וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצים את הבית: מוסיפים פריטים מעץ לטאץ' של חום ורוגע

פריטים מעץ ניתן לשלב בכל פינה בבית, מריהוט ועד אקססוריז ואלמנטים עיצוביים שונים. שילוב העץ מעניק למרחב תחושה חמימה ורגועה יותר, שכולנו זקוקים לה בימים אלה

גלי ליבנה

גלי ליבנה. נועה שמעונוב אטיאס,
גלי ליבנה/נועה שמעונוב אטיאס

תחת קורת גג אחת תוכלו למצוא את כל סוגי האקססוריז הנדרשים כדי לאבזר ולייצר סביבת מחייה טבעית ומעודנת. בעיצובי הפריטים ישנו דגש על סגנון בוהו עם נגיעות מודרניות. גלי ליבנה הקימה את העסק לפני כעשור, אז רכשו היא ובעלה את בית חלומותיהם. העסק החל את דרכו כאשר החלה לעצב את ביתם הפרטי, מה שעשה לה חשק ללמוד את התחום ולקבל כלים לתכנון ועיצוב החללים הפנימיים של הבית. ניתן לקבל מצוות המעצבים של ליבנה הדרכה וייעוץ לעיצוב המרחב הפרטי או העסקי וזאת במחירים שווים לכל כיס.

לרגל ShoppingIL של Google, כל הפריטים באתר מוצעים ב-20% הנחה. מחירים לדוגמה לפני הנחה: פמוטים ב-40 שקל, שטיחי חבל בין 119-379 שקל, קוטרים 90-180 ס"מ, ספסל עץ 319 שקל.

קובלט

קובלט. יחצ,
קובלט/יחצ

קובלט הוקמה ב-2020 על ידי שי דביר, מתוך תשוקה גדולה לעולמות העיצוב והטבע ומתוך הערכה עמוקה ליצירות אשר תיעדו את הטבע לפני המצאת המצלמה. באתר מציעים מגוון תמונות ממוסגרות במסגרת עץ מלא איכותי וסטים של תמונות שישדרגו לכם כל חלל בבית ויוסיפו צבע ורוגע שכל כך חשוב בתקופה זו. כל המוצרים שלהן מיוצרים בישראל והן תורמות 10% מכל רכישה עבור נפגעי המלחמה. את העסק הקימה שי מתוך אהבה והשראה לטבע ווינטג' שהלכה והתרחבה לסגנונות רבים.

לרגל ימי ShoppingIL של Google, מציעים באתר 25% הנחה על כלל המוצרים ומשלוח חינם + 5% לנרשמים באתר.

מחיר לפני הנחה: החל מ-585 שקל לסט תמונות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

MECASA

מי קאסה. נועה לוצקי,
מי קאסה/נועה לוצקי

מותג ישראלי, שהוקם ע"י מיכל פינק. מיקאסה עוסק כל כולו במוצרים שאנו תולים בבית - מדפים, תאורה, ערסלים, מתלים ועוד. הדגש על שילוב חומרים, ושימוש בטרנדים הקיימים עם אינטרפרטציה על זמנית. רוב המוצרים מיוצרים בארץ.

לרגל ShoppingIL של Google, מציעים באתר הנחה של 30% על כל המתלים, יתר המוצרים עד 50%.

מחירים לדוגמה לפני הנחה: מדף עם רצועות עור 325 שקל, ערסל במקום 550 שקל כולל ערכת תלייה ומשלוח.

IDANA

עידנה. יחצ,
עידנה/יחצ

מאחורי עידנה עומד עידן עמר, דור שלישי למשפחת נגרים, מעצב תעשייתי ומנהל פרויקטים. בשנים האחרונות נראה כי אחד הטרנדים הבולטים ביותר בעולם הוא הריהוט הסקנדינבי ו- IDANA הינה אחת מהחלוצות בתחום הריהוט הסקנדינבי ומייבאת לארץ מותגים מובילים עם דגש על אסתטיקה, ייחודיות וחדשנות. הסגנון מזוהה עם ריהוט מעץ מלא בפלטת צבעים ניטראלית בגוונים בהירים ובקווים פשוטים תוך שילוב מוטיבים טבעיים המזכירים נופים שלווים של מדינות צפון אירופאיות. הריהוט הסקנדינבי הוא דומינננטי לאורך שנים בעיצוב הבית.

לרגל ShoppingIL של Google, יציעו הנחות של עד 25%.

מחירים לדוגמה לפני הנחה: קופסאות שעם החל מ-60 שקל, מדף עגול מעץ תלוי מהתקרה - החל מ-2471 שקל לפני הנחה

העץ הנדיב

העץ הנדיב. יחצ,
העץ הנדיב/יחצ

העץ הנדיב מציע רהיטים מעוצבים המיוצרים באיכות מעולה, מעץ מלא וראטאן טבעי עשויים בדרך מסורתית ובעיצוב עכשוי וחזקים להפליא. את העץ הנדיב הקימו יוסי ואיתן, חברים, לאחר שיוסי חזר משליחות בחו"ל, ונחשף לריהוט מיוחד ויפה אצל חבר שהכיר בצרפת, שהסתבר לו כי הוא בעל מפעלים לרהיטים. עם השנים החליטו החברים לייבא את הרהיטים שעשוייים בדרך מסורתית, אך בעיצוב עכשווי ולהפיץ את בשורת העיצוב, כדי שגם הבתים בישראל ייהנו מהטאץ הייחודי. את העסק הקימו ב- 2017 ומאז מייבאים קולקציות של ריהוט ואקססוריז לבית ולחוץ, ממבחר ספקים ומדינות בחו"ל, ובאתר ניתן למצוא מבחר רחב של ריהוט, פריטי הום סטיילינג, ריהוט פנים וחו"ל. ב"עץ הנדיב רהיטים" הם שמים את הלקוח בראש, וניתן למצוא בגוגל למעלה מ- 600 ביקורות של לקוחות מרוצים ומפרגנים בציון מקסימלי 5.

ולרגל ימי ShoppingIL של Google, מציעים באתר מבצע מחירים ללא מע''מ ומשלוחים חינם + בנוסף יש באתר מחלקת מבצעים עם הנחות של עד 50%.

Sheepy

שיפי. רומתן פתרונות מתכת,
שיפי/רומתן פתרונות מתכת

רומתן פתרונות מתכת הוקמה לפני עשרים ושלוש שנים כמסגרייה אומנותית בבעלות יוסי גבאי שגדל ולמד במסגרייה של אביו וכיום מנוהל ע"י ילדיו. הדור השלישי במשפחה, רום גבאי, הצטרף גם הוא לעסק לפני כ-3 שנים. בקורונה רום עזב עבודה בהייטק, החליט לפתח את העסק גם לפעילות און ליין והקים את Sheepy נישת האונליין של המותג המתמחה בייצור ובשיווק מוצרים מעוצבים ומיוחדים לבית ולמשרד. באתר ניתן למצוא שולחנות סלון וקפה, מדפים, שטיחים, קישוטי קיר, קונסולות ושידות ועוד. בשיפי מספרים שאם יש לכם פריט שלא מצאתם באתר, אתם עדיין יכולים לקבלו באמצעות שרטוט החזון שלכם על נייר וידאגו לספק לכם את המוצר.

לרגל ShoppingIL של Google, מציעים באתר הנחה של 30% על הפריט השני במהלך חודש נובמבר ולאורך כל החודש הקרוב צפויות הנחות נוספות ושונות.

מחיר לדוגמה לפני הנחה: שולחן צד המשלב עץ ופרזול 519 שקל

Plant it

פלנט איט. יחצ,
פלנט איט/יחצ

ואיך אפשר שלא להכניס את הטבע, באופן הכי טבעי שלו?

שנים של מגורים בעיר הגדולה והנמרצת הובילו לחיפוש אחר השילוב בין הטבע והשקט לסגנון החיים האורבני. מפרויקט שהתחיל במרפסת הביתית שלהם, פלנט איט צמחה תרתי משמע.

בשנת 2020 פלנט איט חברה לקבוצת ארטרה, המחזיקה גם את Flowernet, אתר המתמחה במכירה ושיווק של פרחים ומוצרים צומחים והכוונה המשותפת היא להמשיך לצמוח ולשלוח לכם טבע ירוק, חי ומשמח עד הבית, בקליק. Plant it מאמינה כי ניתן ליצור חיי יום יום טובים יותר על ידי הכנסת הטבע לבית או למשרד ומסייעת לעזור ללקוחות לבחור את הצמח והעציץ הנכון למרחב הנבחר בבית/ במשרד, להזמין אותו עד הבית בקלות, ולטפל בו בצורה הטובה ביותר.

לרגל ShoppingIL של Google, מציעים באתר במהלך חודש נובמבר צמח דקל חמדוריאה S בקאפ יוטה במתנה בכל הזמנה מעל 200 שקל, ללא צורך בקוד קופון.

כל העסקים בכתבה משתתפים ב- ShoppingIL by Google שמציין השנה עשור של תמיכה בעסקים מקומיים באמצעות קידום המסחר המקוון בישראל. כחלק מהמאמצים הנרחבים לחיזוק הכלכלה בארץ, האירוע השנה אינו תחום בזמן ופתוח בפני כל עסק ישראלי שרוצה להצטרף. חפשו את לוגו ShoppingIL באתרים אהובים או גלו אתרים חדשים ועזרו להם לצמוח, במיוחד עכשיו.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully