וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגיעות עיצוביות קטנות לשדרוג גדול של חדר הילדים

היום ניתן לשדרג את הנראות וליצור את האוירה המתאימה גם ללא השקעה כספית גדולה או תכנון מסובך. ריכזנו לכם מספר פריטים מיוחדים של עסקים ישראלים קטנים

עיצוב חדר הילדים הוא אחת ממשימות העיצוב המהנות ביותר. יש היום כל כך הרבה אפשרויות ופריטים, קטנים וגדולים, שיכולים לשדרג את הנראות וליצור את האוירה המתאימה גם ללא השקעה כספית גדולה או תכנון מסובך. ריכזנו לכם מספר פריטים מיוחדים של עסקים ישראלים קטנים. כאלה שגם מוסיפים לאווירה אך גם מתחשבים בצרכים הפרקטיים של חדר הילדים.

Tomski Design

עיצוב חדר ילדים. תום בנדקובסקי,
עיצוב חדר ילדים/תום בנדקובסקי

העסק הוקם לפני כשלוש שנים על ידי תום בנדקובסקי, מעצב צעצועים, מאייר ואבא לשלושה. באתר אפשר למצוא את מתלי העץ האייקוניים המבוססים על דמויות מלאות האופי שתום מאייר, הדפסים ואקססוריז מודפסים.

לרגל ימי ShoppingIL של Google, מציעים 25% הנחה על הפריטים באתר. מחיר המתלה לפני הנחה: 179 שקל.

EVA METAL

eva-metalart הדמיה של. יחצ,
eva-metalart הדמיה של/יחצ

סטודיו EVA METAL הוקם בשנת 2019 על ילדי שני חברי ילדות עם שאיפות ותשוקה גדולה לעיצוב. השם EVA נקרא על שם המורה אווה שהייתה מורה אהובה על השניים בבית הספר. כיום, הסטודיו מוביל את תחום עיצוב במתכת, באתר ובגלריה תמצאו עיצובים מינימליסטיים ויחודיים, בסגנונות שונים לעיצוב הבית (לא רק לחדרי ילדים). הסטודיו מאפשר להזמין גם יצירות בעיצוב אישי בתהליך מקצועי החל מגיבוש רעיון ראשוני, עיצוב, תכנון וייצור היצירה.

לרגל ימי ShoppingIL של Google, מציעים הנחה של 20% על הפריטים באתר. מחיר לפני הנחה: 800 שקל.

mecasa

מי קאסה. מיכל פינק,
מי קאסה/מיכל פינק

מותג ישראלי, שהוקם ע"י מיכל פינק, מעצבת פנים. מיקאסה עוסק כל כולו במוצרים שאנו תולים בבית - מדפים, תאורה, ערסלים, מתלים ועוד. הדגש על שילוב חומרים, ושימוש בטרנדים הקיימים עם אינטרפרטציה על זמנית. רוב המוצרים מיוצרים בארץ.

לרגל ימי ShoppingIL של Google, מציעים עד 50% הנחה על פריטים באתר (על המתלים 30% הנחה). מחיר לפני הנחה: מתלה חיות 49 שקל, מתלה טווס 69 שקל, מתלה קליפה 30 שקל.

Don't Cry Wolf

Nanami. יחצ,
Nanami/יחצ

Don't Cry Wolf, אותו הקימה לילך פלר סלע ב-2015, מתמחה במשחקים לילדים ובפריטים איכותיים לחדרי ילדים. איכות החומר והעיצוב שחוקר צרכים התפתחותיים של ילדים, הם המרכז עבורם. באתר ניתן למצוא מגוון מצרי טקסטיל, גופי תאורה, שטיחים, פריטי נוי, משחקי ילדים ועוד.

לרגל ימי ShoppingIL של Google, מציעים 15% על חלק מהמוצרים באתר במתחם ייעודי. מחיר מובייל ציפורים של נאנאמי לפני הנחה 449 שקל.

ChildWood

ChildWood. מוריה פרץ דהן,
ChildWood/מוריה פרץ דהן

את ChildWood הקימה שירי גולדשטיין מתוך אהבה ליצירה בעץ ולעולם העיצוב והמשחקים לילדים, מתוך מחשבה על מוצרים המתאימים גם לעיצוב החדר וגם למשחק נעים לילדים. "כאמא, אני יודעת כמה קסם יש לצעצועי העץ המשתלבים בחיי היום יום שלנו ואיתם אנו יוצרים זכרונות ילדות נהדרים. שעות המשחק, הסבלנות, הביחד שלנו, הלמידה והסיפוק מההצלחות". באתר ניתן למצוא מגוון רהיטים מותאמים לשימוש נעים ונוח עבור הילדים ובעיצוב שגם ההורים אוהבים.

לרגל ימי ShoppingIL של Google, מציעים עד 50% הנחה על צעצועי העץ ואקססוריז לחדרים ילדים. מחיר לדוגמה: פינת קריאה ב-699 שקל אחרי הנחה.

עיצוב חדר ילדים. שלי אמדור,
עיצוב חדר ילדים/שלי אמדור

חנות אינטרנטית קסומה של מוצרי טקסטיל כמו כריות ושמיכות בשילוב מוצרי דקורציה כמו מדבקות קיר, פוסטרים וגרפיקות לקירות חדרי ילדים כולם מאויירים בעדינות, רוך וצבעוניות בסגנון הייחודי של Boo&Dav. מחיר לפני הנחה של כרית קטיפה גודל 40x40 ס"מ 99 שקל. לרגל ימי ShoppingIL של Google, מציעים 20% הנחה על הפריטים באתר ומשלוח חינם עם קוד קופון nov20.

כל העסקים בכתבה משתתפים ב- ShoppingIL by Google שמציין השנה עשור של תמיכה בעסקים מקומיים באמצעות קידום המסחר המקוון בישראל. כחלק מהמאמצים הנרחבים לחיזוק הכלכלה בארץ, האירוע השנה אינו תחום בזמן ופתוח בפני כל עסק ישראלי שרוצה להצטרף. חפשו את לוגו ShoppingIL באתרים אהובים או גלו אתרים חדשים ועזרו להם לצמוח, במיוחד עכשיו.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully