וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשמל בהיכל: כך תרגישו בבית בימי הלחימה

שגרת הבית החדשה והחשש מהמצב הבטחוני הובילו ישראלים רבים להשקיע בבית פנימה. אילו מכשירי חשמל יעשו עבורכם את העבודה?

הימים ימי לחימה לא פשוטים שמצריכים מהציבור היערכות מחודשת של שגרת היום יום. המסגרות החינוכיות אינן כשהיו והילדים מבלים יחד עם הוריהם זמן רב בבית. נדמה שהבית הפך למבצר החדש של הישראלים שאף חזרו ממש כמו בתקופת הקורונה לשגרת עבודה מהבית. שגרת הבית החדשה בשילוב החשש מהמצב הביטחוני הביאה ישראלים רבים להשקיע בבית פנימה, כדי ליצור חללים נעימים לשהייה ממושכת ולהצטייד במכשירי חשמל שיעזרו בתפעול הבית, ניקיונו ורווחתו בימים מורכבים אלה.

כרית לטקס ערד טקטסיל מחיר 199.50 שקל. עדי גלעד,
כרית לטקס ערד טקטסיל מחיר 199.50 שקל/עדי גלעד

למרות שהשינה של כל הישראלים ספגה פגיעה קשה בעקבות המראות והלחץ הביטחוני חשוב לשים דגש על נוחות שתאפשר לברוח לשינה ולהיטען מספר שעות. כריות הן ללא ספק אקססורי שמשפיע על איכות השינה וזה בדיוק הזמן להשקיע בכרית שתעזור לשינה להגיע.

Natural Latex Pillow של ערד טקטסיל - כרית memory מ- 100% לטקס שהינו חומר טבעי אנטי בקטיראלי וידידותי לסביבה המתאים את עצמו למבנה האנטומי של הגוף ומעניק נוחות מקסימלית. הלטקס אינו מפריש חומרים רעילים ונוגד את קרדית אבק הבית. הכרית הינה עמידה ושומרת על צורתה לאורך זמן בעלת אוורור מעולה ותמיכה טובה לצוואר. מידות:cm 15X40X60, משקל: 1300 גרם. עכשיו באתר ב-%50 אחוז הנחה במחיר של 199.50 שקל במקום 399 שקל בתוקף עד 31.11.23.

WD213 שארק שואב שוטף. שריג אלקטריק היבואן הרשמי,
WD213 שארק שואב שוטף/שריג אלקטריק היבואן הרשמי

בילוי זמן בלתי מבוטל בבית הפך אותו מה לעשות לגם הרבה יותר מלוכלך. ארוחות, משחקים ובילוי זמן משפחתי. הניקיון הפך למטלה יומיומית של דיירי הבית שמחפשים את הדרך הטובה והקלה ביותר לשמור על הניקיון.

שואב האבק החדש WD213 HYDRO VAC מבית שארק נינג'ה המשווק בישראל בבלעדיות על ידי שריג היבואן הרשמי, כולל 3 פעולות במכשיר אחד לשאיבה עוצמתית, שטיפה יסודית ועמוקה של כל סוגי המשטחים, רצפות, שיש, פרקט ושטיחים. בזכות בסיס טעינה עם מערכת ניקוי מתקדמת, השואב שוטף WD213 HYDRO VAC יטעין וינקה את עצמו לאחר העבודה. מברשת הניקוי וכל מערכת הניקיון הפנימית של המכשיר יישטפו ביסודיות בתוך מספר דקות בלבד, יהיו מוכנים כבר לשימוש הבא, ויותירו את אזור הניקוי יבש באופן מהיר במיוחד.

המכשיר מגיע עם מברשת אנטי מיקרוביאלית למניעה ועמידות בפני ריחות רעים וחיידקים, 2 מכלים - מכל ניקוי XL (500 מ"ל) ומכל מים מלוכלכים (360 מ"ל) לנוחות ויעילות מרבית. לשואב שוטף WD213 HYDRO VAC נוזל ניקוי בטכנולוגיית ANTI ODOUR להסרת ריחות רעים וריענון כל סוגי המשטחים לשמירה על בית נקי בריח מרענן. בנוסף, השואב החדש מתהדר במסך דיגיטלי חכם לבקרה על מצב הסוללה, לשליטה על עוצמת השאיבה ובחירת סוג המשטח. עם השואב החדש של שארק תוכלו לנקות בקלות וביעילות את כל סוגי הלכלוך - כתמים, נוזלים, פסולת ולכלוך שהצטבר. תאורת לדים תאיר את אזור השאיבה המיועד.

משקל: 3.8 ק"ג, מחיר: 1,890 שקל. שנה אחריות מלאה + שנה אחת אחריות נוספת מוגבלת. בכפוף לתקנון באתר שריג אלקטריק ולתנאים שבתעודת האחריות. להשיג ברשתות החשמל המובחרות, אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן.

חנוכיית מעגלים של מרדינגר מבית הצורפים מחיר 874 שקל. צחי קיבנשטיין,
חנוכיית מעגלים של מרדינגר מבית הצורפים מחיר 874 שקל/צחי קיבנשטיין

נדמה שבתקופה זו כולם הרבה יותר ישראלים. המלחמה הביאה לחיבור לזהות הישראלית שבא לידי ביטוי בסמלים וסממנים מסורתיים וטקסיים. בחודש הבא תקיים חג החנוכה ונדמה שדווקא עכשיו כולם מצפים לאור ולניסים שמביא עמו החג הזה.

חנוכיה מעגלים מצופה של מרדינגר מבית הצורפים - חנוכייה במראה ייחודי שהפך לפופולארי במיוחד בשנים האחרונות. העיצוב משלב תנועתיות במראה נקי ומפואר בציפוי כסף איכותי ועמיד. למרות המראה המינימליסטי לכאורה העיצוב הייחודי מעניק לחנוכייה מראה של יצירת אומנות בת זמננו.

כרגע עד ה-15.11 במסגרת שופינג אי אל במחיר 874 שקל במקום 1,248 שקל. ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר האונליין.

כורסאות דובה ניסו רהיטים. יחצ,
כורסאות דובה ניסו רהיטים/יחצ

בימים האלה רוב הישראלים בעיקר יושבים מול הטלויזיה כדי להתעדכן בחדשות שלא פוסקות מלשדר. הישיבה הממושכת הביאה רבים לעשות חושבים מחדש על מערכות הישיבה בבית, הנוחות וכן גם הסטייל.

כורסת "הדובה" של ניסו רהיטים מסמלת את הדור החדש של כורסאות הישיבה הביתיות. הכורסא מוצעת בעיצובים ייחודיים ובהשראת הטרנדים המובילים בעולם האופנה והאומנות. הכורסה הינה אייקון עיצובי של ממש, המשתלב בחללי הבית והופך אותו לפריט אומנותי שגונב את ההצגה מבלי להתפשר על הנוחות. הכורסה עשויה בעבודת יד מטקסטיל יוקרתי ומורכבת ממושב יצוק וגמיש בקוטר מטר המאפשר לה להסתובב על ציר ב-360 מעלות. כורסת הדובה מגיעה במגוון רחב של מעל ל-45 צבעים לצד מגוון טקסטורות בדים בניהם כותנה, עור קטיפה ועוד.

מחיר 9,200 שקל במקום 11,500 שקל. ניתן להשיג בניסו רהיטים ידידה פרנקל 10 תל אביב
ואתר האונליין.

  • עוד באותו נושא:
  • כורסאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully