וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושים בתקופה של חוסר ודאות? "אני מאמינה בעיצוב הוליסטי"

כאשר חוסר הוודאות נוכח בחיינו, הבית שלנו הוא אחד הנדבכים היחידים שמאפשר לנו להרגיש רגועים ובטוחים. כך גם בבתים עליהם אמונה מעצבת הפנים קרן ניב טולדנו שמצליחה פעם אחר פעם לייצר סביבות מגורים אינטליגנטיות ומרגשות

עיצוב קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
עיצוב קרן ניב טולדנו/איתי בנית

שפת העיצוב שלה חפה מפשרות. בפרויקטים שלה אין שחקנים ראשיים ושחקני משנה - המרחב כולו מטופל כמכלול הוליסטי וכל רובד נבחן לפרטי פרטים. היא ידועה כאשת מקצוע שמקפידה לשלב טכנולוגיות ומערכות מתקדמות לצד אלמנטים ופרטי ריהוט שמתוכננים ונתפרים CUSTOME MADE בהתייחס לאופי הפרויקט וצרכיו, החל מחיתוכי אבן cut to size ועד לפרטי הנגרות, הריהוט והטקסטיל.

"אני רוקדת מגיל 5. ריקוד הוא עולם ומלואו המבוסס על אמנות, יצירתיות, ותנועתיות ומאפשר לי להביע ולבטא את עצמי - נדבכים שתמיד היו שם אך באופן טבעי וככל שחולפות השנים הם מתעדכנים ומקבלים ביטוי אחר".

עיצוב קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
עיצוב קרן ניב טולדנו/איתי בנית
מעצבת פנים קרן ניב טולדנו. גבריאל בהרליה,
מעצבת פנים קרן ניב טולדנו/גבריאל בהרליה

"החיבור שלי לעולם עיצוב הפנים החל להתגבש בתקופה יחסית מאוחרת, כאשר בנינו את ביתנו בכפר אורנים לפני עשור. בזכות הפרויקט האישי הזה החלטתי להפוך את התשוקה למקצוע. לפני כן, במשך תקופה ארוכה עבדתי בענף ההיי-טק. את דרכי התחלתי כעתודאית ביחידת הפיתוח של חיל המודיעין, ועוד קודם לכן למדתי תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני ביחסים בינלאומיים.

"כיום, כעשור מאז שפתחתי את הסטודיו שלי, אני מאמינה שבעיצוב פנים טמון הכוח לייצר תחושות ולהתוות בכל חלל באשר הוא שימושים נוספים. בכוחו לדייק את הפונקציות, לשנות אורחות חיים ולייצר רווחה ואווירה, וזה הוא תוצר של איזון מדויק בין הפרקטי והפונקציונלי, ליפה, המעוצב והאסתטי".

עיצוב קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
עיצוב קרן ניב טולדנו/איתי בנית
עיצוב קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
עיצוב קרן ניב טולדנו/איתי בנית

"כל שכבה תורמת לתפיסה הכוללת והמינונים הם שם המשחק; השימוש בחומרים מנוגדים (בהם עץ, ברזל, פליז, חרס, אבן טבעית, קטיפה, בדים טבעיים ועור) הם שיוצרים את השלם. אני מאמינה בשילוב הטבע כהווייתו בתשתיות: ברצפה ובתקרות, בקירות ובתאורה. בזמן שהמעטפת נותרת על פי רוב ניטרלית, את הצבעוניות אני יוצקת בטכניקת דגרדה- הפריטים הדומיננטיים והגדולים מהווים רקע בהיר יחסית ובשלב הבא משובצים פרטי האמנות, האקססוריז, הכריות והטקסטיל בגוונים עזים יותר ובנראות אופנתית והם שמוסיפים עניין ואופי בחלל. כך נוצרים חללים הוליסטיים ומנומקים שמשדרים חמימות, משפחתיות ורוך.

"עיצוב הפנים מאפשר לי למזג ולהביא לידי ביטוי שני צדדים שקיימים בי- זה הטכני, התכנוני הריאלי שבא לידי ביטוי ביתר שאת בתפקידים שמילאתי בעבר, לבין זה האמנותי- יצירתי- ארטיסטי שגם הוא קיים בי מאז ומתמיד".

עיצוב קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
עיצוב קרן ניב טולדנו/איתי בנית

"האסתטיקה וחדוות היצירה מלווים אותי 24/7: בעלי דודו ניב, אותו פגשתי במהלך שירותו הצבאי, הפך עם השנים לעמוד תווך בקבוצה של 6 חברות המתמחות בייצור וייבוא חומרי גמר לתחום הבניה, בהן חברת Milstone וחברת Parqueteam. שנינו חיים את התחום, אני כמתכננת והוא כספק- יש ביננו סינרגיה ואנחנו מנהלים brainstorming בנושאים רלוונטיים על בסיס יומי. בזכות דודו יש לי את הפריווילגיה להיחשף ולחוות את דעתי על חומרים ופריטים שהחברות מלקטות ברחבי העולם ולהיות חלוצה בשימוש בהם".

בית בכפר אורנים

"בחרתי בבית הפרטי שלנו שמייצג את תמצית הרצונות, השאיפות והמאוויים של כל אחד מארבעתנו. הוא תוכנן ע"י האדריכליות מירית שטרן אשוח ואיקה דוידס ועוצב בסגנון טוסקני. כאחת שמחוברת לעולם החומרים, הרבתי להשתמש באלמנטים טבעיים: ריצוף בורגון, בריקים מפירוקים, פרקט אלון צרפתי מעושן, חיפוי עץ מפירוקים של סירות , פסיפס אם הפנינה השחורה, מדרגות חוץ מפירוקים, פונטנה אותנטית, תריסי עץ ומרזבי נחושת. בנוסף שילבתי אלמנטים קלאסיים כדוגמת הספות אותן ריפדתי בדי קטיפה לצד גופי תאורה ואביזרים מתועשים. התוצאה אקלקטית ומגוונת והסגנון העשיר עובר כחוט השני בין כל החללים".

עיצוב קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
עיצוב קרן ניב טולדנו/איתי בנית

"נתנו את הדעת על חיבור כמעט בלתי אמצעי בין החוץ לפנים: הבית עטוף חלונות ודלתות מפרופיל בלגי שמאפשרים מבטים מכל זווית במרחב הפנימי ישירות לעבר החצרות והגינה. בד בבד הקפדנו ליישם אלמנטים של בניה ירוקה כמו מערכת מיזוג גיאו-אנרגית המבוססת על משאבות סחרור שתפקידן לחמם ולקרר הבית באופן טבעי, לשם כך בוצעו קידוחים של 100 מטר לעומק האדמה".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully