וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהוד ובהדר: בית מרגש בהוד השרון

אחרי תקופה ארוכה במהלכה חיפשו בני הזוג את בית חלומותיהם, הם מצאו נכס עם שפע של פוטנציאל באחת השכונות המבוקשת בהוד-השרון. אל מעצבת הפנים מעין רהב הם פנו רגע לפני סגירת חוזה הרכישה ועתה, בתום השיפוץ המקיף, היא משתפת בתהליך

עיצוב מעין רהב. אביב קורט,
עיצוב מעין רהב/אביב קורט
  • היכן: הוד-השרון
  • עבור: משפחה בת חמש נפשות
  • שטח הנכס: כ- 220 מ"ר בנוי
  • משך השיפוץ: כארבעה חודשים
  • עיצוב פנים: מעין רהב, בוגרת ביה"ס להכשרת מעצבי פנים של ברברה ברזין
  • צילום: אביב קורט

ברוכים הבאים לביתם החדש של זוג בשנות ה-40 לחייהם - היא אשת כספים והוא איש הייטק- להם 3 בנות מתבגרות. את הנכס רכשו השניים בתום מסע חיפושים שערך תקופה לא מבוטלת, בסופו הם מצאו את הבית המושלם עבורם שדרש באופן טבעי לא מעט התאמות לצרכי המשפחה. בכדי להגיע לתוצר המוגמר המיטבי הם פנו לבוגרת ביה"ס להכשרת מעצבי פנים של ברברה ברזין- מעצבת הפנים מעין רהב.

עיצוב מעין רהב. אביב קורט,
עיצוב מעין רהב/אביב קורט
עיצוב מעין רהב. אביב קורט,
עיצוב מעין רהב/אביב קורט

"מדובר בבית פרטי שנבנה לפני כשני עשורים ומאז לא נערך בו שיפוץ. במצבו הקיים הוא לא קלע לטעמם ובקשתם היתה להתאימו לצרכים ולמאווים של כל אחד ואחת מבני המשפחה", משחזרת רהב. "מראשית תהליך התכנון היה די ברור שחלוקת החדרים ומחיצות הפנים הקיימת נוחה ועונה על צרכיהם באופן פרקטי וענייני, לכן קירות הפנים נותרו ללא שינוי. בתוך כך, נדרשנו לייצר חדר עבודה מרווח הכולל שפע של מקומות אחסון, שייתן מענה לבני הזוג וכן לבנות שם יוכלו ללמוד ולעבוד".

השינוי המרשים נראה כבר בכניסה למגרש ואת הגוונים הצהבהבים ששלטו באזור זה בחרה רהב לשנות לטונים אפורים. "הכניסה לבית מרובת מפלסים, טרם השיפוץ היתה מחופה באבן שלא לטעמם של הבני הזוג, והיתה נטולת שער כניסה וחניה. ידענו שאלה נקודות בהן נצטרך לטפל בכדי לתחום את הבית באופן מבוקר ולפשט את דרכי הגישה אליו, על כן יצקנו מפלס שיאפשר מהלך רציף לדלת הכניסה הראשית תוך התחשבות בגרמי המדרגות הקיימים. בנוסף, התקנו שער כניסה עם אינטרקום, ולצידו שער לחניה בגוון אפור, כהה במעט מהגוון שבחרנו להיקף. דלת הכניסה הראשית, וזו שפונה למזווה, הוחלפו בדלתות חדשות בגוון ירוק מעושן ומבעד לשער הכניסה נשתלה צמחייה פראית. בתוך כך הגדרנו שביל אבני מדרך ותאורת חוץ סולרית נעימה".

עיצוב מעין רהב. אביב קורט,
עיצוב מעין רהב/אביב קורט

"מבואת הכניסה רוצפה באריחי גרניט פורצלן דמוי טרצו בגוון שנהב (Ivory) שעובד טוב עם האור הטבעי שחודר מבעד לפתחים. את הבאים מקדמת יחידת נגרות לאחסון מברזל שחור ואלון טבעי לה יחידות פתוחות בהן שובצו חפצי נוי. האלון הטבעי שב וחוזר במדרכי המדרגות ובמשטח העליון של שידת המדיה. המעקות הקיימים הוחלפו במעקות קלאסיים בגוון קירות הבית וכך הן נטמעים בחלל ואינם מעמיסים עליו ויזואלית.

"בחירת הטקסטיל לסלון, שממוקם בסמוך לכניסה, נעשתה בהתייחס לגווני השנהב של הריצוף. בחרנו במערכת ישיבה הכוללת שתי ספות מרופדות בד בהיר ושולחן סלון לו משטח אלון טבעי ורגלי ברזל. שידת המדיה תוכננה מקצה לקצה כדי שתתאפשר ישיבה במידה וירצו, לצד החלון שבקיר הטלוויזיה".

עיצוב מעין רהב. אביב קורט,
עיצוב מעין רהב/אביב קורט
עיצוב מעין רהב. אביב קורט,
עיצוב מעין רהב/אביב קורט

"מימין למבואת הכניסה נמצאים שירותי האורחים והממ"ד שבשגרה עתיד לשמש את בני הזוג כחדר עבודה וככזה עוצב כך שציר אחד שייך לו והשני לה. הנגרות מאפשרת אחסון של ניירת רבה, ספרים ומדפסת, וכוללת משטחי עבודה רחבים ונוחים כך שהבנות יכולות גם הן לשבת לצידן, ללמוד ולעבוד. ביציאה מהממ"ד ישנה נישה קטנה ובה ארון לתלייה מעילים. שירותי האורחים עוצבו בשחור-לבן עם צביעה היקפית של הקירות והתקרה בירוק כהה עז".

"פינת האוכל תוכננה custom made בהתאם לממדי החלל ומעליה תלויה מנורה המורכבת משלוש יחידות צילינדרים מטרצו בגוונים טבעיים, מאחוריה וילון רומאי רך בגוון השנהב ולצידו הדפס אומנות בשחור-לבן".

עיצוב מעין רהב. אביב קורט,
עיצוב מעין רהב/אביב קורט

דלת כניסה למזווה ולחדר הכביסה ממוקמת בין פינת האוכל למטבח. :חלל זה מחובר בתעלה לחדר השירות שבקומת המגורים, כך שדיירי הבית יכולים לזרוק את הכביסה מקומת המגורים ישירות לקומת הקרקע, שם ממוקמת מכונת הכביסה והמייבש. תכננו עבור חלל זה נגרות בהתאמה אישית הכוללת אחסון פרקטי עבור מזון יבש ומוצרי ניקיון שונים", מסבירה רהב.


מדרגות הבית חופו במדרכי עץ אלון טבעי גושני ובקירות העוטפים את המדרגות שיקענו תאורה בגובה הברך בכדי להתוות את הדרך בצורה מרוככת ונעימה. אלומת האור פונה מטה כך שניתן להשאירה דולקת בשעות הלילה ללא הפרעה. המעקות נצבעו כאמור בגוון הקירות וכך הם נותרים הומוגניים ומשתלבים במרחב".

עיצוב מעין רהב. אביב קורט,
עיצוב מעין רהב/אביב קורט

"קומת המרתף מיועדת לבנות- שלושתן ספורטאיות ויוצרות, אומניות בנשמתן - על כן קיבלו מרחב משלהן לפעילויות השונות הכולל גם סלון לאירוח החברים עם טלוויזיה ומערכת שמע, פינת עבודה ולימודים, וכן פינת יצירה ואחסון מתחת למדרגות".

"רצפת קומת המגורים, בה ממוקמים חדרי השינה ומאסטר ההורים, חופתה פרקט עמיד במיוחד מHDF שחור דחוס בגוון אלון מעושן מבוקע. חדר הינה של בני הזוג עוצב באווירה עוטפת ורכה וקיר גב המיטה נצבע בגוון עם ניצוץ רומנטי, אליו התאמנו צמד של ארט. נקודות החשמל והמאור הותאמו להרגלי הקריאה של השניים ובחרנו עבורם גופי תאורה שממשיכים את האג'נדה הרומנטית הרכה. ארון הבגדים תוכנן ועוצב למידותיהם".

עיצוב מעין רהב. אביב קורט,
עיצוב מעין רהב/אביב קורט

"חדר הרחצה שלהם נבנה מחדש: הוחלפו בו התשתיות ועתה הוא רחב ידיים וכולל מקלחון זוגי עם נישה מכובדת לבקבוקי ותמרוקים. מכיוון שלחלל זה חודר שפע של אור טבעי לא חששנו להשתמש באריח גרניט פורצלן דמוי טרצו בגוון אפור כהה. בכדי ליצור עניין בהיבט הטקסטורה והחומר, את ארון הכיור יצרנו מפורניר אלון טבעי עם משטח פורצלן לבן. אביזרי הרחצה והפרזול הם בגוון שחור".

"חדרי השינה של הבנות תוכננו בהתאם לגילה, תחביביה וטעמה של כל אחת מהן. חדר הרחצה המשותף לשלושתן שופץ בשנים האחרונות לכן החלטנו להשאירו כמעט כפי שהיה פרט לאזור המקלחון שרוצף מחדש ושינויים בגזרת הנגרות והתאורה, בהתאם לוויז'ן שלהן".

עיצוב מעין רהב. אביב קורט,
עיצוב מעין רהב/אביב קורט

"חדר השירות שבקומת המגורים ממוקם בדיוק מעל חדר השירות של קומת הכניסה וממוקם בין כל חדרי השינה. תכננו עבורו נגרות מרצפה ועד תקרה, ויצרנו מקום לגיהוץ ומשטח קיפול. על-מנת להנות מהאור הטבעי הנהדר שצד זה של הבית מקבל, בחרנו עבורו דלת לה צוהר יפני וזכוכית פסים. כך, מבואת קומת המגורים ואזור המדרגות, מקבלים אור נפלא במהלך היום".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully