וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסטורות וצבע בעיצוב הבית: כך עושים זאת נכון

טקסטורות וצבע בעיצוב הבית: המעצבת טל וולנסקי מוכיחה שצבע יכול להשתלב בצורה אלגנטית, רכה וחמימה

זריקת צבע- עיצוב פנים טל וולנסקי. idan&eitan photography,
זריקת צבע- עיצוב פנים טל וולנסקי/idan&eitan photography

את הפרויקטים של מעצבת הפנים טל וולנסקי בעלת סטודיו לעיצוב פנים ניתן לזהות באופן מידי, טביעת האצבע שלה, הכשרון והדיוק בולטים בכל חלל אותו היא מעצבת, בין אם מדובר בדירה, בית פרטי, משרד או חלל מסחרי. כבעלת תואר שני של המחלקה לעיצוב בשנקר וחובבת מושבעת של דיטיילס, גימורים, טקסטורות, צבע וטקסטיל היא מביאה את כשרונה בפרוייקטים השונים אותם היא מעצבת באופן מעורר השראה, מלא חשיבה ואינטליגנציה ויוצרת עיצוב אלגנטי, חמים, נעים ופרקטי.


"אני מאוד מאמינה בכוח של צבע וביכולת שלו לייצר אוירה ואמירה. לקוחות רבים חוששים בהתחלה שזה קיטצ' או טרנדי, אבל הכל עניין של מינון, גוון ואופן הכנסתו בחלל. המוטו שלי הוא לשלב צבע בצורה מעודנת, בטקסטורות ופאטרנים מיוחדים שמייצרים ייחודיות ושפה, אבל אם הלקוח יעדיף עיצוב מונוכרומטי הוא שיכריע. פעמים רבות ישנה הסתייגות ורק לאחר שאני מחברת את הלקוח ללוח ההשראה והחומרים ופותחת בפניו את האופציה לשילוב נגיעות של צבע בסגנון הייחודי שלי, התשובה שאני מקבלת היא 'וואו! כן. נלך על זה'".

טל וולנסקי סטודיו לעיצוב פנים. idan&eitan photography,
טל וולנסקי סטודיו לעיצוב פנים/idan&eitan photography

"במטבח בצורן הלקוחה אמרה שהיא רוצה מטבח לבן. בהדמיה שעשיתי עבורה הצעתי לשלב קובייה של צבע טורקיז מעודן, כזה ששומר על ניקיון ולא משתלטֿ. בחנות הקרמיקה מצאנו אריח פסיפס קשקשים בגוונים שהתאימו בדיוק וזו התוצאה, שילוב אסתטי מופתי בין צבע לטקסטורה ששובר את הלבן אך אינו משתלט. בתאורת המטבח שילבנו נגיעות של פודרה שמתכתבים עם אריחי הפסיפס, הכל בגוון מעודן ונעים. עד היום הלקוחה מודה על הטוויסט הזה שיצר עבורם מטבח לבן נקי ויפה אך שונה וייחודי באופן הניכר לעין. חלום נוסף שהיה ללקוחה הוא קיר פישבון, בקיר הנגדי נוצרה טקסטורה שאני אוהבת להכניס בכל פרוייקט. בחרנו אריחי פישבון לבנים בכדי לשמור על מינון נכון של צבע וניקיון אבל שיחקנו עם טקסטורות. בקיר המחבר בין המטבח לסלון יצרנו רשת לתליית עציצי תבלין מטפסים ונשפכים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קיר רשת- עיצוב פנים טל וולנסקי. idan&eitan photography,
קיר רשת- עיצוב פנים טל וולנסקי/idan&eitan photography

"מאחר ולא רצינו טפט או חיפויי עלה הרעיון של קיר ירוק על גבי רשת לבנה אותה עיצבנו בהתאמה אישית. הבחירה ברשת לבנה ולא שחורה בשילוב הצמחייה הירוקה שמרו על חלל מאוורר נושם מרווח ויצרו שפה שמחברת בין חלל המגורים כולו. בנוסף, שילבנו אמנות ישראלית מקורית של גלריית 1of135 , המתאפיינת בגרפיקה בקווים דקיקים כמעין שרטוט, לצד צבעים עזים במינון הנכון. לצד המדרגות ניתן להבחין בשידה בגוון טורקיז עמוק שיצרנו, זאת לאחר שבעל הדירה ראה את ההדמייה וממש התלהב. למרות שבהתחלה לא חשב להכניס צבע גם סלון".

כאמור, "צבע יכול להיות צבעוני מאוד וצעקני אבל גם יכול להיות מאוד רגוע". הרעיון הוא לקרוא ולהכיר את הלקוחות, להבין את מיקומם בסקלה שבין נועז לרגוע וליצור עיצוב, פריט ורהיט שהטקסטורה והגימור שלו משתלבים עם הצבע ויוצרים הרמוניה שיש בה אלגנטיות ואינטליגנציה".

נעים ואלגנטי- עיצוב פנים טל וולנסקי. idan&eitan photography,
נעים ואלגנטי- עיצוב פנים טל וולנסקי/idan&eitan photography

"בפרויקט בכפר סבא הלקוחה גם כן חשבה על מטבח לבן נקי, אבל היתה עם ראש פתוח כבר בהתחלה. ישבנו יחד, בחרנו אימג'ים, השראות וגוונים לבית כחלק מתהליך הכרות ותשאול לקוח להבנת טעמו וצרכיו והצעתי מטבח בגוון בהיר, שאינו לבן, גוון sage - אפור מרווה בהיר. כזה שאינו משתלט, אינו טרנדי, נעים רך וחמים.

"בתהליך בחירת צבע אני בוחרת כמה גוונים ומבקשת מהנגר דוגמאות, חשוב מאוד שדוגמאות הצבע יהיו על גבי החומר אותו צובעים. (כל חומר מקבל צבע בצורה קצת שונה ואנחנו רוצים שדוגמת הצבע תהיה הכי קרובה למציאות). את דוגמאות הצבע אנחנו מביאים לדירה ובוחרים את הגוון בשטח, בהתאם לשאר החומרים והגמרים בבית ובחלל. בפרויקט זה שילבנו פלטת גוונים של אפור מרווה, שיש בטקסטורה חולית, עץ אגוז ופרופיל אלומיניום שחור, כך הצלחנו לקבל מראה אלגנטי.

"במקור, בחלל המטבח בפרויקט זה היתה פינת אוכל שהגדלנו על חשבון שירותי אורחים, בזכות התכנון החדש התפנה לנו מקום ליצירת ארון מזווה, אותו חיברתי למטבח עם ספסל ישיבה שהוא חלק מפינת האוכל בהמשך. בארון מזווה ובמטבח יצרתי טקסטורות פסים ולצידה דלת זכוכית מושחרת עם מסגרת פרופיל אלומיניום שחור בכדי לתת למטבח מראה יותר אלגנטי כך שהצבע לא ייתפס כסגנון כפרי.
בנוסף, בחרנו שיש דקטון איתו עלינו עד הקו של הארון הוספנו תאורת לד בחלק העליון של הארונות. בתקרה שילבתי תאורה בצבע לבן כדי לא להוסיף עוד צבע לפרויקט ולא לגנוב מהפוקוס של הצבע היפה של המטבח. זו דוגמה מצויינת למינונים ובחירות מושכלות שמייצרות שילובים נכונים".

טקסטורות- עיצוב פנים טל וולנסקי. idan&eitan photography,
טקסטורות- עיצוב פנים טל וולנסקי/idan&eitan photography
פרקט פישבון - עיצוב פנים טל וולנסקי. idan&eitan photography,
פרקט פישבון וכיסא ג׳ינג׳י– עיצוב פנים: סטודיו טל וולנסקי/idan&eitan photography

"במקרים בהם בוחרים לא להכניס צבע בעיצוב, אני ממליצה לשלב טקסטורות. פרקט פישבון הוא דוגמא מעולה לטקסטורה שמכניסה שכבות וייחודיות לחלל כפי שעשינו בפרוייקט בראשון לציון. המטבח שיצרנו נקי מאוד לכן הכנסנו שיש onyx עם טקסטורה נעימה אבל לא משתלטת בגוון חולי אותו שילבנו במשטח שיורד ומחפה את הנגרות ונראה מהכניסה לבית, מסביב לכיור יצרתי קובייה של שיש. כסאות ג'ינג'ים שמקפיצים את החלל. בנגרות הכניסה יצרנו דלתות חיפוי שמשלבות חריטה ומראה עם מסגרת גם כן בגוון חולי, כל זה מחפה את ארונות חשמל, תקשורת ורכזתי מים שיושבות בכניסה לבית. עם התאורה יצרנו משחק של גופי תאורה לבנים ושחורים.

"במקומות בהם רצינו להבליט את התאורה השתמשנו בגופים שחורים ובמקומות בהם רצינו להשאיר את החלל נקי השתמשנו בגופי תאורה לבנים. המינון מייצר חלל נקי ומעניין. אלמנט נוסף שאני אוהבת להשתמש בפרויקטים הוא צוקל הפרדה בין הרהיט לרצפה בגוון שונה שמייצר ניתוק, יוצר שכבות ועומק בהיבט העיצובי".

עיצוב פנים טל וולנסקי-. idan&eitan photography,
עיצוב פנים טל וולנסקי-/idan&eitan photography

חומרים וטקסטורות בחדר רחצה -סאונה יבשה או רטובה. "העיקר שיהיה לכם כיף. כשאני מעצבת בית ללקוחות אני מקפידה ללמוד לפני הכל את הלקוחות, את האוירה שהם רוצים לקבל בבית, את הצרכים והאופי שלהם ואז מתחילה את התכנון. "מספרת מעצבת הפנים טל וולנסקי ומוסיפה: "חשוב לי לתכנן בית שמתאים לאנרגיה של הלקוחות ובהתאם לכך תבחר גם הצבעוניות ופלטת החומרים. יותר מהכל חשוב לי ליצור בית שיהיה נעים שכיף בו שהדיירים יהנו ממנו. את חדר הרחצה הזה תכננתי עבור זוג בשנות ה 60 לחייהם.

"הדבר הראשון שהם ביקשו שאקח בחשבון הוא תכנון ושילוב סאונה יבשה וסאונה רטובה בחדר הרחצה. העקרון שהנחה אותי בבחירת החומרים היה חיפוש חומרים שמרגישים כמו ספא. מצאנו אריח דמוי טרוורטין שנתן מראה של חמאם טורקי. עבור ארון חדר הרחצה נבחר פורניר אגוז עם טקסטורה חזקה וכדי לשמור על הניקיון נבחר כיור ומשטח אינטגרלי מקוריאן לבן. בפרויקט זה ניתן לראות כיצד החומרים והטקסטורות מייצרים אוירה וסגנון עיצובי נקי ויוקרתי".

סאונה רטובה- עיצוב פנים טל וולנסקי. אלון שפירא,
סאונה רטובה- עיצוב פנים טל וולנסקי/אלון שפירא
סאונה יבשה בבית- עיצוב פנים טל וולנסקי. אלון שפירא,
סאונה יבשה בבית- עיצוב פנים טל וולנסקי/אלון שפירא

אז נחזור לכייף ונאמר שאם אתם גם חולמים על סאונה בבית תדעו שזה ממש אפשרי וחלומי. כיום, יש מגוון רחב של פתרונות החל מפתרונות מוכנים ועד לבניית סאונה לפי כל גודל שתרצו. סאונה ביתית היא דבר שנשמע מאיים ומפחיד אבל בסופו של דבר מדובר על מוצר לא מאוד מורכב. יש שני סוגים של סאונות. סאונה יבשה, היא הסאונה שכולם מכירים מחדר כושר, ספא ועוד וסאונה רטובה, שהיא סאונה שמוציאה אדים חמים ממכשיר שנקרא מחולל אדים. בכל בחירה שתעשו זכרו לעדכן את המעצבת שכן הדבר אפשרי רק מצריך תכנון והכנת תשתיות.

תכנון ועיצוב פנים: טל וולנסקי סגרה. אינסטגרם.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully