וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולטילוק זכתה ב"כוכב ישראל 24"

סדרת הצילינדרים החדשה של מולטילוק זכתה ב"כוכב ישראל 24" בקטגוריית האריזות, בתחרות של התאחדות התעשיינים בישראל והמכון הישראלי לאריזה

01.סדרת הצילינדרים החדשה של חברת מולטילוק. מולטילוק,
01.סדרת הצילינדרים החדשה של חברת מולטילוק/מולטילוק

במסגרת המאמצים לשמירה על איכות הסביבה, מולטילוק מחליפה את אריזות הבועה של צילינדרים MTLTM600 ו- MTLTM400 באריזות איכותיות ומעוצבות בדגש על קיימות ונוחות ובכך מיישרת קו עם האריזות המהודרות של צילינדר MTLTM800.

מולטילוק מחליפה את מעטפת הפלסטיק של כרטיס השכפול האחיד של צילינדרים MTLTM800 ו- MTLTM600 במעטפת נייר מעוצבת ייעודית. בנוסף, מולטילוק פיתחה מתלה רב פעמי שיאפשר את תליית האריזות החדשות במתקני התצוגה בנקודות המכירה. במהלכים הושקעו משאבים רבים למען שמירה על כדור הארץ נקי וירוק יותר.

ועדת השופטים של התאחדות התעשיינים בישראל ומכון הישראלי לאריזה החליטה להעניק לחברת מולטילוק תעודת זכיה "בכוכב ישראל 2024" בקטגוריית האריזה מקיימת - אריזה ידידותית לסביבה. המוצר הזוכה הינו אריזות הצילנדרים החדשה של חברת מולטילוק MTL800 /MTL600 /MTL400.

בתחרות השתתפו 31 מוצרים של חברות שונות וכאמור חברת מולטילוק זכתה במקום הראשון.
הזכייה בתחרות "כוכב ישראל 2024" מאפשרת לחברת מולטילוק להשתתף בתחרות האריזה העולמית היוקרתית WORLDSTAR.

שמוליק שטרנשוס מנכ"ל מולטילוק: "מולטילוק פועלת מתוך מחויבות להקטנת נזקים סביבתיים ולשיפור מתמשך בביצועים הסביבתיים של כלל מפעליה בארץ ובעולם. המעבר לאריזות מקיימות וידידותיות לסביבה הוא רק אחד מהמהלכים שהחברה יזמה כדי לשמור על כדור הארץ נקי וירוק יותר. מולטילוק גאה בזכייה של אריזות הצילינדרים החדשניות וברות קיימא בתחרות המכובדת כוכב ישראל."

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully