היציאה מחושך לאור, את הניצחון והתקווה לימים טובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נרות רשת הסטוק. יחצ,
נרות רשת הסטוק/יחצ

נר ריחני בכוס זכוכית בניחוח הדרים פטשולי סנדלווד ברשת הסטוק. הנר שמגיע במשקל של 200 גרם, עשוי תערובת של 100% שעוות סויה ידידותית לסביבה אשר אינה מזהמת ובוערת לאורך זמן רב יותר.

מחיר- 20.90 שקל, להשיג בחנויות רשת הסטוק ברחבי הארץ.

נר קפוסלה Fig Leaves. דרור קליש ולינוי לנדאו,
נר קפוסלה Fig Leaves/דרור קליש ולינוי לנדאו

נר Demura מבית Cotton Club - שילוב של וניל עם הל וזעפרן. הרכב הניחוח משלים על ידי שמנים אתריים של ארז, דלעת, מנטה ופצ'ולי, שיש להם מספר יישומים שימושיים בארומתרפיה. הנר הריחני נמזג ידנית לכלי קרמיקה מינימליסטי וניתן לעשות בו שימוש חוזר במגוון דרכים. הנר עשוי 100% שעווה על בסיס צמחי, הפתיל עשוי 100% כותנה ותרכובת מיוחדת לבעירה אחידה. הוא שוקל 130 גרם וזמן הבעירה הוא כ- 35 שעות.

מחיר- 120 שקל, להשיג באתר המותג ובחנות המפעל במושב משמרות

דיפטיק לרשת ביונד סקין. יחצ,
דיפטיק לרשת ביונד סקין/יחצ

מותג הבישום הצרפתי Diptyque המתהדר בניחוחות היחודיים, מציג קולקציית נרות חגיגית בניחוחות בלתי נשכחים של ענבר וורדים באווירת חג החנוכה. הנרות הריחניים של המותג יוצרים ניחוחות ביתיים ייחודיים העוטפים את החלל הרצוי בעננה מפנקת ובלתי נשכחת. הקולקציה עשויה ממיטב חומרי הגלם הקיימים בעולם. הניחוחות האייקוניים של הנרות ההמובילים במותג הינם אמבר, באיס וורדים- ניחוחות רעננים וארומטיים.

אמנות הבישום בהשראת אומנות החיים היא אחת מאבני הדרך של מותג הבישום הצרפתי הוותיק Diptyque. המותג הפריזאי שהחל בייצור נרות יוקרתיים בבוטיק ברחוב סן ז'רמן 34 בשנת 1961. כיום הנרות של המותג מוכרים בזכות הניחוחות הייחודיים ובהיעדר שימוש בריחות סינתטיים, ומוצרי הבישום וטיפוח הגוף מוכרים בזכות קומפוזיציית הצמחים הייחודית אשר מעוררים את החושים בשילוב נוסטלגיה מענגת.

Diptyque המותג הפריזאי המרגש, מייצר בשמים ומוצרי טיפוח הגוף והבית הנחווים בכל חמשת החושים. קולקציות המותג כוללות מגוון עשיר של בשמים, בשמים מוצקים הניתנים למילוי מחדש, מפיצי ריח לבית, בישום לחלל הבית, נרות, מיסטים לשיער, שמני וקרמי גוף מפנקים, קרמי ידיים עשירים ועוד.

את המותג Diptyque ניתן להשיג בבלעדיות בישראל ברשת חנויות היוקרה ובאתר BEYONDSKIN. החנויות הן מפגש של אסתטיקה עילית, חדשנות ועל זמניות למותגי ביוטי אולטרה יוקרתיים היוצרות אווירה חושית ייחודית, שטרם נראתה בישראל.

FOX HOME_חנוכיית חרוזים מוזהבת 179.90 שקל. טל טרי,
FOX HOME_חנוכיית חרוזים מוזהבת 179.90 שקל/טל טרי

מגוון החנוכיות המעוצבות שרשת FOX HOME מציעה להכניס באמצעותן מעט אור בחג הקרוב.

  • חנוכיית חרוזים נמוכה עשויה ממתכת מוזהבת עם טקסטורה חלקה בגימור מט בשילוב קנים בצורת חרוזים עגולים בצבע פנינה או בצבע ירוק עמוק. 179.90 שקל.
  • חנוכייה מרשימה העשויה מתכת ולה בסיס רחב, קני מתכת מוגבהים ומראה יוקרתי בסגנון אר-דקו, ובעלת גימור מוזהב. 149.90 שקל.
  • חנוכייה מינימליסטית ועל-זמנית מעץ וקנים שחורים ממתכת, 89.90 שקל.
  • כל המחירים המצוינים הם לפני ההנחות והמבצעים באתר ובחנויות הרשת.
זר פור יו, חנוכייה ב-159 שקל. יחצ,
זר פור יו, חנוכייה ב-159 שקל/יחצ

חנוכה, חג של ניצחונות וניסים, מקבל השנה תוקף נוסף. וברוח התקופה, מוסיפה רשת ZER4U לקולקציית חנוכיות הפרחים הקלאסיות שלה לחנוכה הקרוב, חנוכייה ייחודית ומנצחת עם תבליט של מגן דויד והמילים "ביחד ננצח" במחיר 159 שקל.

ZER4U מציגה מהדורה מוגבלת של חנוכיות כחול-לבן "ביחד ננצח" עשויות מבטון עבודת יד של האומן מורן לסקוב, בעיצוב עם נשמה, דיוק ומחשבה המסמלות נצחון ואור. הסטודיו של לסקוב ממוקם בקו העימות בכפר ורדים.

החנוכייה המנצחת מצטרפת לקולקציית חנוכיות הפרחים של זר פור יו לחנוכה, הכוללות סידורים של פרחי העונה, שבמרכזם חנוכיות לשמונת ימי החג. מחירים 229-299 שקל.

קולקציית אוליב גולד של ללין. אסף אמברם,
קולקציית אוליב גולד של ללין/אסף אמברם

Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה משיקה לקראת חג החנוכה קולקציית מוצרי לייפסטייל לבית אלגנטית וזוהרת.

הקולקציה החגיגית משדרת אוירה בוטנית וטבעית ומתובלת בגוונים של ירוק וזהב וכוללת חנוכייה בהרכבה עצמית, נרות בניחות שונים, דיפיוזר, פמוטים, תיקי איפור ועוד.

המחירים בתוקף עד ה- 9.12.23, ניתן להשיג ברשת החנויות ובאתר.

רב בריח. מיכה לובטון,
רב בריח/מיכה לובטון

קבוצת רב בריח יוצאת במבצע סוף שנה במהלך חודש דצמבר: מבצע דלתות פנים - רוכשים ממגוון דלתות הפנים ומקבלים ידיות מהסדרה היוונית במתנה (ברכישת 4 דלתות פנים ומעלה). מבצע דלתות כניסה- מגוון דלתות כניסה ב-10% הנחה. 5% הנחה לרוכשים באתר על מגוון דלתות כניסה. המבצע בתוקף בסניפי הרשת ובאתר עד ה-31.12.

עצמל'ה סט מצעים יחיד פלנל 129 שקלים. יחצ,
עצמל'ה סט מצעים יחיד פלנל 129 שקלים/יחצ

חנוכה בפתח ומעבר לסופגניות והדלקת חנוכיה, זה הזמן להתחיל לחשוב על מתנות לילדים שמחכים בקוצר רוח לקבלם.

ברשת הריהוט לילדים והנוער, עצמל'ה, מציעים מגוון אפשרויות שיתאימו כמתנות. לילדים שאוהבים דמויות דיסני ניתן למצוא סט מצעים למיטת יחיד 100% פלנל ממותג בדמותו של פו הדב, מיקי מאוס ומיני מאוס. לילדות שאוהבות חד קרן ניתן לרכוש הדום או כרית בדמות חד קרן ואם רוצים לילה שקט עם חלומות מתוקים, ניתן לרכוש לוכד חלומות עם לדים שיעניק אווירה רגועה ונעימה בחדר. ניתן להשיג בסניפי הרשת או באתר.

פקטורי 54 והרן כסלו במחברות משותפות. סטודיו פקטורי 54,
פקטורי 54 והרן כסלו במחברות משותפות/סטודיו פקטורי 54

פקטורי 54 משיקה מהדורה מיוחדת של מחברות בשיתוף עם האמן הרן כסלו. המחברות הודפסו בבית הדפוס של בארי ויימכרו בחנויות ובאתר פקטורי 54. רווחים ממכירתן ייתרמו לשיקומו של הקיבוץ

הרן כסלו (38), הוא זוכה פרס התרבות לאמן צעיר לשנת 2018 מטעם משרד התרבות והספורט, וחבר קיבוץ בארי. עבודתו מציגה את נוף בארי דרך תמונות אבסטרקטיות ועל גבול הצורניות, אשר מציגות את הנוף הפיזי כפי שהוא זוכר אותו, חווה אותו כעת, וכפי שהוא ירצה שיהיה. הרן הציג תערוכות יחיד והשתתף בתערוכות קולקטיביות רבות בישראל. עבודותיו נרכשו על ידי מיטב האספנים והמוזיאונים בארץ.

המהדורה המיוחדת בהדפסת בית הדפוס של בארי, מציגה עבודה חדשה של הרן המתארת את נוף בארי, רקע השמיים, מדשאות הקיבוץ, עצי האקליפטוס וכלניות היער האדומות אשר ניטעו על ידי מייסדי הקיבוץ, להם הרן דור שלישי. הפרשנויות המגוונות לעבודה וצבעיה, כאדום העז לצד צבעים בהירים, מביעים זיכרון חי לשכול השבעה באוקטובר, לצד הכרה ביופי הקיבוץ והתקווה הכנה לעתידו.

הרן כסלו: "חווינו ביום השחור הזה את כל הרע שהאנושות יכולה להציע ומיד אחר כך פגשנו בעוצמה כפולה את כל הטוב. יש לנו כמשפחה, כקהילה וכעם עוד דרך ארוכה לשיקום המיוחל ואין לי בכלל ספק שזה לא סוף הסיפור שלנו. בזכות הטוב שפגשנו נצליח להתרומם, לבנות, לאסוף את השברים ולהתמלא בתקווה חדשה לתקומה.

כתיבה היא סוג של תרפיה והייתי רוצה שהמחברת תיתן לכל אחד ואחת את המקום לפרוק את הקשיים, המחשבות, החלומות והתקוות."

יפעת אירני: "כקבוצת אופנה פקטורי 54 רואה קשר ישיר בין עולם האופנה לעולם האומנות והתרבות. החברה שמה לה לדגש לתמוך ביצירה מקומית ובקהילה, בפרויקטים במגוון תחומים מעולמות הקולנוע, המוזיקה, הספרות, המחול ועוד."

"יצירותיו של הרן כסלו נוגעות בכולנו, ברגישות ובתבונה. הרן נוגע בנופי קיבוץ בארי והדרום היפהפה לצד הרגעים הקשים והשכול. כולנו כעם וכחברה אוספים את שברי הלב, לומדים לחיות עם הזעזוע ושואפים למחר טוב יותר"

את המחברות ניתן יהיה להשיג בחנויות ובאתר FACTORY54.CO.IL. מחיר: 49 שקל למחברת וגלויה, באתר יימכרו כמארז של שתי מחברות ב-98 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • חנוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully