וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרים וחבלים: יוזמות העיצוב לעם ישראל ולצה"ל

קמפיין מיוחד של יעל שלביה לשיפור מצב הרוח, חבל תלייה למחבלי ה-7 באוקטובר בכיכר דיזנגוף ומחווה של Scoop לכוחות הביטחון. וגם: תרומת שופרות וריהוט

יעל שלביה בקמפיין לזר פור יו/דניאל ישראל

רשת ZER4U צילמה קמפיין מיוחד המצדיע ומחזק את החיילים וכוחות הבטחון ומייחל לחזרת החטופים כולם במהירה. יעל שלבייה, פרזנטורית ZER4U, מככבת בסרטון שיעלה ברשתות חברתיות, טיקטוק, אינסטגרם, יוטיוב ופייסבוק, תחת המסר שאין כמו פרחים לשיפור מצב הרוח ובנוסף, החשיבות בסיוע למגדלי הפרחים שחווים גם הם ימים לא פשוטים בתקופה זו. יעל סיפרה שבימים אלה היא עסוקה בעיקר בפעילויות התנדבותיות, הסברתיות וגיוס תרומות במה והיכן שיכולה. ופרחים אכן משפרים לה את מצב הרוח גם בימים הקשים. יחד ננצח.

מיצג חבל תלייה בכיכר דיזנגוף. רוזנבאום תקשורת,
מיצג חבל תלייה בכיכר דיזנגוף/רוזנבאום תקשורת

היום, א', התעוררו תושבי תל אביב למיצג ענקי במרכזה של כיכר דיזינגוף שקורא לעונש מוות למחבלים המעורבים בטבח ה-7 באוקטובר.

במסגרת המיצג שהוקם הבוקר (א'), הוצבו כנפי מלאך ענקיות המורכבות מתמונותיהם של כלל נרצחי השביעי באוקטובר, כשלפניהן מוצב גרדום- חבל תליה ענקי, ולפניו הכיתוב: "מחבלי טבח אוקטובר לחבל התליה".

המיצג הוקם לפנות בוקר ע"י מתנדבי תנועת "החזית האזרחית", אשר הגיעו בשעה המוקדמת לאחר שבשבוע שעבר הודיע עירית ת"א כי איננה מאשרת את הקמת המיצג, דבר שעורר זעם גדול בתנועה, ומה שהביא בסופו של דבר להחלטה להקים את המיצג בכל זאת, גם ללא אישורים, זאת בשל חשיבות המסר.

תנועת "החזית האזרחית" קמה מיד לאחר טבח אוקטובר, ותוך זמן קצר צברה עשרות אלפי חברים ברשתות החברתיות, בין היתר באמצעות סדרת הסרטונים שיצרה בשפה הערבית, אשר פנו אל אנשי החמאס ותושבי עזה תוך יצירת לוחמה פסיכולוגית קשה מולם, דבר שהביא למאות מיליוני צפיות כשרבים מתוכן הגיעו מהעולם הערבי.

כעת, מודיעים בתנועה כי הם רואים במיצג המחאה, עוגן מרכזי ראשוני בהובלת מטרותיה אשר הוגדרו עם הקמתה, בין המטרות השונות - הבטחה כי מדינת ישראל תפעל במסגרת הלחימה בעזה אך ורק בהתאם לצרכיה הביטחוניים והאסטרטגיים וללא התחשבות בגורמים זרים, זאת לצד דרישה לעונש מוות למחבלי טבח אוקטובר.

עופר רוזנבאום, יו"ר תנועת החזית האזרחית: "הגענו לכאן הבוקר למרכז ת"א כדי להציג דרישה ציבורית גדולה ורחבה. עונש מוות למחבלים הוא כבר לא עניין של ימין או שמאל, הוא עניין קיומי והישרדותי לנוכח המציאות החדשה שכולנו התעוררנו אליה לפני חמישה שבועות. ההלם הגדול מבחינתי הוא שעיריית ת"א סירבה לאפשר לנו להקים את המיצג החשוב למען זכרם של הנרצחים והדרישה שמותם לא יהיה לשווא. בימים הקרובים אנו מתכוונים להמשיך ולקיים פעולות ברחבי הארץ כחלק מתהליך הגדילה של התנועה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
תכשיט מגן דוד לנעל בעיצוב ליאת אשורי רשת סקופ 9.90 שקל. טל טרי,
תכשיט מגן דוד לנעל בעיצוב ליאת אשורי רשת סקופ 9.90 שקל/טל טרי

תכשיטי מגן דוד הפכו מתחילת מלחמת "חרבות ברזל" לטרנד אופנתי ופריט מבוקש ביותר בקרב מגישות הטלוויזיה בישראל, מובילות דעת קהל, ואושיות אופנה. מאות נשים נוהרות לקנות את הסמל היהודי, הייחודי והעתיק, שרשרת עם תליון מגן דוד, על מנת להראות את גאוותם ואחדותם.

רשת SCOOP הישראלית החליטה לצאת כאות סולידריות במחווה לחיילי/ות צה"ל, ללוחמים/ות ולכוחות הביטחון והיא משיקה אקססוריז (תכשיט) יוצא דופן לנעלים: דסקית צבאית שעליה תליון מגן דוד. מדובר בתליון מגן דוד בצבע כסף מושחר המחובר לדסקית צבאית מודולארית, אותה ניתן לחבר לכל נעל שיש לה אבזם או רוכסן, כולל מגפון או מגף.

למשימה נבחרה הסטייליסטית ליאת אשורי שבחרה לשלב תליון מגן דויד התלוי על שרשרת חוליות של דיסקית צבאית, בהשראת צה"ל. אשורי מספרת שההשראה נלקחה מרוח התקופה ולכן למגן דויד היום יש משמעות חזקה יותר עבור כולנו. לדבריה: "בחרתי להוסיף למגן דוד מסגרת שתקיף אותו ותשמור עליו, כמסר סמלי שכל אחד מאתנו ירגיש חזק, עטוף ומוגן".

לדברי רוני אינסאנז מבעלי רשת SCOOP: "בעת הקשה הזו הפטריוטית הישראלית במיטבה וחשבנו כיצד רשת נעלים ישראלית תוכל לתת ביטוי להעברת המסרים, התחושות, והאמירות לרבים הבוחרים ללכת עם מגן דוד ולשדר אחווה, עוצמה, והזדהות עם המדינה". לדבריו: "התכשיט שעיצבנו מאפשרי לכל אחד/אחת להביע את עצמו תוך הזדהות עם המצב והמציאות המורכבת בה מדינת ישראל נמצאת. התכשיט לנעל נועד לסמל משמעויות כמו: ציונות, פטריוטיזם וזיכרון". עוד אמר אינסאנז: "אנו נמכור את התליון במחיר סמלי, שהוא מחיר העלות של סקופ".

לדברי ליאת אשורי: "אופנה היא הרבה יותר מאמצעי להתלבש פרקטי וטרנדי, היא גם פלטפורמה עצומה להעברת מסרים. חשבתי על תכשיט אקטואלי, לא מתהדר מידי ולא נוצץ, הרי לא כולם עונדים תכשיטים כמו שרשרת או עגילים אבל נעלים כולנו נועלים והייתרון בתכשיט הזה שהוא יכול להתאים ולהתחבר לכל נעל שיש לה אבזם או רוכסן".

המחיר לצרכן הינו סמלי: 9.90 שקל בלבד - להשיג בכל סניפי רשת SCOOP

הכסא הריק. יחצ,
הכסא הריק/יחצ

למעלה מ- 450 ארגונים וחברות מובילות במשק לקחו חלק ביוזמת הכסא הצהוב של כתר בשיתוף מטה החטופים והנעדרים והציבו אותו במתחמים שונים, עד שכולם ישובו הביתה.

כסא כתר הצהוב, נוצר בהשראת הסרט הצהוב - הסמל הבינלאומי להמתנה לחטופים ולשבויים.
לשם הגברת המודעות ולבקשת מטה משפחות החטופים והנעדרים, יוצרו אלפי כסאות כתר צהובים, על גבי כל אחד מהם קוד QR המפנה לאתר עם פרטי ותמונות החטופים והנעדרים. הכסאות הם תרומה לפעילות המטה ותמיכה במשפחות שחייהם נעצרו ב-7 באוקטובר.

עד כה, למעלה מ- 450 חברות מובילות במשק לקחו חלק ביוזמת "הכסא הריק" אשר מוצבים בפתחי בניינים, משרדים ומקומות ציבוריים. היוזמה אשר החלה במשרדי, מפעלי ורשת חנויות כתר בכל רחבי הארץ התרחבה בתוך כשבוע לעוד מאות מיקומים בארץ, בהם: עיריית תל אביב-יפו, כרמיאל, רמת גן, אור יהודה, יחד עם מאות חברות מובילות במשק: קבוצת BDO, קבוצת EY, ג'נרל מוטורס, סלקום, טאבולה, טבע, רפאל, ועוד מאות חברות ברחבי הארץ, מוזיאונים, תיכונים, בתי חולים, בתי ספר ומוסדות אקדמאיים.

חלוקת הכסאות מתבצעת על ידי מתנדבי המטה. ניתן לתמוך במשפחות ובפעילות המטה, גם על ידי רכישת הכסא הצהוב דרך אתר כתר, או ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית. כל הרווחים מועברים כתרומה לפעילות המטה והמשפחות.

הפנינג לילדי המפונים בקיסר פרמייר. יחצ,
הפנינג לילדי המפונים בקיסר פרמייר/יחצ

מלון קיסר פרמייר ירושלים, שבו מתארחים כ-300 מפונים מאזור הדרום מאזור הצפון ובהם כ-100 ילדים, השתתפו באירוע הפנינג שיזם המלון ומוקד טרם-רפואה דחופה לילדים, במטרה לתת לילדים קצת הפוגה מהמטח שהם חוו והרבה רגעי שמחה.

במהלך ההפנינג נהנו הילדים ממגוון פעילויות, ובהם דוכני אוכל ומגשי פיצה, פינות יצירה ועבודות יד, עמדת צילום, פינת משחקים והופעת קוסם. (כל הדוכנים נתרמו על ידי סוחרים המאיישים את בניין סיטי קורט). הצוותים הרפואיים של טרם-רפואה דחופה הפעילו "בית ספר לרפואה" לילדים עד גיל 12, שבו למדו הילדים בהתאם לגילם איך לטפל בפציעות שונות, להדביק פלסטרים, לעצור דימום ולחבוש בובות. בסיום הפעילות קיבלו הילדים תעודה של "רופא צעיר".

שי אסיה מנכ"ל מלון קיסר פרמייר ירושלים מציין: "שהמלון עושה הכל כדי להעניק למשפחות המפונות ולילדים תחושה של בית חם וחיבוק אוהב".

נועה חוריץ מנהלת מחוז ירושלים בטרם-רפואה דחופה אמרה כי "לילדים ניתנה אפשרות לעשות פעילות חווייתית כדי להחזיר להם במעט את תחושת הבטחון, והשמחה ולהפיג את תחושות חוסר האונים כתוצאה מהניתוק מהבית, בית הספר החברים".

תרומת שופרות של ארט יודאיקה. יחצ,
תרומת שופרות של ארט יודאיקה/יחצ

גבי אקשטיין, הבעלים של רשת ארט יודאיקה, החברה המתמחה במוצרי יודאיקה לבית החליט בשיתוף עם הרב יוסף א- נקווה לתרום ליחידות החיילים השונות שופרות.

השופר ידוע כסגולה לשובם של חיילים משדה הקרב בבטחה, על כן חשוב היה להם לתרום אותם.

רוזטו. יחצ,
רוזטו/יחצ

רשת הריהוט רוזטו מחבקת את משפחות העוטף שביתם חרב ב-7.10 בחיבוק גדול תורמת את חלקה ומסייעת בשיקום תחושת הביטחון ואהבת החיים של המשפחות.

20% ממחזור המכירות של הרשת בין ה-7.10 ועד סוף חודש נובמבר יוקצה לריהוט ביתם של משפחות, תוך ליווי של מעצב פנים מקצועי ובעל ניסיון רב תוך שימת דגש על תהליך הליווי שיכלול מעורבות מלאה עם המשפחה ויקנה להם תמיכה ותחושת התחדשות אופטימית.

עידן שובי הבעלים של רשת רוזטו מציין :" ניסיונינו מרובה השנים בתחום העשייה מלמד על חשיבותו של הבית כמקום מקלט , כמקום מפלט וכנקודת טעינה מחדש של האדם, עיצוב פנים מקצועי כולל סודות ורזים רבים אשר בכוחם להעניק לאדם שמרכז החלל".

חברת רוזטו פונה למעצבי פנים אשר ירצו לחבור ולשתף פעולה למטרה חשובה זו.

לפניות של מעצבי פנים- 054-7767207

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully