וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, דווקא עכשיו: זה הזמן לשדרג את הבית

רוצים לשדרג את הבית דווקא בתקופה זו? ליצור תחושה טובה ונעימה? להלן המלצות מאת מעצבת הפנים מיטל צימבר

עיצוב מיטל צימבר/עידן גור

רוצים לשדרג את הבית דווקא בתקופה זו? ליצור תחושה טובה ונעימה? להלן המלצות מאת מעצבת הפנים מיטל צימבר. ההמלצות קלות ופשוטות ליישום והן יעשו לכם ממש טוב.

עיצוב מיטל צימבר. עידן גור,
עיצוב מיטל צימבר/עידן גור

בחרו 2-3 צבעים מאותה סדרה ממניפת הצבעים של חברות הצבעים המובילות. בחרו גוון בסיס קפה. בנוסף, בחרו טון כהה יותר, וטון בהיר מהבסיס. זאת, על מנת ליצור בית בהיר וקלאסי, כדי ליצור עניין נוסף בחרו גוון נוסף והרמוני, כמו ירוק, כחול, בורדו. את הגוון הכהה ביותר בחרו קיר קטן יחסית, שמקבל נוכחות אבל לא מעמיס על העין בנראות הכללית. את הגוון הבהיר ביותר ניתן לצבוע את כל הבית, ואפילו את התקרה, מה שמספק תחושה מאוד חמימה. יתר הגוונים ניתן לשלב באקססוריס, כמו ריפודים, כריות, שטיחים, אומנות, נרות ריחניים, וכו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עיצוב מיטל צימבר. עידן גור,
עיצוב מיטל צימבר/עידן גור

גם הטפטים מכניסים אופי ועניין לבית לאור הטקסטורה, הצבעוניות והמרקם הייחודי שלא ניתן למצוא בצבע. טפט ניתן להדביק על קיר גדול מאוד בגב הספה ולא במקום שמעייף את העין ולעומת זאת, בשירותי האורחים אפשר לעשות שימוש בכל הקירות ואף בתקרה.

מעצבת פנים מיטל צימבר. רויטל מיקלס,
מעצבת פנים מיטל צימבר/רויטל מיקלס

הווילונות הם החום של הבית. תפקידם לעטוף אותנו. ליצור לנו תחושה של הגנה ובטחון. ניתן לרכוש וילונות מוכנים, ואותם אפשר לשלב. לדוגמא וילון כהה בצד החלון, ווילון בהיר לאורך כל החלון, בכך אנו מייצרים עניין. האור הטבעי נכנס דרך הווילון השקוף והווילון הכהה יוצר מסגרת. הווילונות נפלאים לכל המפתחים והחלונות בבית, קטנים וגדולים כאחד. כדאי שהתלייה תעשה מהתקרה, כדי לייצר תחושה של גובה ואלגנטיות.

העציצים. מצד אחד אנחנו מטפלים בהם, ומצד שני הם פורחים ומעניקים צבעוניות לחלל. גם עכשיו וגם בכלל, תפקידם להעלות בנו חיוך ואופטימיות שכולנו צריכים בימים אלה ובכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully