וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפוץ בהפתעה: המיזם המרגש של ספיר בורגיל ואברהם אקלום

בני הזוג ספיר בורגיל ואברהם אקלום, שהכירו בריאליטי "האח הגדול", הקימו פרויקט מימון המונים באתר GIVEBACK בשביל החיילים והחיילות שבחזית, במסגרתו חייל/ת נבחר/ת יזכו לחדר חלומותיהם

פרויקט מימון המונים של ספיר בורגיל ואברהם אקלום/יחצ

"הכל התחיל מיום שבת הארורה, כמוני וכמו כולם, התעוררו למציאות אחרת. מציאות מחרידה. אני לא אשכח את שבת ה-7 באוקטובר. לא ממש הבנו מה קורה, קיבלנו מלא הודעות מהרבה קבוצות, תחושה של כאוס וכאב, והדבר היחיד שאני זוכרת זה חרדה, בלבול וממש פחד קיומי לצאת מהבית. תחושה של אי וודאות בקשר למה שקורה ופחד, בעיקר פחד".

את הדברים הללו אומרת ספיר בורגיל, יוצאת האח הגדול שהקימה עם חברה לתוכנית ובן זוגה לחיים אברהם אקלום את פרויקט "שיפוץ בהפתעה". מה הוא אומר, בעצם? הם מסבירים: "אנחנו נגיע עם צוות של אנשי מקצוע ונעשה מייק אובר לחדר החלומות של החייל/ת בהפתעה. בשביל לגרום לזה לקרות, אנחנו צריכים אתכם: לתרום, כמה שהכיס שלכם מאפשר, ובעיקר לשתף ולהפיץ, לחבר אותנו לספקים שיוכלו לעזור, לחבר אותנו לאנשי מקצוע בהתנדבות. כל מי שיקח חלק בפרויקט יקבל חשיפה אצלנו".

לתרומה לפרויקט "שיפוץ בהפתעה" לחצו כאן.

פרויקט מימון ההמונים של ספיר בורגיל ואברהם אקלום. יחצ,
פרויקט מימון ההמונים של ספיר בורגיל ואברהם אקלום/יחצ

ספיר מגלה איך נולד הרעיון: "עבר כבר חודש ושבוע והלב לא מתאושש מהאסון, ליבי עם משפחות החטופים ומשפחות השכול. לקח לי כמה ימים להתאושש, וגם קצת נעלמתי, אני מניחה ששמתם לב. שם הגיעה ה'הארה'. ביום שלישי, ה- 10.10, אברהם ירד למטה ושיתף שיש כמה נשים שהקימו חמ"ל קטן, בגן הילדים שממול הבית שלנו, הוא סיפר שהן אוספות כסף עבור החיילים. באותו הרגע, הסתכלתי על אברהם, ודיברנו בעיניים. הבנו שזה הדבר שהוא ואני הולכים לעשות, מאותו הרגע ועד שזה יגמר אנחנו נעזור לכל מי שצריך.

"זה התחיל ברשת ותפס תאוצה, התקשרו אלינו עם פניות, סימסו לנו וזה כל כך ריגש אותנו שאנחנו יכולים לעזור. הפכנו להיות חוט מקשר בין ספקים לחיילים, ככה כל יום וכל היום. עד כה הצלחנו לגייס 40,000 שקל, זה סכום מטורף ולא נתפס. דאגו לשקי שינה, מזרנים, חולצות, גרביים, תחתונים מטענים, פלאפונים, נעליים, משחקים לילדים מהעוטף, ציוד לתינוקות, עזרה כלכלית לאנשים שביתם נהרס, מים, מזון ואוכל חם לחיילים. כל היום היינו בעשייה, מהבוקר ועד הערב ואת כל זה עשינו מהסלון הקטן בביתנו.

"בעזרת הלב הרחב של כולכם, העזרה מכל הלב ובעקבות הפניות שלכם, חשבנו להרים את הכפפה ליוזמה נוספת, מרגשת ,יוזמה שכולכם יכולים לקחת בה חלק עבור החיילים והחיילות שלנו שנמצאים שם ומסכנים את חייהם עבורנו. אנחנו רוצים להיות איתם ברגעים המשמחים, במקדש הפרטי שלהם שהם חוזרים הביתה ולהחזיר להם קצת חיוך בימים הכל כך מורכבים האלו ולכן אנחנו מקימים את הפרויקט: שיפוץ בהפתעה עם ספיר ואברהם".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully