וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרקע נעימה ורכה: כך תבחרו את השטיח הנכון

שטיח הוא אחד האלמנטים החשובים המכניסים בחלל חמימות ורכות. מעצבי פנים רבים יטענו שהוא הבסיס ממנו מתחיל עיצוב החלל, יעניק את הטון ואת השפה בהיבט הצבע, החומר הגוון ועליו נלביש את הרהיטים. יצאנו לשוחח עם שתי מעצבות פנים מובילות

BADEN קולקציית שטיחים חדשה מפינלנד- להשיג בחנויות prat living ובאתר. יחצ,
BADEN קולקציית שטיחים חדשה מפינלנד- להשיג בחנויות prat living ובאתר/יחצ

"לשטיח תפקידים רבים בעיצוב הבית. הוא מייצר תיחום ומסגרת, עושה סדר למראית עין וגם בהרגשה הפנימית. הוא רך ונעים, מכניס חמימות בחלל, המגע המלטף, ללא נעליים, בהליכה או ישיבה, מחזק תחושה של ביתיות. דמיינו לעצמכם חלל ללא שטיח, הוא יראה עירום וקר. ולכן מדובר באחד הפריטים המשמעותיים בחלל.

את הדברים הללו אומרת מעצבת הפנים טל וולנסקי ומסבירה: "באשר לשאלה באיזה שלב בוחרים שטיח, לפני שבחרנו רהיטים או אחרי? ככל הנראה התשובה תלויה בסוג השטיח שתבחרו. במידה ומדובר בחלל הסלון, בשטיח צבעוני, מסורתי, מרוקאי, רצוי לבחור תחילה את השטיח ולאחר מכן את הספה והטקסטיל שיתאימו לו. במידה ומדובר בשטיח צבעוני גיאומטרי ניתן לשלבו עם ספות, כורסאות בצבעים חלקים ושקטים יותר ולכן שלב הבחירה לא קריטי.

"בחירה בשטיח מונוכרומט, בצבעים בהירים, כהים, אחידים ועל זמניים, יאפשר גמישות והתאמה לכל ספה, טקסטיל, מיטה שתבחרו וגם יעניק ורוגע. מכאן, אם אתם כמונו, בעד צבע, שטיחים צבעוניים יתאימו לרוב יותר לחלל הסלון או לחדרי ילדים ושטיחים חלקים יותר לחדרי שינה, מאסטר הורים. יחד עם זאת חשוב לומר שאין חוקי ברזל, בעיצוב הכול עניין של שילובים נכונים, מינונים של צבעים, העמדה וחיבור שמייצר הרמוניה וסגנון אישי".

עוד מוסיפה וונלנסקי: "שטיחים זה החלק הכי מאתגר בפרויקט מבחינתי כי הוא מצריך דיוק בבחירה של הצבע, הטקסטורה והגודל. מאוד חשוב לפרוש שטיח לפני שבוחרים מאחר והוא נראה שונה לחלוטין כשהוא עומד בתצוגה לעומת כאשר הוא פרוש על הרצפה. האור נופל עליו בצורה שונה. לשטיח גם יש כיווניות. הוא יראה שונה מכל כיוון שמסתכלים עליו בגלל האריגה שלו".

עיצוב פנים סטודיו טל וולנסקי. איתן ועידן,
עיצוב פנים סטודיו טל וולנסקי/איתן ועידן
עיצוב פנים סטודיו טל וולנסקי. איתן ועידן,
עיצוב פנים סטודיו טל וולנסקי/איתן ועידן

לדברי מעצבת הפנים הילה אריאלי: "שטיח בבית זה מאסט מבחינתי. בחלל הסלון, חדרי השינה. מדובר באלמנו שמחבר את כל הפרטים יחד. בסלון הוא מגדיר לנו את הטריטוריה בצורה הטובה ביותר, נחבר בין הספה לשולחן, כורסא אם יש ונותן תחושה נעימה וחמימה. ההמלצה שלי היא: בחרו שטיח מדויק במידות, לעיתים אנשים נוטים לבחור שטיח קטן מידיי וזה משפיע על התחושה בחלל שנראה קטן יותר. בחרו צבעים נעימים כאלו שלא יכבידו על החלל, כך שהשטיח ישמש כרקע מושלם לריהוט, לתמונות שעל הקיר, ולאקססוריז בבית.

עיצוב פנים - הילה אריאלי. גדי יוסף,
שטיח מייצר חיבור - עיצוב פנים הילה אריאלי – צילום גדי יוסף/גדי יוסף
עיצוב פנים - הילה אריאלי. גדי יוסף,
עיצוב פנים - הילה אריאלי/גדי יוסף

ולסיכום, כמו שהבטחנו נציג את קולקציית השטיחים החדשה לחורף 2024 של prat living , מותג איכות המתמחה בייבוא רהיטים אקססוריז ומוצרי לייף סטייל מרחבי אירופה, כובשת מתמיד. היא מביאה איתה המון צבע, משחק של צורות גיאומטריות מהפנטות, לצד רוגע ושקט, צבעוניות רכה בגווני שלכת, חום, אפור, לבן ואבן. השטיחים עשויים 100% צמר טבעי ומגיעים בגדלים שונים, כך שתוכלו לבחור את האחד המתאם לכם, לחדר שינה, סלון, כניסה לבית, מבואת כניסה, מסדרון ועוד. ממש בימים אלו מתבשלת לה בפינלנד קולקציה חדשה צבעונית מיוחדת ויפה שנחתה בחנויות ובאתר. שטיח דגם BADEN הוא אחד מהדוגמאות, מדובר בשטיח צמר בעבודת יד בעל מראה גרפי שמושך את העין וצבעוניות משגעת. בתחתית השטיח

שטיח kelo  להשיג בחנויות ובאתר prat living. יחצ,
על זמני – קולקציה חדשה - שטיח kelo במגוון גדלים וצבעים. להשיג בחנויות ובאתר/יחצ
להשיג בחנויות prat livingן ובאתר. יחצ,
להשיג בחנויות prat livingן ובאתר/יחצ
להשיג בחנויות prat living ובאתר. יחצ,
להשיג בחנויות prat living ובאתר/יחצ
להשיג בחנויות prat living ובאתר. יחצ,
להשיג בחנויות prat living ובאתר/יחצ

עוד בקולקציה, שטיח דגם kelo של מותג האיכות BOLIA דנמרק והוא רק אחד יחיד ומיוחד מבין הדגמים השונים והיפים. סדרת שטיחי ה- Kelo מעוצבים על ידי אמילי ברום אשר זכתה בפרס Bolia Design בשנת 2020. השטיחים ארוגים 100% צמר בגוונים טבעים- אפור ושני גווני בג'. לשטיחים יש מרקם אלגנטי וליניארי המשתלב יפה בכל חלל בו תבחרו למקמם.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully