וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחול ולבן: הדגל גם בתוך הבית

הרצון להיתלות בדגל גובר בעתות מלחמה ומחזק את הישראלית מכל עבר. הדגל הוא הקו מנחה אותנו לפעול למען אחדות ועתיד בטוח. זה נכון גם בתחום עיצוב הבית, עם רהיטים וכלים סניטריים בצבעים הלאומיים

כחול לבן ברהיטי רוזטו. יחצ,
כחול לבן ברהיטי רוזטו/יחצ

כחול ולבן צבעי הלאום הם הסמל של מדינת ישראל בימים הקשים בהם נתקלנו החל מה-7.10. מכל מקום הדגל ניבט בנו, בעיקר כאשר אנו נושאים עינינו את עבר שחרור החטופים.

הרצון להיתלות בדגל גובר בעתות מלחמה ומחזק את הישראלית מכל עבר. הדגל הוא הקו מנחה אותנו לפעול למען אחדות ועתיד בטוח.

כיור מבית kaldewei. יחצ,
כיור מבית kaldewei/יחצ

ברוח זו מתגבשים גם עיצובים של צבעי כחול ולבן, עיצובים שמחזקים את ההרמוניה, היות ומדובר בשני צבעים שהחיבור ביניהם משדר רוגע ושלווה. הלבן אינו צבע אלא מורכב מכל הצבעים, ואילו הצבע הכחול הוא אחד מצבעי היסוד, צבע בעל נוכחות וחוזקה שמקנה לו קונוטציה של שמיים ומים. הצבע הכחול הוא צבע אי מורטלי, כזה שתמיד נחמד להביט בו ולזרום לתוכו.

היות ואנו חיים במדינה שלכל אורכה פרוס הים, הכנסת הכחול לתוך הבית מכניס משב צעיר, רענן , ים תיכוני ומרגיע.

חברת נוטלי המעניקה פתרונות בתחום עולם המים הביתי במטבח ובאמבטיה מציגה את הקולקצייה החדשה של אגני וכיורי kldewei שעוצבו בלבן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אמבטיה לבנה מבית kaldwwei. יחצ,
אמבטיה לבנה מבית kaldwwei/יחצ

המראה הלבן יוצר את הרוגע הנדרש ומדגיש את הטוהר. האמבטיות המוצעות באינסוף גדלים וצורות כמו אמבטיות מלבניות, אובאלייות ומעוגלות והכול באלגנטיות בלתי מתפשרת ובולטות בנוכחותן, לצדן חשוב למקם פריטים בגווני כחול , להשלמת התמונה האידילית.

אוהד לוי, הבעלים של חברת נוטלי: "הלבן הבוהק מעניק לחדר האמבטיה מראה כל כך נקי. חדר האמבטיה הוא חדר מפלט בו ניתן להירגע מטרדות היום והשעה והלבן יכול למגר את המחשבות הרעות ולאפשר לרוגע האולטימטיבי להשתלט".

ארט יודאיקה חנוכיה חדשה ברוח של כחול לבן תשלח לבסיסים של הצבא. ארט יודאיקה,
ארט יודאיקה חנוכיה חדשה ברוח של כחול לבן תשלח לבסיסים של הצבא/ארט יודאיקה

בארט יודאיקה גיבשו שלל פריטים ברוח הדגל , כאן בולטות החנוכיות בשילובי כחול לבן בדיוק כמו בצבעי הדגל. החנוכיות מחזקות בימים אילו את הרוח הישראלית ואת המסורת המיוחדת.

רהיטי ברזילי עיצבו בגווני לבן ודאגו לשלב עם המיטה הלבנה מצעים בכחול , ההופכים גם את חדר הילדים לאמירה ישראלית מובהקת. הכחול משתלב עם צבעים קרים ומנוכרים, עם סגנון אירופאי קלאסי או באופן של פסים למי שמוכן להעז ומכאן שנוא מצליח לזכות בצבע שלך כבוד בעת עיצוב הבית.

כחול לבן ברהיטי ברזילי. רהיטי ברזילי,
כחול לבן ברהיטי ברזילי/רהיטי ברזילי

רהיטי רוזטו מציעים ספה ייחודית המורכבת מכחול לבן ברעיון של דמקה, בבד מפוספס, לחובבי עיצוב מובהקים והכול כדי למשוך את העין ולייצור תמונה שמחזקת את המהות של העם שלנו.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully