וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעקת השולחנות הריקים: מיצג הסבים והסבתות לילדים החטופים

סבתות וסבים הקימו בחדרה הבוקר "כיתה" ובה שולחנות וכיסאות ריקים לצד תמונות של הילדים החטופים ובובות שסרגו במיוחד עבור כל 38 הילדים החטופים בעזה שצפויים להשתחרר

מיצג סבים וסבתות למען הילדים החטופים. יחצ,
מיצג סבים וסבתות למען הילדים החטופים/יחצ

הכיתה הזו נראית ככל כל כיתה, רק שאין בה ילדים. סבתות וסבים הקימו הבוקר בחדרה מיצג מרגש "לשחרר את הנכדים" למען הילדים החטופים. מדובר ב"כיתה" ובה שולחנות וכיסאות ולצידם תמונות הילדים החטופים, תיקים מיותמים ולוח עליו רשום: "יום חמישי, 23/11, חסרים: 38 ילדים. לצד כל אלה הוצבו 38 בובות צמר אותן סרגו סבתות ואותן הן מקוות שיוכלו בקרוב להעניק לילדים החטופים שצפויים לחזור בימים הקרובים. את הבובות החלו הסבתות לסרוג עם היוודע דבר חטיפתם של הילדים בשבת השחורה.

"הרגשתי צורך ממשי בייזום זעקה גדולה לשחרור הילדים החטופים. מבחינתי הם כמו הנכדים שלי, הנכדים של כולנו". מספרת ז'קלין דרי, הסבתא שיזמה את המיזם. "מיד אחרי ששמעתי שנחטפו ילדים החלטתי לסרוג עבורם בובות צמר בתקווה שאוכל להעניק להם אותן במהרה. יחד עם עוד סבתות מקסימות סרגנו וסרגנו 38 בובות צבעוניות ואנחנו לא יכולות לחכות להעניק להם אותן. הילדים האלה נחטפו ממיטתם בלי כלום, גם בלי הבובות שלהם שאולי יכלו לנחם אותם במעט בימים ובלילות הארוכים בשבי החמאס. זה כואב לי כסבתא והלוואי שהבובות שהכנו עבורם יגיעו אליהם במהרה ויוכלו להעלות אולי חיוך קטן על פניהם".

מיצג סבים וסבתות למען הילדים החטופים. יחצ,
מיצג סבים וסבתות למען הילדים החטופים/יחצ
מיצג סבים וסבתות למען הילדים החטופים. יחצ,
מיצג סבים וסבתות למען הילדים החטופים/יחצ

כדי לזעוק את זעקת הסבתות לשחרור הנכדים, הן עמלו הבוקר להקים מיצג בבית יד לבנים בחדרה המדמה כיתה עצובה במיוחד. "הכנו כיתה ובה יש הכל, לוח, שולחנות וכיסאות, תיקים והבובות שסרגנו. יש בה הכל חוץ מהילדים. כולנו תקווה שהם יגיעו במהרה הביתה". מוסיפה ז'קלין.

ז'קלין דרי, ניצלה בעצמה כשהייתה ילדה מחדירת מחבלים בבניין הדירות בו התגוררה בקריית שמונה ומטיל קטיושה שפגע בביתה. כשבנה נפצע מטיל כמה שנים מאוחר יותר היא עזבה לחדרה ובשבת השחורה ניצלה בתה מהטבח באופקים. כעת היא רק מייחלת "שחררו את הנכדים".

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully