וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגישו בבית: יוזמות ותרומות למפונים

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 12:22

מימין לשמאל סוסי לוינסקי ראש קהילת קיבוץ ניר יצחק וזיו ארזואן מנכ"לית מלונות קיסר פרמייר. יחצ,
מימין לשמאל סוסי לוינסקי ראש קהילת קיבוץ ניר יצחק וזיו ארזואן מנכ"לית מלונות קיסר פרמייר/יחצ

כ-400 תושבי קיבוץ ניר יצחק שהתארחו במלון קיסר פרמייר אילת מה-8.10 ערכו בסוף השבוע ל-150 עובדי המלון מסיבת פרידה כדי להביע תודה על הלב הרחב, הרבה אהבה ושירות מסור מכל הלב לקראת עזיבתם את המלון. חברי הקיבוץ העניקו לכל עובדי המלון מתנות וערכו גם חידון במסגרתו חילקו לחלק מהעובדים טאבלטים, לפטופים ועוד.

סוסי לוינסקי ראש קהילת קיבוץ ניר יצחק: "אנחנו מודים ל-150 מלאכים עובדי המלון ששירתו אותנו מכל הלב והפכו לחברים ובני משפחה".

מזליק'ה סויד חברת הקיבוץ ציינה שמנכ"לית המלון זיו ארזואן ועובדי המלון יצאו מגדרם לסייע לחברי הקיבוץ לא עזבו אותם לרגע כדי להעניק להם הרגשה של בית חם ואוהב.

אבי אלה, בעלים של רשת מלונות קיסר פרמייר, רכש עבור חברי הקיבוץ מספר זוגות אופניים כדי להנעים את זמנם.

זיו ארזואן, מנכ"לית המלון קיסר פרמייר אילת: "זכינו בענק לארח את חברי קיבוץ ניר יצחק, זאת פרידה קשה אבל אני בטוחה שחברי הקיבוץ יחזרו למלון להתארח בחופשות שלהם."

מבצע של רמי לוי למען החיילים. יחצ,
מבצע של רמי לוי למען החיילים/יחצ

"רמי לוי שיווק השקמה" בקמפיין הצדעה לחיילי צה"ל במסגרתו הנפיקה הרשת מאות אלפי דסקיות עם הכיתוב "ליבנו עם חיילי צה"ל". הדסקיות זמינות בכל 56 סניפי הרשת ובאתר בעלות של 5 שקלים בלבד.

זאת פעילות נוספת של רשת רמי לוי להבעת הזדהות בחיילי צה"ל. עד כה תרמה הרשת למעלה מ-5 מיליון שקל בחלוקת ציוד וחבילות מזון לחיילי צה"ל בתקופת מלחמת "חרבות ברזל".

יפית אטיאס לוי, סמנכ"לית השיווק ברשת "רמי לוי שיווק השקמה": "זהו צעד נוסף להודות לחיילי צה"ל חדורי המטרה הפועלים בנחישות בגבורה ובאומץ לב - עם ישראל חי".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
יפית אטיאס לוי, סמנכ"לית השיווק ברשת רמי לוי שיווק השקמה, עם הדיסקית. יחצ,
יפית אטיאס לוי, סמנכ"לית השיווק ברשת רמי לוי שיווק השקמה, עם הדיסקית/יחצ
רמי לוי  עם בת גלים שער. יחצ,
רמי לוי עם בת גלים שער/יחצ

עוד מרמי לוי: בת גלים שער אמו של גיל-עד שער ז"ל, אחד משלושת הנערים שנרצחו בפיגוע ב-2014, מציינת את יום הולדתו של גיל-עד בפרויקט "מתוק בלב" ברשת רמי לוי שיווק השקמה. במסגרת הפרויקט "מתוק בלב" נרתמת רשת "רמי לוי" לסיוע לעמותת "Sonshine" והכנסות מקניות שוקוצ'יפס/תערובת עוגה יתרמו לעמותה.

הרעיון הוא להפנות אנשים לאפות עוגות ולחלק אותם לשכנים, חברים ובעיקר לאנשים שלא מכירים כדי לעשות מתוק בלב לכל אחד.

בת גלים שער, אימו של גיל-עד שער ז"ל: "בתחילת מלחמת חרבות ברזל העמותה אימצה את כרם שלום ומחבקת את תושבי האזור וכל הכנסות מיועדות לפעילות זו".

ורד אביטן. יחצ,
ורד אביטן, סמנכ"לית ומנהלת חטיבה קמעונאית במרכנתיל/יחצ

בנק מרכנתיל הקים מיזם 'כוכבי הצפון' - תכנית סיוע ייעודית עבור ילדים ובני נוער שפונו מיישובי הצפון במהלך המלחמה. התכנית הושקה ומומנה על ידי בנק מרכנתיל ובשיתוף עם עמותת 'הזנק לעתיד'. "כוכבי הצפון" תספק מענה חינוכי חברתי, הכולל פעילויות יצירה, משחקי ספורט, שיעורים פרטיים, סיוע בלמידה ותגבור במקצועות השונים.

התכנית פועלת באמצעות סטודנטים שביקשו לקחת חלק משמעותי בפעילות לחיזוק העורף האזרחי. עשרות הסטודנטים שהצטרפו למיזם זוכים למלגת לימודים מבנק מרכנתיל המסייעת להם בתקופה מאתגרת זו.

הסטודנטים מקבלים הכשרה לפעילות ייחודית זאת בהיבטי התכנים, הלוגיסטיקה וחיבור עם גורמים הפועלים בשטח, ביניהם: נציגי הקהילות במלונות ובמרכזים, המכללה האקדמית כנרת (שם הוקם מרכז עבור הילדים המפונים מהצפון), מכללת גורדון, אוניברסיטת חיפה ומוסדות אקדמיים נוספים.
מקומות ההתנדבות המרכזיים בפריסה ארצית: מלונות ת"א, מלונות ירושלים, מלונות טבריה, כפר המכביה, ובישובים: אור עקיבא, פ"ת, קיבוץ רגבה, קיבוץ לוחמי הגטאות, קיבוץ כנרת ועוד
ורד אביטן, סמנכ"ל, מנהלת החטיבה הקמעונאית בבנק מרכנתיל: "בתקופה מאתגרת ומטלטלת זו, חייהם של ילדים ובני נוער רבים התהפכו מקצה אל הקצה. בימים קשים אלו אנו שואפים לקחת חלק פעיל במתן מענה לצרכים החברתיים והחינוכיים של ילדי המפונים מיישובי הצפון ולהקל ולו מעט על הניתוק מהבית ומחיי השגרה שלהם מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, בנק מרכנתיל, חברי ההנהלה והעובדים הרחיבו את העשייה בין היתר בתרומות למען החיילים בכל רחבי הארץ סיוע לחקלאים ,למרכזי הפינוי של תושבי הדרום, ולצוותי בתי החולים. הבנק ימשיך להיות חלק ולמען הקהילה."

חמ"ל משגב. יחצ,
חמ"ל משגב/יחצ

מאז פרוץ המלחה אלפי חיילים המוצבים באזור הצפון נהנים מארוחות מבושלות חמות וציוד היקפי משלים בזנות הפעילות של חמ"ל משגב שכולל מאות מתנדבים באזור משגב בכרמיאל.

המתנדבים מבשלים מדי יום כ-2,000 חמות בריאות ומשביעות ומשנע אותם תוך שעות בדדות ישירות לחיילים בקו הלחימה בצפון : בגליל המערבי , בגליל העליון , ברמת הגולן. עד היום סופקו לחיילים מעל 100 אלף ארוחות חמות אשר הוכנו על ידי מאות מתנדבים שמבשלים במטבחים פרטיים וכן באמצעות רכישת ארוחות ממטבחים מוסדיים.

בנוסף לכך סופקו חיילים אלפי פריטי ציוד לרבות ביגוד חם, פנסים, מטענים ניידים, מגבות, מזרונים, ומוצרי טואלטיקה, כל מה שזקוקים לו כשנמצאים הרחק מהבית שבועות ארוכים. עד כה אסף חמ"ל משגב כ-400,000 שקל מתורמים פרשיים והחמ"ל זקוק לסיוע בתרומות כדי לרכוש חומרי גלם ולשלם למטבחים, ולרכוש ציוד לתרומות.

לתרומות לחצו כאן.

דימיטר טזאנצב שגריר האיחוד האירופי בישראל מדליק נורות חנוכה עם אחד מהמפונים. מורג ביטן,
דימיטר טזאנצב שגריר האיחוד האירופי בישראל מדליק נורות חנוכה עם אחד מהמפונים/מורג ביטן

משלחת של שגרירות האיחוד האירופי בישראל בראשותו של השגריר דימיטר טזאנצב התארחו בכפר המכביה למפגש עם משפחות מפונים, וחגגו איתם את חג החנוכה להביע סולידריות עם מדינת ישראל.
משלחת האיחוד האירופי חילקה למשפחות המפונים והמתארחים בכפר מכביה מתנות וסופגניות, וארגנה למפונים הופעה של הזמר בניה ברבי. לאחר ההופעה הצטרף השגריר לסמנכ"ל מכבי תנועה עולמית, הרב קרלוס טפיירו, לטקס הדלקת נרות חנוכה.

השגריר טזאנצב ציין: "אנו יודעים שחג החנוכה השנה הוא לא כמו חגי חנוכה אחרים, כי המפונים לא יכולים להדליק את נרות חנוכה בבתים שלהם. משפחות רבות נאלצות לציין את החג ללא יקיריהם שנהרגו או נחטפו ע"י ארגון הטרור חמאס". האיחוד האירופי מגנה בתקיפות את הפוגרום שהיה ב-7 לאוקטובר וקורא לשחרר את החטופים באופן מידי".

אמיר גיסין מנכ"ל מכבי תנועה עולמית:" תנועת מכבי מודה לשגריר האיחוד האירופי ולצוותו על ביקורם והזדהותם עם משפחות החטופים ומדינת ישראל בימים מורכבים אלו. תנועת מכבי תוסיף ותפתח את קשרי הידידות עם מדינות האיחוד האירופי בעזרת מועדוני וחברי מכבי באירופה".

הדלקת נרות במלון קיסר. יחצ,
הדלקת נרות במלון קיסר/יחצ

בהדלקת נר ראשון של חנוכה במלון "קיסר פרמייר" באילת, הכינוו השף שמעון ביטון והשף קונדיטור קובי מלכה חנוכיית ענק משוקולד ( בגובה של 60 ס"מ) והשפים, ביחד עם מנכ"לית המלון זיו ארזואן, הדליקו בלובי המלון נרות חנוכה בצבע כתום להזדהות עם משפחת ביבס שנחטפו ע"י ארגון הטרור חמאס. לאחר הברכות ואכילת סופגניות ציינה מנכ"לית המלון ארזואן: "אנחנו כולנו תקווה שאת שאר נרות החנוכה נדליק עם משפחת ביבס המאוחדת ואז תהיה לנו שמחת חג אמיתית".

בתמונה מימין לשמאל: שי אסיה מנכ"ל מלון קיסר פרמייר ירושלים, וזוג אחיה וליאורה צימרמן עם בנם לביא והבת הילה. יחצ,
בתמונה מימין לשמאל: שי אסיה מנכ"ל מלון קיסר פרמייר ירושלים, וזוג אחיה וליאורה צימרמן עם בנם לביא והבת הילה/יחצ

שי אסיה, מנכ"ל מלון "קיסר פרמייר", ירושלים ארגן לאחיה וליאורה צימרמן תושבי שדרות שמתארחים במלון מסיבת ברית מילה לבנם שנולד בזמן שהם מתארחים במלון ושמו בישראל לביא.

אחיה וליאורה שמתארחים במלון למעלה מחודש התרגשו מאוד מהאירוע שערך המלון לכבודם והודו בהתרגשות לשי אסיה על אירוח החם והמחבק.

אחיה ציין : "נזכור לכל החיים את אירוע המרגש שערך המלון למעננו" .

תרומות עמינח לחיילים. יחצ,
תרומות עמינח לחיילים/יחצ

הצבא שלנו צועד על קיבתו אבל גם ולא פחות חשובה זו איכות השינה של החיילים שלנו. שינה איכותית משפיעה ישירות על תפקוד וחשובה לחיילים, הנדרשים לריכוז ותיפקוד ברמה הגבוהה ביותר. חברת עמינח נרתמה מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל" להבטיח לחיילים והלוחמים שלנו שינה איכותית ותרמה עד היום כבר אלפי מזרנים לבסיסי צה"ל השונים, בסיסי חיל האויר, גדודי צנחנים, עמותת גולני, שייטת 13, עמותת "אחים לנשק" ועוד.

עמינח מחזקת את ידי החיילות וחיילי צה"ל, כוחות הבטחון וההצלה ונרתמת למאמץ הלאומי במחווה ובתקווה לימים טובים יותר.

שליח UPS. יחצ,
שליח UPS/יחצ

זכיינית UPS בישראל מפיקה קטלוג ייחודי של עסקים קטנים מהעוטף עבור לקוחותיה המעוניינים לשלוח מתנות לחו"ל במהלך חג המולד. הקטלוג מכיל עסקים מהעוטף והדרום, שאת מוצריהם תקדם UPS ותפרסם בקרב אלפי לקוחותיה בישראל. בנוסף, UPS תעודד את לקוחותיה לרכוש מן העסקים הללו על ידי מתן הנחה של 20%, מתוכם 10% יתרמו על ידי החברה לשיקום יישובי עוטף עזה.

בין העסקים שנכללים בקטלוג: "פתורה בוטיק משפחתי" משדה משה שבחבל לכיש, המציע מארזי שמן זית, ממרחים ועוד; "הסבון של דדה" מכוכב מיכאל שבמועצה האזורית חוף אשקלון, המציע סבונים טבעיים, נרות ומוצרי עץ; "השוק של פרנצ'סקה" מהיישוב גילת שליד אופקים, שמציע ממרחים ביתיים ותערובות תיבול מיוחדות; ו"הללויה" מעין הבשור שבחבל אשכול, המציע ממרחים מבוססים שמן זית מחקלאות הנגב.

רונן כהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות זכיינית UPS בישראל, מציין כי "מדי שנה אנו מציעים ללקוחותינו אפשרויות שונות ומגוונות לשילוח מתנות במהלך חג המולד. דווקא השנה חשוב לא לוותר על שליחת המתנות. קוראים לחברות לתמוך בעסקי הדרום והעוטף, לחזק אותם ולאפשר לגלגלי המשק להמשיך לנוע".

עודד שרעבי, בעל העסק ה"סבון של דדה" ממושב כוכב מיכאל, מציין כי "אנו מודים ל-UPS על הפרויקט הייחודי, ההתגייסות לטובת עסקים קטנים בעוטף ובדרום, והעזרה והמחשבה שכלל אינן ברורות מאליהן".

הכנת בובות כפפה לילדי העוטף. יחצ,
הכנת בובות כפפה לילדי העוטף/יחצ

לילדי העוטף, אפיית עוגות לחיילי הנדסה קרבית , הקמת קיר תמיכה לחטופים ועוד - פעילות התנדבותית ענפה בבית הדיור מוגן "פאלאס רעננה" מקבוצת עזריאלי בתקופת מלחמת "חרבות ברזל". מתחילת המלחמה דיירי "פאלאס רעננה" השקיעו את מלוא המרץ בעשרות פעילויות למען תושבי עוטף ישראל, משפחות החטופים וחיילי צה"ל. בין הפעילויות היו: גיוס תרומות ע"י הדיירים בסך של כ-30,000 שקל שנתרמו לרכישת ציוד לחיילים, הכנת ארוחות חמות ליחידת מודיעין של רחפנים ומזל"טים הממוקמת באזור עוטף ישראל. מכירת 500 עציצי אמריליוס מקיבוץ סעד שבעוטף ישראל כאשר כל ההכנסות ניתנו ישירות לטובת הקיבוץ. דיירות הבית סרגו כ-150 כובעי צמר שנשלחו לפלוגת מילואים בחטיבת כרמלי בצפון הארץ. דיירי הבית מחוג האומנות הכינו שלל בובות כפפה לילדי העוטף אשר הוכנו בכדי להנעים את זמנם של ילדי העוטף. משלחת של דיירות ועובדות יצאה לחלוקת שקיות ארוזות עם בובות, חטיפים ומתוקים למשפחות מכפר עזה השוכנות בשפיים.

בדיור המוגן "פאלאס רעננה", דיירי הבית נפגשו להכנת חלות מתוקות לחיילים והפרשת חלה. שישים החלות שהוכנו ונאפו, נשלחו לפלוגת חץ של קורס קציני הנדסה קרבית בדרום. מבצע הדיסקיות הגיע גם לפאלאס רעננה. מאות דיירים וצוות הבית רכשו דיסקיות הזדהות עם משפחות החטופים אשר מהוות תרומה לציוד עבור חיילי צה"ל ומשפחות החטופים. במלאת חודש לתחילת המלחמה, הוקם קיר תמיכה עם כלל חטופי המלחמה. דיירי ועובדי הבית התכנסו לדקת דומיה ולהדלקת נר לזכר נרצחי האסון ולשובם כל כלל החטופים וחיילי צה"ל.

דיירות הבית בשילוב צוות העובדים נרתמו לפרוייקט ארצי בשם "כלניות לפני הגשם" של יצירת כלניות מקרמיקה. כחלק מן המיזם יצרו עשרות כלניות קרמיקה גדולות אשר יוצבו בבתי העלמין שבעוטף.
דיירת הבית עדינה טאו ציינה: "חווית הנתינה גורמת לה לתרום ולתת לאחר. נהניתי מאוד מהעשייה וזה מילא אותי בשמח והתרגשות". דיירת הבית אורה רוט הוסיפה:"אני ודיירי הבית התגייסנו במלוא המרץ להתנדב לפעילויות רבות ,אך הצטערנו על הנסיבות".

שלומית רביד, מנכ"לית בית הדיור המוגן "פאלאס רעננה": "בימים קשים אלה, דיירי פאלאס רעננה התגייסו כולם באופן מעורר התפעלות והערכה למען תושבי העוטף, חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, במבצעים, יוזמות מגוונות ובתרומות. ועל כך תודתנו הגדולה."

רוש בובאה לפיטרו הכט. יחצ,
רוש בובאה לפיטרו הכט/יחצ

בית "פיטרו הכט" יעניק תרומה של 10% מכל קנייה שירתמו לשיקום עוטף עזה.

פיטרו הכט מציגה לקהל הישראלי תחת קורת גג אחת, מגוון ייחודי ומעורר השראה של מותגי ריהוט בינלאומיים המתמחים בעיצוב והלבשת טוטאל לוק לבית. נבחרת המותגים שפיטרו הכט מציעה בבלעדיות, הנם: Roche Bobois, Fendi Casa Bentley Home, Ditre Italia, Porada ועוד, כך שניתן להתרשם מהטרנדים המובילים מהעולם ופריטים אשר יתאימו באופן מושלם לכל סגנון וחדר בבית.

רשת חנויות ברזילי. יחצ,
רשת חנויות ברזילי/יחצ

רשת ברזילי היא רשת משפחתית, הוותיקה ביותר בארץ המתמחה בייצור חדרי ילדים ונוער. הרשת הוקמה בשנת 1948 ופועלת עד היום במלוא העוצמה. לחברה מפעל בקיסריה, אשר מייצר רהיטים כחול לבן.

עקב המצב הביטחוני הנוכחי ולאור המלחמה המתמשכת, רשת ברזילי עסקה מימיה הראשונים של המלחמה בתרומות נרחבות של מזרוני שינה ומזרני שטח ליחידות צה"ל השונות בארץ. הם הגיעו לכל חלקי הארץ בכדי שהחיילים יוכלו לפחות להעביר את השינה שלהם בנעימים. בנוסף, הרשת אף תרמה למשפחות תושבי העוטף והדרום המפונים מבתיהם ושוהים בדירות זמניות במרכז לאור המצב בכל אשר נזקקו .

רשת ברזילי הכינה מבצעים מיוחדים והנחות לכל תושבי העוטף וכל התושבים בארץ אשר נזקקים לרהיטים חדשים עקב המצב הביטחוני. הן בהנחות גדולות של 20% והן באספקות מהירות ככל האפשר לכל חלקי הארץ.

חיילי יחידת הנדסה קרבית עם מנכ"ל פלאנט אלי הולנדר, שלישי מימין. יחצ,
חיילי יחידת הנדסה קרבית עם מנכ"ל פלאנט אלי הולנדר, שלישי מימין/יחצ

קבוצת פלאנט אימצה יחידה של הנדסה קרבית ומספקת להם את כל הצרכים של החיילים ונהנתה בחיוב לבקשת החיילים להדפיס להם חולצות מותאמות ליחידה עם תמונות החטופים. על החולצות מודפס המסר "אנחנו לעולם לא נעזוב בלעדיכם".

אלי הולנדר, בעלים ומנכ"ל של קבוצת פלאנט : "מהיום הראשון של מלחמת חרבות ברזל נרתמנו לרכוש לחיילי צה"ל באזור עוטף ישראל מזרונים ציוד טקטי, לבוש, אוכל ועוד". הולנדר, משפחתו ועובדי החברה נמצאים זה היום ה-39 באזורים בהם מכונסים חיילי צה"ל באזור הדרום והצפון, לבדוק מה חסר לחיילים ולהתארגן באופן מיידי לספק את בקשתם, לרוב מכספי החברה וחלק מתרומות. קבוצת הולנדר היא יבואנית מותגי שעונים והאקססוריז הגדולה בישראל.

מתחם אוהלים בכפר המכביה. צילום מורג ביטן, אתר רשמי
מתחם אוהלים בכפר המכביה/אתר רשמי, צילום מורג ביטן

"מכבי תנועה עולמית" משיקה פרויקט לאומי במתחם אוהלי גלאמפינג בכפר מכביה -לנפגעי פוסט טראומה ממסיבת נובה ב-7 באוקטובר - תוכנית "באלנס -המקום לנשום". במתחם אוהלי הגלאמפינג, שהוקם לאחרונה בכפר מכביה ונתרם ע"י חברת GLOW במימון פדרציית שיקגו, וכולל כ-30 אוהלים יפעל מיזם תמיכה מקצועית לניצולי מסיבת נובה בעוטף עזה, שיתופעל ע"י "מכבי תנועה עולמית" בשיתוף 2 עמותות : עמותת "לב בטוח" שכוללת כ-500 פסיכולוגים, פסיכיאטרים, עובדים סוציאליים קליניים, פסיכותרפיסטים ומדריכים קליניים מוסמכים בעלי ניסיון בעבודה עם חוויות טראומתיות קשות ומזעור נזקים פסיכדליים.

עמותת "אחים ליוגה" שנוסדה לטפל באנשים המתמודדים עם חווית פוסט טראומה על רקע ביטחוני ותת להם כלים לשגרת חיים בריאה. התוכנית כוללת יוגה כדרך חיים ומשלבת כלים כמו תרגול פיזי רגיש ומותאם נשימה נכונה הרפיה, תזונה, חשיבה חיובית ומדיטציה ועוד. התוכנית של עמותת אחים ליוגה מנוהלת ע"י מורים ליוגה שיבננדה יוגה רגישה לטראומה וצוות טיפול קליני. העמותה נוצרה בהשראת ארגון ease at Warriors שעובד משנת 2011 באמצעות יוגה להלומי קרב בצבא ארה"ב.

רואי הסינג - סמנכ"ל מכבי עולמית ומנכ"ל המכביה : "מכבי תנועה עולמית פתחה את שעריה בפני כ-1,000 תושבים מפונים שמתארחים במלון כפר מכבייה מאז ה- 8 באוקטובר, במסגרת אירוח המשפחות הוקמה עיר קטנה " הכוללת מערך של פעילויות תרבות, חינוך, ספורט כל זאת במקביל לקמפיין למען החטופים שמנהלת המכביה #sportspeaksup הקורא לגייס את עולם הספורט העולמי להשמיע קולם למען שמירה על שלומם של החטופים. כעת, אנו מבינים כי ביכולתנו לסייע בטווח הארוך לנפגעי הטראומה ולכן הקמנו את מתחם הגלאמפינג שייתן מענה לנפגעי פוסט טראומה ולאפשר להם מרחב בטוח ונשימה בטוחה".

עופר בבלי, מנהל הפדרציה של שיקגו בישראל: "הקהילה היהודית של שיקגו רואה חשיבות מיוחדת בעמידה לצד מכבי העולמית בימים אלה. התמיכה במפונים כתוצאה מהמלחמה היא משימה לאומית ממדרגה ראשונה וקהילת שיקגו שמחה לסייע למכבי העולמית אשר לקחה על עצמה משימה קריטית זו ומבצעת אותה על הצד המקצועי והטוב ביותר".

הריטריט מסובסד במלואו וללא עלות. מחזור ראשון נפתח כבר השבוע ב- 16/11, והרשמה אליו מתבצעת דרך הלינק.

מימין לשמאל : דורית אור לב, מנהלת ערב  במלון קלאב הוטל אילת, עם הזוג ליז ומאיר דהן ובנם רון משה. יחצ,
מימין לשמאל : דורית אור לב, מנהלת ערב במלון קלאב הוטל אילת, עם הזוג ליז ומאיר דהן ובנם רון משה/יחצ

במלון קלאב הוטל אילת, שבו מתארחים מאות תושבים מפונים מאזור עוטף ישראל והדרום, חגגו אתמול מסיבת ברית מילה לתינוק שנולד לזוג ליז ומאיר דהן תושבי מושב שובה מעוטף ישראל.

הנהלת המלון ארגנה למשפחת דהן מסיבת ברית מילה עם כל המשפחה והחברים, ואחרי ימים לא קלים שעברו על המפונים הייתה שמחה גדולה באירוע. שמו של הרך הנולד - רון משה.

נור עמר מנכ"ל רשת קלאב הוטל : "משפחת דהן יהיו אירוחי הכבוד במלון בתאריך ההולדת הבן ב-5 השנים הקרובות".

הלן דורון למען החיילים. יחצ,
הלן דורון למען החיילים/יחצ

לאחר שתרמה בתחילת המלחמה כ- 7,000 ערכות ללימוד אנגלית לילדים מפוני עוטף עזה השוהים במלונות ובבתי הארחה, ממשיכה חברת "הלן דורון" הפועלת ב - 40 מדינות ברחבי העולם, בהתגייסות למען ילדי ישראל ותרמה בשישי האחרון (10.11) כ 1,000 ערכות ללימוד אנגלית עבור מרכזי הלימוד שהוקמו בעיר רמת גן על ידי העירייה, למען הילדים שפונו מבתיהם ושוהים בעיר, ושגרת הלימודים שלהם הופסקה באחת.

כמו כן במהלך השבוע האחרון (כולל ביום שישי האחרון) התגייסו מידי בוקר כ 100 עובדי ומנהלי הלן דורון, במשרדי המטה במשגב שבצפון הארץ, להכנת אוכל, מאפים ועוגות עבור חיילי צה"ל הנלחמים בצפון הארץ ובדרומה. האוכל הנשלח לחיילים הוא מזין, טבעוני ובריא.

לדברי הלן דורון, מנכ"לית ומייסדת החברה: "כחלק ממדיניות החברה וערכיה, הדוגלת בקידום שמירת איכות הסביבה, הגנה על בעלי החיים וטבעונות, אנו רואים בתרומתנו זכות גדולה לסייע ככל שניתן למאמץ המלחמתי. כמו כן הילדים שנפגעו עקב המלחמה, זקוקים לתעסוקה, אפשרות ללמידה והיסח הדעת, בזמנים קשים אלו. לדבריה: "נמשיך במהלך הלחימה לתמוך מהעורף בחיילי צה"ל ובכוחות הביטחון שמגנים בחירוף נפש על מדינתנו. עובדי החברה מתגייסים בלב חפץ למענם ושמחים להכין להם אוכל בריא ומזין ....ומי ייתן שישובו לביתם בשלום."

ליצירת קשר וקבלת ערכות לימוד אנגלית במייל: Israel@helendorongroup.com

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully