וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 47 ערן גויס לקומנדו. עכשיו הוא צריך סיוע בהצלת העסק

רק לאחרונה ערן שפיגל הקים את YOOZ, חברה של מוצרי איכות בני קיימא לבית ולפנאי. זמן קצר לאחר מכן הוא גויס וכעת העסק על סף קריסה. זה הזמן שלכם להתרשם ואולי גם לקנות ולהציל לו את הביזנס

לערן שפיגל היה חלום - להקים משהו משלו. בגיל 47, אחרי שנים כשכיר, הוא הקים את YOOZ - חברה של מוצרים איכותיים לשימוש רב פעמי מחומרים ידידותיים לסביבה. ערן הקים את החברה הזאת אחרי שנים כשכיר, באומץ, בנחישות ובהשקעה עצומה.

אלא שלמציאות בישראל יש תוכניות אחרות. אחרי אירועי ה-7 באוקטובר גויס ערן, לוחם קומנדו, למלחמה בעזה. זאת, על אף שמרבית בני גילו כבר קיבלו פטור משירות. כמו עצמאים רבים, גם הוא נאלץ לשים בצד את ענייניו הפרטיים ולתרום למדינה, אלא שבניגוד לבעלי עסקים ותיקים, העסק שלו לא הספיק לצבור תאוצה - וכל יזם יודע שבהתחלה הוא חייב להיות לגמרי בעניינים כדי לעמוד על הרגליים.

עם פרוץ המלחמה ומרגע שגויס שפיגל העסק נעצר. ההכנסות ירדו כמעט לאפס והחנות לא מתופעלת. כעת, לאחר שהתגייס לשירות המדינה, הוא זקוק להתגייסות שלכם להחזיק לו את העסק.

מוצרי YOOZ. יחצ,
מוצרי YOOZ/יחצ

אז מה תוכלו למצוא ב-YOOZ?

הרבה מוצרי קיימות בכל התחומים, לבית ולחוץ - מערכות קמפינג דרך קופסאות אחסון לבית ולבית הספר, מוצרים למטבח, יופי וטיפוח אישי. זה הזמן שלכם להיכנס ולהציל את העסק של לוחם שהקריב את חלומו כדי להגן על המדינה.

היכנסו לכאן כדי להתרשם מהמוצרים - ואולי גם לעזור לערן.

  • עוד באותו נושא:
  • קיימות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully