וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משיקים ב-30 בנובמבר: H&M HOME בשיתוף פעולה עם RABANNE

H&M HOME תצטרף לשת"פ הקרוב בסדרת שיתופי הפעולה עם מעצבים של H&M, עם בית האופנה הפריזאי פורץ הדרך Rabanne. מה תוכלו למצוא שם?

HM RABANNE 72PPI. יחצ,
HM RABANNE 72PPI/יחצ

H&M HOME תצטרף לשת"פ הקרוב בסדרת שיתופי הפעולה עם מעצבים של H&M, עם בית האופנה הפריזאי פורץ הדרך Rabanne. מאז שנות ה- 60, ידוע רבאן כמי שעוסק ביצירות עתידניות בפלסטיק ומתכת וכיום נותר בחזית העיצוב החדשני והאומנות העכשווית.

Rabanne H&M HOME תושק בחנות עזריאלי תל אביב ובאתר ב-30 בנובמבר 2023.

קולקציית H&M HOME, שעוצבה בשיתוף עם המנהל הקריאטיבי של רבאן, ג'וליאן דוסנה, מספקת קונטרה מתוחכמת לעיצובי בגדי הנשים, הגברים והאביזרים והיא מציעה מגוון פריטי עיצוב לחלל הבית.
הקולקציה מעובדת במטאליים הייחודיים של בית האופנה, מאוזנת עם הדפסים גיאומטריים בהשראת שנות ה-70 וכוללת אביזרים לשולחן, בגדי לאונג' ופריטי דקורציה רכים. ניתן למצוא בקולקציה אגרטלים מתכתיים, פמוטים וגביעים, לצד מגשים מונוגרמים, בקבוקים, סט קוביות וחפיסת קלפי משחק המוצגים במארז כסף אלגנטי. כמו כן קיים מגוון בגדי לאונג' יוקרתיים מכותנה אורגנית וצמר, הכוללים מגבות מונוגרמיות, שמיכות וחלוקים, כמו גם כריות ושטיחים מושכי עין בהדפס גיאומטרי בולט.

HM RABANNE   נר 179 שקל. יחצ,
HM RABANNE נר 179 שקל/יחצ

"בעוד שזה היה הניסיון הראשון שלי בעיצוב כלי בית וחפצים, המייסד שלנו פאקו רבאן עיצב כמה רהיטים מתכתיים סמליים בשנות ה-70, כך שקולקציית הפנים הזו הרגישה כמו הרחבה אותנטית לבית. רציתי לייפות את אלמנט הלייף סטייל של הקולקציה הלבישה כדי לשלב פריטי עיצוב לבית שישלימו את מצב הרוח היוקרתי. ", אמר ז'וליאן דוסנה, המנהל הקריאייטיבי של רבאן.

כל הפריטים בקולקציה מעוצבים מתוך מחשבה על יצירת אמירה, מפריטי דקורציה זוהרים ועד אביזרים פיסוליים. הקולקציה מעוצבת בחומרים איכותיים לרבות נירוסטה, אבץ ממוחזר לאחר הצריכה, פוליאסטר ממוחזר, כותנה אורגנית וצמר. הקולקציה שמה דגש על עמידות, עם פריטים שעוצבו להיות עמידים ונצחיים.

"ב-H&M HOME, אנו תמיד מחפשים הזדמנויות להציע ללקוחות שלנו משהו באמת ייחודי ולהציג עולם שבו אופנה ופנים יכולים להיפגש. רבאן הוא שיתוף הפעולה המושלם, כאשר ג'וליאן דוסנה הביא לראשונה את גישתו בעלת החזון למודרניזם הרדיקלי אל פנים הבית. אנו נרגשים להציג קולקציה הנשענת על מורשת בית האופנה אך מעניקה לה רלוונטיות עכשווית. " , אמרה אוולינה קרבייב-סודברג, ראש תחום עיצוב וקריאייטיב ב-H&M HOME.

טווח מחירים: 99.90- 499 שקל

  • עוד באותו נושא:
  • צרכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully