וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיות בבית, להרגיש בחו"ל: מסע עולמי בין רהיטים

אנחנו לא טסים לשום מקום, אבל אין סיבה שעם ריהוט נכון לא נקבל טעם של חו"ל. הנה כמה אופציות

רוזטו רהיטים. יחצ,
רוזטו רהיטים/יחצ

עכשיו כשכולנו פחות טסים ודווקא נשארים ספונים בבית, חשוב לייצר בבית אווירה של מקומות שיזכירו את חו"ל, וזו בדיוק האווירה שיש לחזק בתוך המרחב הביתי.

אם אנחנו לא מצליחים להגיע לחו"ל, ניתן לפחות להסתפק בהשראות ובפריטים הנכונים, לחלום ולקוות שבקרוב שהכול ייגמר נוכל לחזור לכל המקומות האהובים שזנחנו. נעים לשבת בבית ולחוש את ניחוחות חו"ל כמו למשל טוסקנה, פינלנד, ניו יורק, המזרח הרחוק או איטליה.

ברשת חנויות הריהוט המעוצב רוזטו מצליחים לחבר בין כל הסגנונות ויוצרים אחדות.

רוזטו רהיטים עיצוב קרוב ליער. יחצ,
רוזטו רהיטים עיצוב קרוב ליער/יחצ
עיצוב יפני ברוזטו. יחצ,
עיצוב יפני ברוזטו/יחצ

סגנון טוסקנה מתאפיין במראה רומנטי עם הרבה עץ, חומרים טבעיים חמים שמחזקים את ההרגשה המשפחתית של ביחד, בעיקר בימים אפלים שכאילו של חרדה. נתן את ההרגשה ש בית אמיתי שחי ונושם ולא נראה כמוזיאון.

הסגנון הפיני - סקנדינבי, נקי, משלב הרבה אפור, מינימליסטי, אלמנטים קרים מצליחים לייצר אוירה חמה בהרבה באמצעות שלל פריטים כמו ברזל, מתכת ועץ, אווירה כזו שמחזקת את הישראליות. התחושה שנוצרת היא של אוירה שאינה קשורה במקום או זמן, אלא מרחפת ביקום על זמני ואולי בשל כך גם מתווה רוגע.

עיצוב בסגנון סקנדינבי רוזטו. יחצ,
עיצוב בסגנון סקנדינבי רוזטו/יחצ
מראה בסגנון ניו יורקי רוזטו. יחצ,
מראה בסגנון ניו יורקי רוזטו/יחצ

הסגנון הניו יורקי הטבוע בתוך נוף אורבני מובהק משלב את אורות הכרך ,מלא ברוח צעירה, שובב וחצוף גם יחד, יוצר אווירה עליזה יותר ,מתריסה ,כמו למשל שסביב השולחן ממוקמים כסאות שונים וספות מאוד אופנתיות דומיננטיות ממוקמות בחלל.

הסגנון האיטלקי דוגל בקווים מינימליסטיים, ריהוט מאוד פרקטי, פונקציונאלי, אלגנטי, קווים מאוד נקיים, צורות פשוטות עם טוויסטים מקוריים, בעלילה.

הרצון לקרבה ליער הודף אל עבר הרצון לחזק את תחושת החופש, לשוות שניחוחות היער חודרים לתוך החדר ומשחררים משלל מועקות, המראה נוצר באמצעות שילוב עץ , גווני חום כהים , ירוק עד מיוחד וצמחים.

חדר שינה בסגנון נקי סקנדינבי  רוזטו. יחצ,
חדר שינה בסגנון נקי סקנדינבי רוזטו/יחצ

המזרח הרחוק שהתקרב אילינו מאוד מעדיף לעשות שימוש בצבעים חמים עזים עם הרבה שילובי עץ ומראה דרמטי ועוצמתי.

ברוזטו מאמינים שכל אחד צריך לבנות לעצמו את ההוויה העיצובית שנוחה לו, מתאימה לו, ההוויה בה הוא מאמין ובהוויה בה הוא רוצה לחיות.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully