וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוזמה של רב בריח, הטקס של פאלאס: עדכונים שוטפים

כאות סולידריות 'ליבנו שבויי בעזה' נתלו כ-240 סרטים צהובים במפעל החדש של רב בריח באשקלון. כ-30 עובדים פיליפינים המשמשים כמטפלים לדיירי בית הדיור המוגן פאלאס תל אביב מקבוצת עזריאלי, ערכו טקס זיכרון מרגש לקורבנות והנופלים

טקס זיכרון פאלאס. איציק בירן,
טקס זיכרון פאלאס/איציק בירן

לציון חודש ליום שבת הנורא 7.10 קבוצת רב בריח לא שוכחת את השבויים. כאות סולידריות 'ליבנו שבויי בעזה' נתלו כ-240 סרטים צהובים במפעל החדש של רב בריח באשקלון לציון 240 החטופים שבשבי החמאס. בנוסף, לוגו 'רב-בריח' הוחלף לצבע הצהוב ומלווה את החברה בתקופה זו. אולמות התצוגה ברחבי הארץ הציבו סרטים צהובים ודסקיות לקהל הלקוחות בתרומתם של קהילת האדריכלים של רב בריח.

שתי אמניות מקדישות יצירות בנושאי הקיבוץ לטובת שיקום העוטף. האמניות אביטל גרינפלד מדרכי ואמה מרשה גרינפלד מציעות למכירה מגוון יצירות, כשמחצית ההכנסות יופנו לטובת שיקום הקיבוצים בעוטף.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מפעל רב בריח באשקלון. יחצ,
מפעל רב בריח באשקלון/יחצ

כ-30 עובדים פיליפינים המשמשים כמטפלים לדיירי בית הדיור המוגן פאלאס תל אביב מקבוצת עזריאלי, ערכו טקס זיכרון מרגש לקורבנות והנופלים בשבת השחורה להזדהות עם מדינת ישראל ולשחרורם המידי של 240 החטופים בעזה.

הטקס נפתח בהדלקת נרות זיכרון ותפילה להחזרתם של השבויים מעזה ובבקשה שהמלחמה תסתיים ויהיה שלום במדינה ישראל. בתום הטקס העובדים הפיליפינים ביחד עם חלק מדיירי בית הדיור המוגן פאלאס תל אביב שרו את המנון התקווה ואת תפילת "שמע ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • דיור מוגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully