וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המלחמה: רשתות הנעליים בעיצוב לוגו מחודש

כחלק מההתגייסות והגאווה הלאומית, גלי ו-NINE WEST עיצבו מחדש את הלוגו. כל הפרטים בפנים

לוגו חדש גלי. יחצ,
לוגו חדש גלי/יחצ

לראשונה זה 14 שנה, המותג הנחשב ל"הכי ישראל" 'גלי' מעדכן את הלוגו שלו בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" כאות הזדהות ותמיכה בחיילי צה"ל, כוחות הביטון ותושבי המדינה.

גלי, מותג ההנעלה שהוקם בשנת 1975 כרשת הנעליים הראשונה והגדולה בישראל, לכל המשפחה, מחליף ומעדכן את הלוגו, עם סמלי מדינת ישראל ובצבעי הדגל. הלוגו הידוע והמוכר של גלי בצבע ירוק הוחלף ללוגו בצבעי כחול לבן המשלב עיטור של דגל ישראל המתנוסס בגאון. גם הסיסמא של המותג הוחלפה בימים אלו ברוח התקופה, תחת הכותרת: "צועדים יחד. איתכם ולמענכם." השימוש בלוגו החדש יעשה החל מהשבוע הקרוב בכל ערוצי הדיגיטל, בפלטפורמות הפרסום השונות של גלי ובנקודות המכירה.

לדברי גנית אלון, סמנכ"לית שיווק וקמעונאות בקבוצת בריל, המפעילה את רשת גלי: "המותג גלי מזוהה עשרות שנים עם הערכים המתבססים על ישראליות. לאורך היסטוריה רבת שנים ליווה המותג את כוחות הבטחון וייצר נעליים עבור חיילים, חיילות וכוחות ההצלה. אנו מחוברים בשורשי הווייתנו לחברה הישראלית, בה נולד והוקם המותג שהפך לרשת הנעליים הראשונה בישראל. דורות שלמים של ילדים גדלו על נעלי גלי ונהנו מהם גם בבגרותם ובהגיעם לצבא הגנה לישראל. בנוסף לריענון ועדכון הלוגו כל הנהלת גלי ועובדיה התגייסו להכנת משלוחים ותרומות מרוכזות של נעליים, גרביים, גופיות ותחתונים, עבור חיילי צה"ל, כוחות הבטחון ולתושבי עוטף עזה והדרום, שפונו מביתם. לדבריה: "החלפת הלוגו, כחלק ממערך התמיכה במדינה ובכוחותינו, בימי מלחמה קשים אלו היא אך טבעית".

לוגו חדש NINE WEST. יחצ,
לוגו חדש NINE WEST/יחצ

כאות הזדהות, כמחווה וסולידריות, המותג הבינלאומי ניין ווסט יוצא במהלך יוצא דופן לנשות ישראל, הנמצאות בחזית ובעורף, תחת הכותרת: "מצדיעים לעוצמת הנשים בחזית ובעורף".

במסגרת המהלך עוצב לוגו ייחודי לישראל בצבעי הדגל כחול/לבן, המשלב איור לב ובתוכו מתנוסס דגל ישראל. הלוגו יעלה בכל הנכסים הדיגיטליים של המותג, בניהם: אינסטגראם, פייסבוק, טיק-טוק, וכן בכל אמצעי הפרסום והמדיה.

בנוסף לעדכון הלוגו, מנהלי ועובדי ניין ווסט בישראל פועלים בשבועיים האחרונים, מאז פרוץ המלחמה, להירתם ולתרום נעלים, תיקים וגרביים לחיילות צה"ל, לכוחות הביטחון ולתושבות עוטף עזה והדרום.

לדברי גנית אלון סמנכל"ית השיווק של ניין ווסט ישראל: "הישגים רבים נזקפים בימים אלו בחזית ובעורף לזכות הנשים הגיבורות בישראל, המעוררות השראה בכל העולם. באמצעות מהלך זה אנו רוצים להצדיע לכל אישה באשר היא, ולהגיד תודה והוקרה על הירתמותן המיידית של חיילות ואזרחיות להילחם, ליזום, לתמוך, לעזור, ולתת כתף לצה"ל ולתושבי עוטף עזה. אנו מודעים לכך שאתגרים רבים מוטלים בימים קשים אלו על נשות ישראל המגוייסות למשימה, וכמותג נשי מוביל יש לנו אחריות להמשיך לתמוך, לפעול, לעודד ולחזק ככל הניתן, הן באמצעות תרומות, עשייה והרמת המורל".

המותג האמריקאי ניין ווסט, מיובא ומשווק בישראל ע"י קבוצת בריל. למותג 30 חנויות בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully