וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד החג: הקניון שמחלק חנוכייה מהודרת מתנה

קניון שער הצפון החליט לצאת בפרויקט ייחודי ומשמעותי: "כולנו אור איתן". במטרה להעצים את הרוח החגיגית ולהוסיף אור לחג החנוכה הקרב, המסמל את ניצחון האור על החושך. כחלק מהפרויקט, יחלק הקניון חנוכיות מהודרות כמתנה לקונים

קונים כחול לבן ומקבלים חנוכיה. יחצ,
קונים כחול לבן ומקבלים חנוכיה/יחצ

חודש נובמבר, מאופיין כחודש המבצעים והמכירות, אך השנה הוא נערך בצלילים אחרים בעקבות המצב. על רקע זה, קניון שער הצפון החליט לצאת בפרויקט ייחודי ומשמעותי: "כולנו אור איתן". במטרה להעצים את הרוח החגיגית ולהוסיף אור לחג החנוכה הקרב, המסמל את ניצחון האור על החושך. כחלק מהפרויקט, יחלק הקניון חנוכיות מהודרות כמתנה לקונים.

הפרויקט מיועד לתת מענה לצורך בעקבות המצב, מטרתו היא לחזק את הכלכלה המקומית ולהעצים את רוח האחדות, תוך קידום קנייה של מוצרים "כחול לבן" וחיזוק עסקים מקומיים ומותגים ישראליים.

במהלך חודש נובמבר, יציעו חנויות הקניון מגוון מבצעים והטבות מיוחדות תוך דגש על תמיכה בעסקים מקומיים ועל יצירת חווית קנייה ערכית ומשמעותית עבור הצרכנים. בנוסף, יארח הקניון פעילויות ואירועים לכל המשפחה, תוך שמירה על הנחיות הבטיחות.

"בתקופות מאתגרות כאלה, חשוב להתאחד ולתמוך אחד בשני, ולהפוך את כל רגע קשה להזדמנות לגדילה וחיזוק הקשרים בין התושבים לבין העסקים המקומיים" מסכמת מיטל מנשס מנהלת השיווק בקניון.

חלקות החנוכיות בתוקף בין התאריכים 16-30.11 לרוכשים בחנויות הקניון בסכום מצטבר יומי של 199 שח' . תקף בכל חנויות הקניון מלבד איקאה, שופרסל ומפעל הפיס.

  • עוד באותו נושא:
  • חנוכיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully